- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Αυλαία, και πάμε!
Η Φιλαρέτη Κομνηνού τρέχει σε αγώνα εκατό μέτρων αφού ανέλαβε το ρόλο της Νίνας στο «Τρίτο στεφάνι», ένα μήνα πριν την επίσημη πρεμιέρα, και γράφει μερικές σκέψεις της για την A.V.
«Αρχικά, όταν μου πρότειναν το ρόλο, δεν δέχτηκα γιατί ήδη είχα προγραμματίσει άλλα. Η τελική απόφαση πάρθηκε την ημέρα των εκλογών, τη στιγμή που ανακοίνωνε την παραίτησή του ο Καραμανλής… Πώς να το σχολιάσω; Προσπαθώ να δω και με χιούμορ όλη αυτή την περιπέτεια, γιατί αλλιώς…
Προχθές στην πρόβα διάβασα ένα σημείωμα του ίδιου του Ταχτσή – βρέθηκε αυτές τις ημέρες στα χαρτιά του: «Καιρός να πετάξω τα γυναικεία τα ρούχα, να βγάλω τη μάσκα και να δείξω ποια στην πραγματικότητα ήταν η “Νίνα”»… 10 ημέρες παλεύω μαζί της και τώρα αρχίζω κάπως να καταλαβαίνω ότι είναι φτιαγμένη από το υλικό των ανθρώπων που ξέρουν να επιβιώνουν, ό,τι και να σημαίνει αυτό. Μπορεί να γίνει κυνική και σκληρή, όταν χρειαστεί, και την επόμενη στιγμή να είναι ευαίσθητη. Μια μικροαστή με σουσουδιές μεγαλοαστής (γαλλικά και καθαρευσιάνικα), αλλά και λαϊκιά, ειδικά όταν βρίζει την κόρη της – «που χαΐρι και προκοπή να μη δουν αυτοί που δεν με άφησαν να κάνω την έκτρωση». Πολλές οι αντιφάσεις της… Πρέπει να παλέψω μ’ αυτές. Πιστεύω πως κάθε ρόλος αντλεί από εμάς. Δεν πάει ο ηθοποιός στο ρόλο, αλλά συμβαίνει το αντίθετο. Πρέπει να βρω τα στοιχεία της Νίνας που κουβαλάω εγώ…
Δεν ξέρω αν θα καταφέρω, λόγω χρόνου, μια ολοκληρωμένη ερμηνεία του ρόλου. Έχοντας σύμμαχο τον Σταμάτη Φασουλή προσπαθώ να ενταχτώ σε μια παράσταση που απαιτεί απόλυτη ακρίβεια και γρήγορες αλλαγές, εξουθενωτικές σχεδόν. Με αφορμή αυτή την εμπειρία ανακαλύπτω ξανά ότι στη λέξη πρωταγωνιστής το δεύτερο συνθετικό είναι αγωνιστής… Θα δούμε».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι δύο γνωστοί ηθοποιοί και σκηνοθέτες μιλούν για την παράσταση «Όταν έκλαψε ο Νίτσε» και για τη συνεργασία τους
Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
Ο Χάρης Φραγκούλης σκηνοθέτησε μια αμιγώς ερευνητική παράσταση πάνω στο έργο του Δημήτρη Δημητριάδη
Δυο πρεμιέρες τον Δεκέμβριο και εορταστικές εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά
Μια παράσταση σκηνοθετημένη εντυπωσιακά στην όψη και στις ερμηνείες
Μιλήσαμε για όλα με τον ηθοποιό με αφορμή τον μονόλογο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» στο Θέατρο Θησείον
Η παράσταση αναλύει τον βίο και το έργο του, αναδεικνύοντας τον ταλαντούχο καλλιτέχνη που έκανε τη ζωή του κραυγή για την αγάπη
Το ομότιτλο βιβλίο της γαλλίδας συγγραφέως ανεβαίνει στο θέατρο για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Μια αληθινή ιστορία, ένας ύμνος στη δύναμη του ονείρου του Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον Μάνο Καρατζογιάννη
Ο Γιάννης Δρακόπουλος πρωταγωνιστεί στη μακροβιότερη σόλο κωμωδία στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ
Μετά την ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε κατά την ολομέλεια του σώματος - Το βιογραφικό του
Η ενότητα CosmoClassical σε μία φιλόδοξη παρουσίαση του θρυλικού έργου του Giaccomo Puccini
Πείνα και εκπόρνευση; Μητέρα - προαγωγός; Άγνωστοι σύζυγοι και εραστές; Ναρκωτικά και παιχνίδια εξουσίας;
Η επιτυχημένη παράσταση των Ρέππα-Παθανασίου για δεύτερη χρονιά στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
2 κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες και άλλες έχουν ήδη ξεκινήσει
Ένα δημοσιογραφικό νουάρ που σηκώνει τον καθρέφτη στη σκοτεινή πλευρά του κράτους και της κοινωνίας
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Από τους πρόσφατους ρόλους της ήταν εκείνος στον «Γυάλινο Κόσμο»
Λίγο πριν από τη μαγνητοσκόπηση της παράστασής του ο stand up comedian μιλά στην Athens Voice γι’ αυτό το γλυκόπικρο κείμενο
«Η γνήσια, αυθεντική επαφή μεταξύ ηθοποιού και θεατή, είναι σαν να έχεις ρίξει ένα σημείωμα σε μια μπουκάλα στο πέλαγος και κάποιος την βρήκε»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.