- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Ο Αντώνης Γκρίτσης κέρδισε στην ερμηνεία Ανδρικού Ρόλου των Queer Theatre Awards και δεν πιστεύει στα βραβεία
«Το παρατσούκλι μου στο σχολείο ήταν "Υπολοχαγός Νατάσα"»

«Περίεργο πράγμα οι διακρίσεις και τα βραβεία.
To πρώτο μου βραβείο ήταν ένα μετάλλιο παρηγοριάς που πήραμε στο κολυμβητήριο όσα παιδάκια δεν τα πολυκαταφέραμε στις τελικές γυμναστικές επιδείξεις.
Μετά, στην έκτη, βραβεύτηκα επάξια ως καλλιγράφος και κέρδισα ένα θρησκευτικό βιβλιαράκι με τίτλο «Δημιουργός ή Τύχη;».
Πήγα σε ελληνορθόδοξο σχολείο αρρένων. Το παρατσούκλι μου ήταν "Υπολοχαγός Νατάσσα" ή "Κατάσκοπος Νέλλη" γιατί έλεγα στους συμμαθητές μου ότι θα γίνω ηθοποιός και ότι αγαπάω την Αλίκη Βουγιουκλάκη - α, με λέγανε και "Σελήνη" γιατί έβλεπα φανατικά "Λάμψη".
Στην πρώτη γυμνασίου στην τελετή παράδοσης - παραλαβής των αριστείων, παραμονή 28ης Οκτωβρίου, είπα μέσα μου θα πάρεις βραβείο σε όλες τις επόμενες τάξεις. Πήρα έξι - κάθε χρονιά υπογράφει άλλος Υπουργός Παιδείας.
Στο Λύκειο, τις δύο τελευταίες χρονιές, έγινα και απουσιολόγος. Δεν έγινα ποτέ σημαιοφόρος, πρώτευσα μόνο στην τελευταία τάξη και την επόμενη χρονιά δεν είχε άλλο παρέλαση.
Πάτωσα την πρώτη φορά στις Πανελλήνιες. Πέρασα με τη δεύτερη.
Έχει χαρά, δεν έχει διάρκεια η επιτυχία, μακάρι να μη δίναμε τόση σημασία και στην αποτυχία. Σημασία έχει ότι θα αγαπώ πάντα την Αλίκη – κυρίως για όλα αυτά που τη μισούν οι περισσότεροι – και ότι δεν πιστεύω στα βραβεία».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Ζωή Χατζηαντωνίου θέλησε να δείξει την κρίση ηθικής, αξιών, πολιτισμού των δυτικών κοινωνιών, προσπαθώντας να τη μεταφέρει στα ελληνικά δεδομένα
Σκηνοθέτης κινηματογράφου στην πρώτη του θεατρική σκηνοθετική απόπειρα. Μιλήσαμε με αφορμή την παράσταση «Μάγκντα Γκαίμπελς» του Γιώργου Βέλτσου, στο Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Σε κλίμα συγκίνησης συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες αποχαιρέτησαν τη σπουδαία ηθοποιό
Κάποια έργα κάνουν πρεμιέρα, κάποια ετοιμάζονται να ρίξουν αυλαία
«Ο χορός του θανάτου»: Μια παράσταση που μας προσκαλεί σε ένα σκοτεινό παιχνίδι τρόμου, ακραία θεατρικού
Μιλήσαμε με την ηθοποιό, σκηνοθέτιδα και σεναριογράφο της σειράς «Είμαι η Τζο» και πρωταγωνίστρια στο queer παραμύθι «Δάφνη»
Η Ηρώ Μπέζου και η Δήμητρα Τρυπάνη ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια «ραδιοφωνική όπερα»
Μια ανατρεπτική ιλλαροτραγωδία, φωτίζοντας την απληστία, τον έρωτα και τις ανθρώπινες αδυναμίες στη μεσαιωνική Ισπανία
Ο Γιώργος Νανούρης σκηνοθετεί το έργο του Άρθουρ Μίλλερ
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό για την παράσταση «Σκηνές από έναν γάμο» στο θέατρο Χώρα, για τα μυστικά μιας σχέσης που αντέχει στον χρόνο, για τη συνεργασία με τη σύζυγό του και την πορεία του στην υποκριτική
Δημιουργός άνω των 30 θεατρικών έργων, υπήρξε επίσης ηθοποιός και σκηνοθέτης
Έντονη σωματικότητα, εξπρεσιονιστικοί φωτισμοί, video-art, μουσική, μάσκες που παραπέμπουν σε πίνακες του Φράνσις Μπέικον: αυτά είναι τα εργαλεία του σκηνοθέτη Τάσου Σαγρή
Απολαυστική σκηνοθεσία, με επιτυχημένο μείγμα στοιχείων από chinoiserie και Commedia dell’arte
Τι θα δούμε στο Εθνικό, το Παλλάς, το Θέατρο Τέχνης, το Δίπυλον και το ΠΛΥΦΑ
Ο Θανάσης Τριαρίδης διασκευάζει το κλασικό έργο του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι
Μιλήσαμε με τη γνωστή ηθοποιό, που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Ο θάνατος του Ιβάν Ιλίτς»
H διάσημη ηθοποιός συμπράττει επί σκηνής με 14 άντρες
Τι έχει να μας πει σήμερα το «Μετά το τέλος» του Ντένις Κέλι, ένα έργο που γράφτηκε πριν 20 χρόνια;
Πρωτοποριακή, σκληρή, με μεταφυσικές προεκτάσεις σε σκηνοθεσία Μάκη Σεμερτζίδη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.