- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Εγώ και ο Τζόρνταν
Η Μαρίνα Ασλάνογλου πρωταγωνιστεί στο «Τζόρνταν» και μιλάει για το ρόλο της
«Δεν είναι τόσο το ότι πρόκειται για ένα σπαρακτικό μονόλογο, όσο το ότι από πίσω υπάρχει μια αληθινή ιστορία. Μια μάνα σκότωσε το παιδί της (Τζόρνταν), δικάστηκε και κλείστηκε φυλακή μέχρι τη δίκη. Όταν αναζητούσαμε το έργο που θα ανεβάσουμε στο Αμιράλ φτάσαμε να ψάχνουμε σ’ ένα ειδικό βιβλιοπωλείο στην Αγγλία – εκεί έπεσα πάνω στο βιβλίο. Θυμήθηκα πόσο με είχε συγκλονίσει η ελληνική παράσταση και έτσι… βρέθηκα μόνη στη σκηνή με το ρόλο της Σίρλεϊ Τζόουνς.
Όταν έρχεται στη δημοσιότητα το θέμα μιας μητροκτονίας, χωρίς δεύτερη σκέψη ρίχνουμε το ανάθεμα. Το έργο “διδάσκει” πως ένα αποτέλεσμα κρύβει αιτίες και πως αξίζει ο κόπος, πριν κρίνουμε, να τις αναζητούμε.
Ευτυχώς για ένα τόσο δύσκολο ρόλο είχα δίπλα μου έναν τόσο μεγάλο σκηνοθέτη όπως ο Νίκος Μαστοράκης. “Θέλω τα αντικείμενα που σε περιτριγυρίζουν στη σκηνή να είναι οι συμπαίκτες-συμπρωταγωνιστές σου”, ήταν μία από τις οδηγίες του που με βοήθησαν.
Η φράση του έργου που μισώ είναι “Σ’ αυτόν τον κόσμο παίρνεις ό,τι μπορείς”, γιατί είναι πέρα για πέρα αληθινή και κρύβει πολύ πόνο. Αυτή που αγαπώ είναι “Κοίτα, Τζόρνταν, αυτό είναι φως. Ο Θεός μάς χαμογελάει”, μια φράση που κρύβει αισιοδοξία.
Η σκηνή που με ταλαιπωρεί αφάνταστα είναι αυτή όπου η Σίρλεϊ εξομολογείται τη σκηνή του φόνου. Σ’ αυτή τη σκηνή μια κυρία κατέρρευσε και χρειάστηκε να τη βγάλουμε έξω. Όμως, το έργο δημιουργεί θετικά αντανακλαστικά. Γυναίκες και άνδρες μού εξομολογούνται στο τέλος παρόμοιες αντιδράσεις. Φουντώνει η αγάπη τους για τα παιδιά τους. Φαντάζομαι πως μετά την παράσταση επιχειρούν να τη δείξουν με κάποιον τρόπο. Και είναι ωραίο συναίσθημα να ξέρεις πως η δουλειά σου έπιασε τόπο». A
«Τζόρνταν» των Α. Ρέινολντς & Μ. Μπουφίνι, Αμιράλ, Αμερικής 10, 210 3639.385, 210 3608.856, Τετ.-Σάβ. 21.15, Κυρ. 19.15. € 18 (15Φ)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Μία πτήση. Μία έκρηξη. Μία δίκη. Οι θεατές στον ρόλο των ενόρκων.
Το αλληγορικό παραμύθι του βραβευμένου Γιάννη Ξανθούλη είναι ένας ύμνος για την αγάπη, την ισότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον.
Ένα αναλόγιο-μαραθώνιος για τα δικαστικά έξοδα επιζωσών έμφυλης βίας
Η νέα σατιρική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα για την παράνοια της καθημερινότητας
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε
Μια παραβολή για τα γηρατειά, μια κωμωδία που εγείρει μια ολόκληρη σειρά προβληματισμών για τη συχνά σκληρή μοίρα των ηλικιωμένων στην κοινωνία μας
Μια μουσική κωμωδία για τα «κακώς κείμενα» του ελληνικού θεάτρου
Μια υβριδική αναμέτρηση με το πρώτο χειρόγραφο του Λιούις Κάρολ «Alice's adventures underground»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.