- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Από την εποχή των σπηλαίων…
Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης για 4η χρονιά κάνει ψυχοθεραπεία με γέλιο στο κοινό
Caveman
του Rob Becker
Σκηνοθεσία: Αναστασία Παπαστάθη
Παίζει: Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Ποιος σύμβουλος γάμου; Οι ρήσεις που εκστομίζει ο Caveman έχουν γίνει επιχειρήματα στα στόματα των δύο φύλων όταν συνεχίζουν, και μετά την παράσταση, τους τσακωμούς πάνω στις κλασικές διαφορές «εμείς οι γυναίκες, εσείς οι άνδρες» και το ανάποδο. Ο Caveman-Σωτήρης εκδιώχνεται από τη γυναίκα του Μαίρη στη… σκηνή, για να γίνει ένας ανώνυμος Σωτήρης από το κοινό ή για την ακρίβεια η ανδρική σκέψη του κοινού. Προσπαθώντας να κατανοήσει τη γυναικεία ψυχοσύνθεση –δες Μαίρη– βουτάει στην προϊστορία και από εκεί επιστρέφει προς τις μέρες μας. Στα σπήλαια θα βρει το (ατράνταχτο) επιχείρημά του: Οι διαφορές είναι αγεφύρωτες γιατί την εποχή των σπηλαίων οι άνδρες κυνηγούσαν και οι γυναίκες συνέλεγαν – αυτές οι δραστηριότητες έχουν δημιουργήσει τις διαφορές που έχουν περάσει στο DNA και όποια προσπάθεια και να γίνει δεν πρόκειται ν’ απορριφθούν. Να ο άξονάς του, η εμμονή του, η αφετηρία για να βρει τις εξηγήσεις… για παράδειγμα, στην εμμονή του άνδρα με την τηλεόρασή του. «Ένας άνδρας όχι απλά βλέπει τηλεόραση, αλλά μπαίνει μέσα σ’ αυτήν, ενώ οι γυναίκες ως συλλέκτριες επιλέγουν το ζάπινγκ προκειμένου να συλλέξουν πληροφορίες». Επίσης οι γυναίκες ως συλλέκτριες αγαπούν τα ψώνια, μιλούν με τόσες λεπτομέρειες κ.ο.κ. Απλοϊκή συλλογιστική; Και; Μήπως έχει βρεθεί καμία (πιο σοβαρή και τεκμηριωμένη) εξήγηση που να λύνει τις διαφορές; (Διαβάστε και το εξαιρετικό βιβλίο «Γιατί έφαγα τον πατέρα μου», εκδ. Άγρα, λες και ο ήρωάς του είναι… συγγενής του Caveman!). Φυσικά, ο Σωτήρης θα ρίξει και τις απαραίτητες γέφυρες γιατί, διαφορετικά, μαύρο φίδι που τον έφαγε. Ναι μεν διαφέρουμε και μαζί… δεν κάνουμε, αλλά σίγουρα χώρια δεν μπορούμε, αφού ο ένας συμπληρώνει τον άλλο.
Η παράσταση έχει γίνει επιτυχία. Εδώ παίζεται για 4η χρονιά και συνεχίζει… Πάντως, αν τα επιχειρήματα του έργου σηκώνουν και λίγο παραπάνω συζήτηση, η ερμηνεία του Βλαδίμηρου Κυριακίδη «σηκώνει» μόνο χειροκροτήματα. Παίρνει το ρόλο και φεύγει. Γιατί μπορεί να έχει ένα αβανταδόρικο μονόλογο στα… χέρια του, και ως εξαιρετικός ηθοποιός που είναι να κάνει… παπάδες, όμως το τελάντο του αποδεικνύεται και στον τρόπο που φλερτάρει και χειρίζεται το κοινό – όταν ανταποκριθεί αρχίζει ένα ωραίο ματσάκι πινγκ-πονγκ με απρόβλεπτο αποτέλεσμα.
Υ.Γ. Για τις γιορτές ο Caveman έχει στολίσει τη σπηλιά του με λαμπάκια.
INFO Coronet, Φρύνης 11 & Υμηττού, Παγκράτι, 210 7012.123 -511, Παρ. & Σάβ. 21.15, Κυρ. 20.00 € 23 (18Φ)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Μιλήσαμε με τους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τα παιδιά του Οιδίποδα, στην ομώνυμη παράσταση του Ρόμπερτ Άικ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.