- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Αλλάζει ο φωτισμός στην Ακρόπολη- Εικόνες από την πρόβα τζενεράλε
Η ανάρτηση της Ελευθερίας Ντεκώ
Αλλάζει ο φωτισμός στην Ακρόπολη μετά από εννέα μήνες σχεδιασμού και στόχος είναι η ανάδειξη των αρχιτεκτονικών μερών των μνημείων.
Αλλάζει ο φωτισμός στην Ακρόπολη με στόχο την καλύτερη ανάδειξη των μνημείων και η πρόβα τζενεράλε έγινε την 1η ημέρα του Σεπτέμβρη, μετά από 9 μήνες σχεδιασμού.
Η Ελευθερία Ντεκώ, η οποία έχει αναλάβει την υλοποίηση του έργου, με ανάρτησή της έκανε γνωστό ότι άναψαν όλοι οι προβολείς.
«1/9/2020 πανσέληνος στην Ακρόπολη. Πρώτη μέρα που φωτίσαμε τον Παρθενώνα με όλους του τους προβολείς χαιρετώντας την Σελήνη! Αφιερωμένο στην θέα Αθηνά που …γιορτάζει σήμερα!
Το υπέροχο ταξίδι που η προετοιμασία του ξεκίνησε πριν 9 μήνες, φτάνει στην πιο δημιουργική του φάση! Στον προγραμματισμό του φωτισμού, στην επιμέλεια της κάθε λεπτομέρειας, κλπ.
9 μήνες σχεδιασμός, μελέτες, παρουσιάσεις στο ΚΑΣ, σκληρή δουλειά, κοροναϊός, κούραση, αγωνία, …. υπέροχες συνεργασίες, δυσκολίες, και μετά ικανοποίηση, χαρά!! Έχουμε αρκετή δουλειά ακόμη μέχρι να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα, αλλά σήμερα αρχίζουμε αυτό το πολύ δημιουργικό ταξίδι…
Φωτισμός του ιερού βράχου της Ακρόπολης και των μνημείων της. Από τις πιο σπουδαίες στιγμές της επαγγελματικής μου καριέρας. Ίσως η μεγαλύτερη τιμή!
Χωρίς άλλα λόγια! Δέος!
Μοιράζομαι μια μικρή γεύση από το πρώτο …άναμμα!»
Ο νέος φωτισμός και η στόχευση ανάδειξης των αρχιτεκτονικών μερών
Η αλλαγή του φωτισμού της Ακρόπολης έγινε γνωστή τον Οκτώβριο του 2019 από το υπουργείο Πολιτισμού.
Ο φωτισμός του έντονου κίτρινου-χρυσού (θερμό λευκό) χαμηλώνει εσωτερικά για τον Παρθενώνα και το Ερέχθειο προκειμένου να αναδειχθούν τα αρχιτεκτονικά μέλη και αυξάνει η ένταση του εξωτερικού φωτισμού (ψυχρό λευκό). Αντίστοιχα φωτίζονται τα Προπύλαια και οι Καρυάτιδες.
Όπως είχε γίνει γνωστό, στον Ιερό Βράχο αντικαθίστανται όλοι οι υπάρχοντες λαμπτήρες φωτισμού με νέους τύπου LED με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, μικρότερο κόστος συντήρησης και τη δυνατότητα εναλλαγής μορφών φωτισμού, ενώ το κόστος του νέου νυχτερινού φωτισμού καλύπτεται από χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα έργο Τέχνης που απεικόνιζε τη ζωή σε ένα χαρέμι απομακρύνθηκε από έκθεση στο Αραβικό Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Κατάρ
180 εκθέματα παρουσιάζονται στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, πολλά από τα οποία φεύγουν για πρώτη φορά από την έδρα τους και ταξιδεύουν στην Αθήνα
Ένα φαινόμενο που η παρουσία του μεταξύ ψηφιακού κόσμου και αληθινών γειτονιών καταργεί τα όρια μεταξύ κατασκευασμένου και υπαρκτού
Εγκαίνια για την έκθεση στις 19 Δεκεμβρίου
Κάθε έργο είναι ένα ταξίδι δημιουργίας, που συνδέει το παρελθόν με το παρόν και ανοίγει παράθυρα σε νέες αντιλήψεις
Τι θα δούμε σε χώρους τέχνης και γκαλερί
Celestial Bodies Guide Us Through Dark Times σημαίνει ελπίδα, καλοσύνη, διαρκής αναζήτηση, κατανόηση και αποδοχή
Ο πίνακας είχε πουληθεί το 1890 σε ιδιώτη και είχε εξαφανιστεί
Μέχρι σήμερα έχουν εντοπιστεί μόλις έξι αυθεντικές φωτογραφίες του γάλλου ποιητή
Δυο εκθέσεις σύγχρονης τέχνης, μια έκθεση φωτογραφίας και ντοκιμαντέρ και ένα μεγάλο αφιέρωμα στη Τζούλια Δημακοπούλου
Μια σπουδαία έκθεση που περιλαμβάνει πάνω από 140 αδημοσίευτα ζωγραφικά έργα του
Μιλήσαμε με το ζευγάρι καλλιτεχνών που εκθέτουν για πρώτη φορά μαζί
Η αναδρομική του έκθεση «Shut your eyes and see» στο Μουσείο Β. & Ε. Γουλανδρή είναι γεμάτη φως, neon και κρυφά ή φανερά μηνύματα
Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα σωζόμενα έργα του που για δεκαετίες ήταν κρυμμένο
Εστιάζει στη σχέση του με τη γαλλική πρωτεύουσα και την περίοδο που συναντήθηκε με τους Τζιακομέτι και Πικάσο
Η έκθεσή της Terra Cognita είναι ένα προσκύνημα σε άγνωστους τόπους
Όλοι οι καταξιωμένοι Έλληνες καλλιτέχνες έχουν εκπροσωπηθεί με έργα τους
Μέσα από τα έργα, καλλιτέχνες και επιστήμονες εμβαθύνουν σε πολλά ζητήματα
Τι θα δούμε σε γκαλερί και σε χώρους τέχνης της Αθήνας;
Είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί ποτέ για σουρεαλιστικό πίνακα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.