- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Μια σουρεάλ Ρεβέκα
Ο Χ. Ασημακόπουλος πρωταγωνιστεί στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Du Maurier
Ο Χάρης Ασημακόπουλος πρωταγωνιστεί στη σουρεαλιστική διασκευή του κλασικού αριστουργήματος της Daphne Du Maurier «Ρεβέκα», με τίτλο «Rebeeeca». Μας μίλησε για το έργο και το ρόλο του.
«Το έργο της Μοριέ είναι γνωστό από την κινηματογραφική μεταφορά του Άλφρεντ Χίτσκοκ. Στη δική μας παράσταση, όμως, και όπως σημειώνει ο σκηνοθέτης και διασκευαστής του έργου Γρηγόρης Χατζάκης, το έργο βρίσκεται σε αλλόκοτη θέση, καθώς ανεβαίνει σε μία διασκευή που μάλλον δεν είχε κατά νου. Η ιστορία είναι λίγο πολύ η ίδια, όμως κάτι δεν πάει καθόλου καλά και το έργο δεν θα ησυχάσει αν δεν το εντοπίσει.
Υποδύομαι, λοιπόν, έναν προβληματισμένο άντρα, πολύ πλούσιο και πρόσφατα χήρο, τον κύριο Μάξιμ Ντε Γουίντερ. Έχω εγκαταλείψει την έπαυλή μου, επειδή πριν ένα χρόνο σκοτώθηκε ξαφνικά και μυστηριωδώς η γυναίκα μου. Στο Μόντε Κάρλο γνωρίζω μια νέα κοπέλα, χαρωπή, αφελή και φτωχή, που εργάζεται ως συνοδός μιας εύπορης κυρίας. Ερωτευόμαστε παράφορα, την παντρεύομαι και μετακομίζουμε αμέσως στην πολυτελή έπαυλη της οικογένειαάς μου, στο Μάντερλεϊ. Εκεί ζουν μαζί μας ένας ευτραφής μπάτλερ, μια στρυφνή οικονόμος κι ένας τεμπέλης σκύλος. Στην επιβλητική και τεράστια έπαυλη που είναι γεμάτη μυστικά και σκάλες, η νέα μου σύζυγος αισθάνεται αρχικά ενθουσιασμένη με τις προοπτικές που ανοίγονται μπροστά της.
Πολύ γρήγορα όμως, αυτοί οι “περίεργοι και παράξενοι” άνθρωποι που την περιτριγυρίζουν την οδηγούν όλο και πιο βαθιά σε ένα στρόβιλο φόβου και αφόρητου φθόνου, συγκρίνοντάς τη συνεχώς με την πρώην κυρία τους, την Ρεμπέκα Ντε Γουίντερ. Έτσι κάνουν την νέα κοπέλα να νιώθει όλο και πιο πολύ να συρρικνώνεται η παρουσία της και να προσβάλλεται η προσωπικότητά της. Ως ανύπαρκτη πια, αρχίζει να τη διακατέχει μία απέραντη μοναξιά και μία παθολογική ζήλια απέναντι στην πρώτη και νεκρή πλέον σύζυγό μου. Είναι μια συμβατική ιστορία με πολύ χιούμορ και σουρεαλιστική αντιμετώπιση».


Φωτό: Γιώργος Καλφαμανώλης
Info: Διασκευή-Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Χατζάκης. Παίζουν: Χάρης Ασημακόπουλος, Κλεοπάτρα Τολόγκου, Άννα Κολιοφώτη, Γρηγόρης Χατζάκης. Επί Κολωνώ, Ναυπλίου 12 & Λένορμαν 94, Κολωνός, 210 5138067. Δευτ. & Τρ. 21.15. €12, 8(Φ/Μαθ). Είσοδος ελεύθερη για ανέργους (περιορισμένος αριθμός)
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.