Μουσικη

O Jared Leto και η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα τον Ιούλιο του 2011

Μια από τις πρώτες μεγάλες βραδιές στην Πλατεία Νερού

chris_kissadjekian.jpg
Χρήστος Κισατζεκιάν
5’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν
© Χρήστος Κισατζεκιάν

Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν

Φέτος συμπληρώθηκαν σαράντα τρία συναπτά έτη από την επανεκκίνηση των ζωντανών παραστάσεων στη χώρα μας με εισαγόμενα μουσικά σχήματα και καλλιτέχνες. Ήταν οι The Police στο κλειστό γήπεδο του Σπόρτιγκ που άνοιξαν επεισοδιακά τα συναυλιακά σύνορα της Ελλάδας, και μάλιστα στα ντουζένια τους. Στην κορυφαία τους στιγμή. Βγαίνοντας στην πρώτη ευρωπαϊκή περιοδεία τους που περιελάμβανε κράτη που σπάνια φιλοξενούσαν ως τότε ξένους καλλιτέχνες όπως το Μεξικό, η Ινδία, η Ταϊβάν, το Χονγκ Κονγκ και η Αίγυπτος, ήταν και η Ψωροκώσταινα μέσα στο πρόγραμμά τους για καλή μας τύχη.

Ως εκ τούτου, τα δεκατρία χρονάκια που μετρά η Πλατεία Νερού ως παραθαλάσσιος εναλλακτικός χώρος φιλοξενίας αγαπημένων μας ηρώων δεν τα λες και μπόλικα. Όμως μια από τις πρώτες μεγάλες βραδιές που την καθιέρωσαν, ήταν και αυτή που οι χαρισματικοί αδελφοί Jared και Shannon Leto από την Καλιφόρνια κατάφεραν να ξεπουλήσουν.

Αναμενόμενο. Από πολλές απόψεις. Μεταξύ των οποίων και το παγκόσμιο ρεκόρ Guinness που οι Thirty Seconds to Mars κέρδισαν με το σπαθί τους τη χρονιά που τους απολαύσαμε για πρώτη φορά στα μέρη μας: τις περισσότερες ζωντανές παραστάσεις για έναν κύκλο προώθησης δίσκου, του “This Is War”, συμπληρώνοντας παρακαλώ τριακόσιες συναυλίες!

Φωτορεπορτάζ: Thirty Seconds To Mars, Marsheaux: Καλλιθέα, Πλατεία Νερού, Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Ξεκινώ συνειδητά με αυτή καθαυτή τη σύσταση του κοινού. Και τούτο διότι και ηλικιακά, μα και «ταξικά», μιλάμε για τουρλουμπούκι! Σου μιλώ για δεκαπεντάχρονους βαμμένους οπαδούς αγκαλίτσα με το κάγκελο της μπαριέρας, έως και ώριμες κυρίες ντυμένες στην πένα, γόβα στιλέτο και  επώνυμες τουαλέτες. Τέτοια ανομοιογένεια δεν έχω ξαναζήσει από το 1989 έως και σήμερα, τόσο απλά.

Εξορισμένοι στην πύργο ηχοληψίας για πολλοστή φορά οι φωτογράφοι, ξεκινήσαμε απαθανατίζοντας το κατά δύναμιν και εξ αποστάσεως τους εγχώριους electro-popers Marsheaux. Μια επιλογή προθέρμανσης που μας υπενθύμισε απαρχής πως τα δυο καλλιτεχνικά ανήσυχα αδέλφια είχαν αφήσει πίσω τους το alternative rock ύφος των δυο πρώτων δισκογραφημάτων τους, δοκιμάζοντας πιο χορευτικές γωνίες της ατέρμονης Μουσικής Τέχνης.

Χωρισμένη στα δυο η αλάνα, σε φθηνά και ακριβά εισιτήρια. Τα εισαγωγικά “A Beautiful Life” και “Attack” προξένησαν στριγκλιές υστερίας στα κοριτσούδια της πρώτης της γραμμής στο λεπτό. Ήταν δέκα το βράδυ και η μάχη είχε ήδη κερδηθεί. Κι ας χάθηκε αρχικά η φωνή του μορφονιού, ως που να τον ακούσουμε σωστά από μικροφώνου... Ευτυχώς από το τρίτο τραγούδι και μετά, ο ήχος υπήρξε έως και εντυπωσιακά καλός.

Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν
© Χρήστος Κισατζεκιάν

Όσο για τους δυο πρωταγωνιστές… Μιλάμε για κλάση “Top Models”. Όπως το γράφω. Άλλωστε οι εικόνες εδώ προσυπογράφουν. Ακόμη και ο ασταμάτητος Shannon δεν κρύφτηκε ούτε στιγμή πίσω από το βαρυσήμαντο σετ τυμπάνων, παρά εξείχε ολονυχτίς πιο πάνω του, συγκεντρώνοντας τα βλέμματα ολάκερου του θηλυκού πληθυσμού. Όσο για τον Jared Leto… Star! Κανονικά και με το νόμο. Εις γνώσιν μας, εις γνώσιν του. Ναρκισσισμός και Ωραιοπάθεια εις γάμου κοινωνίαν, με όλα τα απαραίτητα παραφερνάλια. Γυαλιά ηλίου τόσο-όσο, ως που να τα βγάλει αποκαλύπτοντας κείνες οι διατριτικές γαλαζογκρί ματάρες του. Μαύρη μακριά μπέρτα με κουκούλα για αρχή, ως που να την ανοίξει από μπροστά, να δούμε πρώτα το αμάνικο λευκό φανελάκι, να δούμε κι αργότερα για μια στιγμή την άρτια δουλειά που έχει κάνει η διαρκής εκγύμναση του αγαλματένιου του κορμιού. Με δυο λόγια: η ποζεριά σε όλο της το μεγαλείο!

Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν
© Χρήστος Κισατζεκιάν

Στο “L490” ξεκίνησε ένα ακουστικό σετ των αδελφών που κράτησε αρκετά, κάνα εικοσάλεπτο, έως και το “The Kill” δηλαδή το οποίο ολοκληρώθηκε με φουλ μπάντα. Εκεί ήταν που κόπασε για λίγο το ντελίριο θαυμασμού εκ μέρους των φανατικών. Όμως το επόμενο τραγούδι, το “Close to the Edge”, έμελλε να είναι το τελευταίο του βασικού προγράμματος, τη στιγμή που είχαν περάσει μόνο 65-70 λεπτά. Κι αν τα παρακάλια και τα τεταμένα χειροκροτήματα κατάφεραν ένα και μοναδικό encore αποτελούμενο από ένα και μοναδικό hit, το “Kings and Queens”, και πάλι ο κόσμος παρέμεινε κατά τι «πεινασμένος». Κι ας ακολούθησε το «παραδοσιακό παιδομάζωμα» επί σκηνής που όλοι εσείς εκεί μπροστά περιμένατε. Μήπως ήσουν ανάμεσα στους τυχερούς;

Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν
© Χρήστος Κισατζεκιάν

Στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2015 υπήρξε και μια δεύτερη βραδιά, στο Terra Vibe της Μαλακάσας. Η οποία μάλιστα σηματοδοτούσε το πέρας της παγκόσμιας περιοδείας του σχήματος με τίτλο “Love Lust Faith + Dreams”. Προσωπικά απείχα. 

Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν
© Χρήστος Κισατζεκιάν

Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν
© Χρήστος Κισατζεκιάν
Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν
© Χρήστος Κισατζεκιάν

Η συναυλία των Thirty Seconds To Mars στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2011, στην Πλατεία Νέρου μέσα από σπάνιες εικόνες του Χρήστου Κισατζεκιάν
© Χρήστος Κισατζεκιάν

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.