- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
- ·Γιατί γρήγορα αισθάνθηκα «μέρος» αυτής της συνεδρίας –όλα όσα λέγονται αφορούν το κοινό -γενίκευση που ισχύει. Είναι σα να κάθεσαι κι εσύ μαζί με τον Μπρόιερ στην καρέκλα του ψυχαναλύτη- Νίτσε.
- · Γιατί ο Ακύλλας Καραζήσης (στο ρόλο του γιατρού) και ο Νίκος Χατζόπουλος (στο ρόλο του Νίτσε) δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας με όλη τη σημασία της λέξης. Βλέποντας τους, επί 2 ώρες στη σκηνή δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι ότι είναι δύο από τους καλύτερους και σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς τους.
- · Γιατί αυτό το έργο είναι παιδί τους. Εκτός από ηθοποιοί είναι και σκηνοθέτες του. Το κοινό το διπαιστώνει στο διάλειμμα όπου οι πρωταγωνιστές μένουν στη σκηνή και συσκέπτονται χαμηλοφώνως για το πώς θα προχωρήσουν την επόμενη ώρα, ανταλλάσσοντας προτάσεις για την εξέλιξη του έργου.
- · Γιατί ο νέος δίπλα τους, ο Χάρης Φραγκούλης είναι έμπλεος πάθους και ερμηνευτικά ισάξιος.
- · Γιατί το ιδεολογικό- ψυχαναλυτικό τένις ανάμεσα στους δύο κεντρικούς ήρωες με κράτησε σε διαρκή εγρήγορση.
- · Γιατί έπιασατον εαυτό μου να αισθάνεται σα να παρακολουθεί το καλύτερο μάθημα «2 σε 1» που πήρε ποτέ. Φιλοσοφία και ψυχανάλυση ειπωμένα με τρόπο που μαγνητίζει τουςς θεατές- το βασικό χάρισμα άλλωστε του βιβλίου του Yalom.
- · Γιατί το λιτό σκηνικό με το μεγάλο, μακρόστενο χαλί, τις δύο καρέκλες και τα ηχεία που παίζουν μουσική μέσα στα βάζα αναδεικνύει αυτό τον χείμαρρο ιδεών κι ερμηνειών.
- · Γιατί οι φράσεις που πέφτουν στη σκηνή – για την εξουσία, την ατομική ελευθερία, την υπαρξιακή κρίση- θέλω να τις ακούω κάθε βράδυ με τη μορφή υπνοπαιδείας μπας και αλλάξει προς το καλύτερο η ζωή μου και γίνω κι εγώ όπως λέει κι ο Νίτσε «αυτός που θέλω να γίνω».
- · Γιατί η πρεμιέρα αυτού του βιβλίου στη σκηνή είναι πανευρωπαϊκή. Γιατί είναι ένα ενδιαφέρον, εποικοδομητικό εγχείρημα και εν τέλει «κερδισμένο»στοίχημα.
Infο: Θέατρο Θησείον, Τουρναβίτου 7, 210 3255444. Έως 22/1. Τετάρτη - Σάββατο 21:15 και Κυριακή στις 20:30, € 20-€ 18, € 14.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.