- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ο Αρχιμάστορας Σόλνες φτάνει στα άκρα
H παράσταση θα τρέχει σε έναν απόλυτα κλειστό σκηνικό χώρο
Ο Γιάννης Χουβαρδάς + Ένα από τα τελευταία έργα του Ίψεν γραμμένο το 1892 + Ένα λαμπρό σύνολο ηθοποιών, με τους περισσότερους στην πιο δημιουργική φάση της πορείας τους (Ακύλλας Καραζήσης, Γιάννος Περλέγκας, Άλκηστις Πουλοπούλου, Λυδία Φωτοπούλου, Νίκος Χατζόπουλος, Αργυρώ Χιώτη). Τρεις λόγοι που μας εξάπτουν την περιέργεια για το αποτέλεσμα. H παράσταση θα τρέχει σε έναν απόλυτα κλειστό σκηνικό χώρο, σαν μαύρο σφραγισμένο κουτί και με τους θεατές επί σκηνής, απόλυτα εγκλιματισμένη με την εποχή και τα συναισθήματά της: βλ. το δίλημμα ανάμεσα στην ευτυχία και τη φιλοδοξία, το σπάσιμο των δεσμών που μας κρατούν υπόδουλους και το άγχος του θανάτου. Οι δύο πρωταγωνιστές Α. Καραζήσης και Ά. Πουλοπούλου έδωσαν στην Athens Voice μια μικρή περιγραφή των ηρώων τους.
Οι προκλήσεις του ρόλου μου
A.Π. «Η Χίλντε είναι ένας πολύ σύνθετος χαρακτήρας και χρειάστηκε πρώτα να καταλάβω πως συνυπάρχουν ποικίλα και συχνά αντιφατικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά της. Ότι δηλαδή ένα πρωτόγονο ένστικτο την οδηγεί να κάνει όλα όσα κάνει για να πετύχει το όνειρό της και ότι δεν έχει ηθικό κώδικα – είναι απόλυτα ελεύθερη. Μέσα απ’ αυτήν τη σκέψη μπόρεσα να καταλάβω πώς συνδέονται η αθωότητά της με τη “διαβολική” της πλευρά, ο πολύ γήινος συναισθηματισμός με μια μεταφυσική απογείωση που διαπερνά όλο το έργο».
Α.Κ. «Δεν μου αρέσει η λέξη πρόκληση – την ταυτίζω με την απόλυτη φιλοδοξία, το κακό lifestyle και τον κόσμο των διαφημίσεων που ελπίζω να αφήσουμε οριστικά πίσω μας. Πρόκληση για μένα είναι πάντα η ίδια η δουλειά μου: το να καταβυθιστώ σε αυτόν το μαγικό κόσμο ενός ενδιαφέροντος έργου μαζί με άλλους συνεργάτες. Αυτή είναι η δυσκολία: να μπω και μετά να βγω από αυτό τον κόσμο».
Μια φράση της ηρωίδας/ήρωά μου που ξεχωρίζω στην παράσταση...
Α.Π. «“Αν είχε κανείς μια σθεναρή συνείδηση που να ’σφυζε από υγεία! Για να τολμάει αυτά που θέλει!”»
Α.Κ. «Δεν ξεχωρίζω φράση, ξεχωρίζω μια έννοια – αυτή της φαντασίας. Ο Σόλνες έχει μια ιδιαίτερη σχέση με τη φαντασία του. Πιστεύει ότι αυτό που φαντάζεται συμβαίνει κιόλας».
Ιnfo 6-24/6, «Θέατρον», Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, Αίθουσα Αντιγόνη, Πειραιώς 254, 212 2540.300
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.