- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Σεβάς Χανούμ, η ρεμπέτισσα. Η ζωή της μπήκε στο εικονοστάσι των βιβλίων του Γιώργου Χρονά, όταν ο τελευταίος τη συνάντησε στα 50 της. Εκείνη η συνέντευξη έγινε τώρα θεατρικό. Το σκηνοθετεί ο Κωνσταντίνος Ρήγος. Σεβάς, η Κωνσταντίνα Μιχαήλ.
Κωνσταντίνα Μιχαήλ «Αχ, οι λαϊκές ηρωίδες του πάλκου μέσα από την ποιητική γραφή του Χρονά αναδείχτηκαν σε ηρωίδες τραγικές. Να, η Σεβάς απέκτησε τη σκιά ηρωίδας του Τενεσί Ουίλιαμς. Μια πεταλούδα που δεν φοβήθηκε να καεί. Γνώρισε τη δόξα και τη φήμη, προτίμησε τα πάθη. Τον έρωτα, τα ποτά και τα τσιγάρα. Γιατί έτσι γούσταρε – της άρεσε να ξοδιάζει τη ζωή της. “Αχ, ψυχή μου, πόσο σε λατρεύω!” έλεγε σε όσους αγαπούσε. “Όσο πιο κάτω πας, τόσο πιο ψηλά ανεβαίνεις” το πιστεύω της. Ερωτεύτηκε παθιασμένα τον Καζαντζίδη. Εκείνος… προτίμησε τη μάνα του. «Λάθος χτύπησες την πόρτα» σε μουσική Βέλλα-Κοφινιώτη, είπε η Σεβάς και πήγε παρακάτω. Δεν έψαξα να δω πώς περπάταγε, πώς μιλούσε. Άκουσα τραγούδια της, είδα φωτογραφίες της κι έφτιαξα στο μυαλό μου τη φιγούρα. Ήρθε ο Κωνσταντίνος να την αναστήσει. Ένας ανατρεπτικός, οραματιστής και εικαστικός, που αγαπά και ασχολείται έμπρακτα με τη μουσική. Πάντα ήθελα να συνεργαστούμε. Τον έπεισα…»
Κωνσταντίνος Ρήγος «Με ιντρίγκαρε. Τόσο διαφορετικό απ’ ό,τι έχω κάνει μέχρι τώρα. Επιπλέον ένας συγγραφέας που θαυμάζω, μια ηθοποιός που αγαπώ και στη σκηνή μια τραγουδίστρια ρεμπέτικων – Τσιτσάνης ήταν από τα πρώτα τραγούδια που χορογράφησα στην καριέρα μου. Αλλά και η εποχή του ’50, τόσο προκλητική να την αναπαραστήσεις χωρίς φιοριτούρες. Γιατί δεν χρειάζονται κόλπα όταν έχεις τέτοιο κείμενο και τέτοια τραγούδια. Μινιμαλιστική σκηνοθεσία για μια παράσταση που εξελίσσεται εικαστικά συμπληρώνοντας… τον πίνακα του δημοσιογράφου που παίρνει συνέντευξη από τη Σεβάς - τον ενσαρκώνει ο Γιάννης Τσεμπερλίδης».
Info «Σεβάς Χανούμ», Αγγέλων Βήμα, Σατωβριάνδου 36, Ομόνοια, 210 5242.211-13. Δευτ. & Τρ. 20.00, € 15, 10 (Φ)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.