- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ο Γιάννης Μπέζος και ο Πέτρος Φιλιππίδης σκηνοθετούν και πρωταγωνιστούν στη μουσική κωμωδία «Απατεώνες και τζέντλεμεν». Η A.V. είδε πρόβα.
Απαραίτητο να κάνω την υπέρβαση. Να φανταστώ την αίθουσα στη Δροσοπούλου, όπου γίνονται οι πρόβες, σαν Γαλλική Ριβιέρα. Την πλαζ, το καζίνο, τις βίλες, τα cafés, τα ξενοδοχεία, τα αυτοκίνητα, το αεροπλάνο…, όπως θα είναι στη σκηνή του Παλλάς (σκηνικά: Μανώλης Παντελιδάκης). Τις καρέκλες και τα τραπέζια, τοποθετημένα στη μέση της αίθουσας, πρέπει να τις δω ως μέρος του wagon-restaurant, όπου θα γίνει η γνωριμία των δύο ηρώων. Λώρενς (Γ.Μπ.):«Αν δεν έχεις πού να μείνεις μπορώ να σε φιλοξενήσω, έχω μια αδελφή, θα χαιρόμουν πολύ να τη γνώριζες, όλοι λένε πως είναι το ωραιότερο κορίτσι της πόλης». Φρέντυ (Π.Φ.): «Σοβαρά; Πώς είναι;». Λώρενς: «Μου μοιάζει λίγο, εκτός απ’ το μουστάκι». Φρέντυ: «Μα δεν έχεις μουστάκι». Λώρενς: «Εγώ δεν έχω…». Ο Π.Φ. γελάει νευρικά, ο Γ.Μπ. προχωράει το κείμενο. Δεν θα μεταφέρω το χιλιοειπωμένο «περνάνε καλά στις πρόβες κι αυτό θα φανεί στη σκηνή», θα πω όμως πως αδίκως προκάλεσε βιτριολική μουρμούρα η ανακοίνωση της συν-σκηνοθεσίας. Εδώ ταιριάζει το κλισέ: κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι. Τις λεπτομέρειες τις συζητούν οι δυο τους ψιθυριστά, χωρίς διαφωνίες, κι όχι γιατί είμαι εγώ μπροστά.
Το λέω γιατί ο Π.Φ., αν και σε κέφια, δεν διστάζει να επισημάνει μεγαλοφώνως σε συνεργάτη του: «Πάρ’ τον τηλέφωνο και πες του να είναι έτοιμος αύριο, γιατί διαφορετικά θα μου γυρίσει το μάτι. Θα καταλάβει». Κοιτάζω τα άλλα 13 μέλη του θιάσου, που δεν βγάζουν μιλιά. Έτυχε να το «καταλάβουν» σε άλλη πρόβα; Όμως, μπορεί να γίνει και διαφορετικά; Το έργο έχει απαιτήσεις υπεραπαραγωγής: πρόζα, χορός, τραγούδι, γρήγορη αλλαγή σκηνών-σκηνικών. Άρα, κανένα περιθώριο για λάθος – στις 30/3 είναι και η πρεμιέρα αυτού του έργου των Jeffrey Lane & David Yazbek, που έγινε γνωστό με την κινηματογραφική μεταφορά του.
Οι ήρωές του με θαυμαστή δεξιοτεχνία θα εξαπατήσουν πλούσιες κυρίες για να τους αποσπάσουν χρήματα, μέχρι να πέσουν με τη σειρά τους κι αυτοί θύματα, της… Κατερίνας Παπουτσάκη. Μαζί της θα προβάρουν ξανά και ξανά τα μουσικά κομμάτια, ενώ τελειοποιούν το χορευτικό μέρος με την καθοδήγηση των Ελπίδας Νίνου - Θανάση Γιαννακόπουλου. Έκπληξη: η Κ.Π. τραγουδάει εξαιρετικά, χωρίς οικονομία δυνάμεων. «Αξίζουμε το παλαμάκι/ ψεύτες, κλέφτες, λαμόγια σαν εμάς!» τραγουδάνε, κρατημένοι αλά μπρατσέτα, οι τρεις τους. Αυτοί, δικαίως να το κερδίσουν. Οι αντίστοιχοι που μας λένε πως αξίζουν την ψήφο μας είναι το πρόβλημα.
Παλλάς, Βουκουρεστίου 5,210 3213.100. € 50, 40, 35, 30, 25, 20 (Φ)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.