Κινηματογραφος

Το Netflix αποκαλύπτει την πρώτη πλήρη εικόνα του Τζέικομπ Ελόρντι ως το τέρας του Φρανκενστάιν

Το μυθιστόρημα της Μέρι Σέλεϊ ξανά στη μεγάλη οθόνη, σε μια νέα εκδοχή του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το Netflix παρουσίασε την πρώτη εικόνα του Τζέικομπ Ελόρντι ως το τέρας του Φρανκενστάιν στη νέα ταινία του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο
Το Netflix αποκάλυψε την πρώτη πλήρη εικόνα του Τζέικομπ Έλoρντι ως το τέρας στην ταινία Φρανκενστάιν του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο © EPA/Andy Rain

Το Netflix παρουσίασε την πρώτη εικόνα του Τζέικομπ Ελόρντι ως το τέρας του Φρανκενστάιν στη νέα ταινία του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο

Το Netflix αποκάλυψε την πρώτη πλήρη ματιά στον Τζέικομπ Ελόρντι ως το πλάσμα του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο στο νέο του φιλμ Φρανκενστάιν, που προβάλλεται ήδη σε επιλεγμένους κινηματογράφους.

Στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης της πλατφόρμας αναρτήθηκε πορτρέτο του Τζέικομπ Ελόρντι ως του αναστημένου πλάσματος που δημιούργησε ο Βίκτορ Φρανκενστάιν, τον οποίο υποδύεται ο Όσκαρ Άιζακ, μαζί με φωτογραφίες του υπόλοιπου καστ.

Η εκδοχή του τέρατος του παράφρονα επιστήμονα, την οποία υποδύεται ο Ελόρντι, διαθέτει χλωμό δέρμα καλυμμένο με ουλές, μια ανησυχητική απουσία φρυδιών και σκοτεινά, αχτένιστα μαλλιά που φτάνουν κάτω από τους ώμους του.

Η εκδοχή του πλάσματος από τον Ντελ Τόρο απέχει πολύ από την κινηματογραφική απεικόνιση με τα κοντά μαλλιά και το τετράγωνο κεφάλι που είναι χαραγμένη στη συλλογική συνείδηση από την κλασική ερμηνεία του Μπόρις Καρλόφ τη δεκαετία του 1930. Αντίθετα, αυτή η απόδοση του πειράματος του Βίκτορ παραπέμπει στο πρωτότυπο μυθιστόρημα της Μέρι Σέλεϊ του 1818, το οποίο περιγράφει το τέρας να έχει «ρευστά» μαλλιά «με λαμπερό μαύρο χρώμα», «ρυτιδωμένη επιδερμίδα» και «υδαρή μάτια».

Ο σκηνοθέτης είχε δηλώσει στο Entertainment Weekly ότι ο Ελόρντι είναι «εκθαμβωτικά όμορφος, με έναν εξωπραγματικό τρόπο».

«Ο Βίκτορ είναι τόσο καλλιτέχνης όσο και χειρουργός. Αν ονειρευόταν αυτό το πλάσμα όλη του τη ζωή, θα το δημιουργούσε τέλειο. Είναι σαν ένα νεογέννητο, αλαβάστρινο ον – οι ουλές του είναι σχεδόν αεροδυναμικές», εξήγησε.

Ο ντελ Τόρο σημείωσε ότι ήθελε να αποφύγει να θυμίζει το πλάσμα «θύμα ατυχήματος ραμμένο κομμάτι-κομμάτι». Αντίθετα, το σώμα του αποτελείται από διαφορετικά τμήματα δέρματος, με απαλές, σχεδόν διάφανες αποχρώσεις. «Έχει την αίσθηση μιας νεογέννητης ψυχής», είπε χαρακτηριστικά.

Ο σκηνοθέτης επαίνεσε τον Ελόρντι για τη «βαθιά και συγκινητική» ερμηνεία του: «Μου είπε κάτι πολύ αληθινό — “Αυτό το πλάσμα είναι περισσότερο εγώ από εμένα τον ίδιο.” Έφερε μια αλήθεια στην ερμηνεία του που είναι πραγματικά συγκλονιστική».

Ο Όσκαρ Άιζακ επίσης αποθέωσε τον συμπρωταγωνιστή του: «Μόλις εμφανίστηκε στο σετ, ήταν σπαρακτικός - και ταυτόχρονα τρομακτικός, μυστηριώδης, όμορφος και χαριτωμένος. Είναι σαν καθρέφτες ο ένας του άλλου», είπε, αναφερόμενος στη σχέση δημιουργού και δημιουργήματος.

«Στο τέλος, υπάρχει ραγισμένη καρδιά αλλά και συγχώρεση. Και η ελπίδα ότι αυτό το πλάσμα, προορισμένο για χάος, θα βρει τη δύναμη να το σταματήσει και να αλλάξει τη μοίρα του», πρόσθεσε.

Η ταινία Φρανκενστάιν προβάλλεται ήδη σε επιλεγμένους κινηματογράφους και θα κάνει πρεμιέρα στο Netflix στις 7 Νοεμβρίου.

(Με πληροφορίες Entertainment Weekly)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Die my love
Πέθανε αγάπη μου: Η Τζένιφερ Λόρενς σε ψυχική κατάρρευση

Μια κατασκότεινη αλληγορία για τη μητρότητα, τον γάμο και την εύθραυστη ψυχική υγεία που μόνο κατά διαστήματα γίνεται ουσιώδες ή αποτελεσματικό ως προς τους στόχους που θέτει.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY