- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Στο κυνήγι των πειρασμών
Ο Γιώργος Κοντοπόδης από την ομάδα «Δημιουργοί» μιλάει στην A.V. για την επιλογή της ομάδας να ανεβάσει μία από τις πιο επιτυχημένες κωμωδίες του Νιλ Σάιμον.
Ο Γιώργος Κοντοπόδης από την ομάδα «Δημιουργοί» μιλάει στην A.V. για την επιλογή της ομάδας να ανεβάσει μία από τις πιο επιτυχημένες κωμωδίες του Νιλ Σάιμον.
Πώς αισθάνεται ένας άνδρας ανάμεσα σε τρεις γυναίκες; Άρχοντας.
Πώς οδηγήθηκε η ομάδα στον Νιλ Σάιμον; Η ανάγκη του κόσμου να γελάσει είναι επιτακτική. Ο Νιλ Σάιμον είναι ένας συγγραφέας που όταν ένα κείμενό του πέσει στα χέρια σου δεν μπορεί παρά να σε ενθουσιάσει, άρα η απόφαση ήταν μάλλον εύκολη...
Το έργο παρουσιάστηκε το 1969, τότε που η ιδέα της σεξουαλικής επανάστασης βρισκόταν στο επίκεντρο. Σήμερα τι μπορεί να μας πει; Αυτό ήταν και δικό μου ερώτημα, το οποίο μετά από μία εβδομάδα παραστάσεων μπορώ πια να απαντήσω. Η επανάσταση, και δη η σεξουαλική, είναι μέσα στον άνθρωπο, ασχέτως εποχής. Όλοι βρίσκουν κάτι από τον εαυτό τους στους ήρωες του έργου. Άλλωστε, αυτό είναι που ξεχωρίζει και τους σημαντικούς συγγραφείς: η διαχρονικότητα.
Ποιο πιστεύετε ότι είναι το βασικό στοιχείο της παράστασής σας; Σίγουρα το κέφι. Η πείρα είναι πολύ σημαντική για το θέατρο, αλλά θεωρώ πως εξίσου σημαντικά είναι και η διάθεση και το πάθος που έχουν οι νέοι ηθοποιοί. Αυτό είναι κάτι που σίγουρα υπάρχει στην παράστασή μας και απ’ ό,τι καταλαβαίνω το αντιλαμβάνεται ο κόσμος.
Το είδος της ερωτικής κωμωδίας έχει και αυτό τις απαιτήσεις του... Προσωπικά, το μόνο που έκανα ήταν να αφεθώ στις οδηγίες του σκηνοθέτη και στη ροή του κειμένου. Ο ερωτισμός και η κωμωδία βγαίνουν αβίαστα από τις καταστάσεις.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.