- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Η ζωή χρειάζεται αισιοδοξία
Η LG, με την νέα της ταυτότητα, μας θυμίζει πως οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι η ζωή είναι ωραία είναι αυτοί που αλλάζουν τον κόσμο
LG: Η νέα ταυτότητα του brand και η νέα καμπάνια στέλνουν μηνύματα αισιοδοξίας.
Εδώ και μερικές μέρες στο κινητό μου προβάλλονται πρωτόγνωρες φιγούρες. Άρχισαν να εμφανίζονται στα stories των φίλων μου στο Instagram γνώριμα «πρόσωπα» που χαμογελούν και μου κλείνουν το μάτι. Έπειτα άρχισαν να εμφανίζονται στα μηνύματά μου καρδούλες που σχηματίζονταν με το δείκτη και τον αντίχειρα του χεριού. Τις ίδιες καρδούλες συνάντησα και στο Tik Tok. Μα ναι, θυμήθηκα ποιο ήταν το χαρούμενο πρόσωπο που μου έκανε εντύπωση. Ήταν το προσωπάκι της LG. Γιατί το έβλεπα παντού όμως και τι σχέση είχε με την καρδούλα;
Άρχισα να ψάχνω. Η καρδούλα είχε τα ίδια χρώματα με τις διαφημίσεις της LG, τις οποίες είδα να προβάλλονται στα πιο διάσημα κτήρια του κόσμου. Πρώτα στο Burj Khalifa του Ντουμπάι και μετά στον ουρανοξύστη Landmark 81 στο Βιετνάμ, έπειτα από την Times Square της Νέας Υόρκης μέχρι το Piccadilly Circus και τα αγαπημένα κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου και από την υπαίθρια οθόνη LED της LG στο Óvalo Gutiérrez στο Περού και τον πύργο KP στην Ινδία, υπήρχαν παντού. Άρχισα να χαμογελώ και εγώ αφού οι καρδούλες με γέμιζαν ζεστασιά και το χαμόγελο αισιοδοξία. Ολόκληρος ο κόσμος, ανεξαρτήτου θέσης πάνω στη γη, ήταν κόκκινος, ήταν χαρούμενος και παντού προβαλλόταν το μήνυμα Life’s Good. Αυτές οι μικρές λέξεις μου γέμισαν το μυαλό με σκέψεις. Ποιος θα το περίμενε; Ένα τόσο αισιόδοξο μήνυμα ήρθε ξαφνικά στο δρόμο μου, τη στιγμή που το χρειαζόμουν περισσότερο από ποτέ. Ήρθε στον δρόμο τόσων ανθρώπων πάνω στη γη, για να τους ενώσει και να τους θυμίσει πως δεν είναι μόνοι. Αυτές οι λέξεις μου μίλησαν. Μου θύμισαν πως η ζωή χρειάζεται ελπίδα. Χρειάζεται θέληση να την κάνουμε καλύτερη. Χρειάζεται γενναιότητα να βρίσκουμε μικρές χαρές μέσα σε κάθε μέρα.
Η ζωή άλλωστε δεν είναι απλώς θέμα αναπνοής και λειτουργικού κορμιού. Υπάρχει η ζωή που όρισαν οι βιολόγοι και αφορά τον οργανισμό μας, και υπάρχει και η ζωή που πηγάζει από την ψυχή μας. Για να ζήσει το σώμα χρειάζεται τροφή και νερό, αλλά για να ζήσει η ψυχή θέλει όνειρα και φιλοδοξίες να την οδηγούν. Χρειαζόμαστε διάθεση για εξερεύνηση. Χρειαζόμαστε ανθρώπους που θα γίνουν σημαντικοί για μας και εμείς για εκείνους. Μα πάνω από όλα χρειαζόμαστε την αισιοδοξία και αυτός είναι ένας δρόμος που μπορούμε να διαλέγουμε πάντοτε.
Φυσικά, είναι δύσκολο να διατηρεί κανείς την αισιοδοξία του με τόσες αναποδιές και εμπόδια που μπορεί να βρει στο δρόμο του. Όμως, είναι σημαντικό να προσπαθεί κανείς, να πιστεύει, να επιθυμεί και να ελπίζει, όπως και να έχει δίπλα του ανθρώπους να τον στηρίζουν. Η LG στέκεται με το δικό της τρόπο δίπλα σε κάθε άνθρωπο που θέλει να ζήσει καλά, διαλέγοντας καθημερινά το δρόμο της αισιοδοξίας. Είναι στο DNA της άλλωστε. Η LG επιδιώκει με τους πελάτες της την οικειότητα που γεννά χαμόγελα, προσφέρει εμπειρία πελάτη χωρίς συμβιβασμούς για να διατηρεί τα χαμόγελα αυτά και καινοτομεί πάντοτε με επίκεντρο τον άνθρωπο. Αυτό φαίνεται φυσικά και από το στόχο της, που είναι η διαμόρφωση μιας καλύτερης ζωής και ενός καλύτερου μέλλοντος για τον πλανήτη μας.
Η νέα καμπάνια της LG, που γεμίζει θετικά μηνύματα όλο τον κόσμο, είναι μια υπενθύμιση ότι η ευτυχία δεν χρειάζεται πολλά. Μια απλή περιήγηση στα προϊόντα της LG, από την εντυπωσιακή OLED τηλεόραση, που μας μεταφέρει σε έναν άλλο κόσμο, μέχρι τον εξοπλισμό κουζίνας, που κάνει το μαγείρεμα απόλαυση, μας δείχνει πως η εταιρεία είναι εδώ για να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη και απολαυστική.
Το μήνυμα «Life’s Good» εμένα με άφησε με μια σκέψη, που θα ήθελα να μοιραστώ κλείνοντας. Ζούμε καλά όσο διατηρούμε την αισιοδοξία μας και χαίρομαι που η LG βοηθάει με τον τρόπο της να το κάνουμε πραγματικότητα, για να ζήσουμε χρόνια καλά, για να ζήσουμε με χαμόγελο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Τζένσεν Χουάνγκ εργάζεται αδιάκοπα παρά το γεγονός ότι η εταιρεία του έγινε η πολυτιμότερη στον κόσμο
Η Κίνα προκαλεί Google και OpenAI - Ανοιχτό σε όλους το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Η νέα λειτουργία του Wrapped δείχνει πόσο νέοι ή μεγάλοι είναι οι χρήστες βάσει μουσικών συνηθειών
Στις δοκιμές που έγιναν οι ερευνητές κατάφεραν να ανταλλάξουν ακόμη και γυμνό υλικό
Kαθώς πλέον ανταγωνίζεται μια ανεξάντλητη ποσότητα περιεχομένου που παράγεται μαζικά, γρήγορα και σχεδόν δωρεάν
Τα βίντεο, καλοφτιαγμένα και πειστικά, παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ανάλυση γενετικού υλικού από πίσσα σημύδας στην Εσθονία φέρνει στο φως σκηνές της Λίθινης Εποχής
Mελέτες αρχαιολόγων στην Καταλονία - Xρησιμοποιούνταν για επικοινωνία και μουσική έκφραση πριν από 6.000 χρόνια
Νέα ενημέρωση Android καταργεί την ιδιωτικότητα στα εταιρικά κινητά
Η αποστολή Perseverance της NASA κατέγραψε ηλεκτρικές εκκενώσεις στην ατμόσφαιρα του πλανήτη
Έρευνα διαπιστώνει ότι το δωρεάν chatbot της OpenAI αποτυγχάνει να εντοπίσει επικίνδυνες συμπεριφορές
Δείτε τον σεισμικό χάρτη της χώρας
Ακόμη και έτσι όμως, οι γονείς ζουν με συνεχή αγωνία
Ανοιχτή επιστολή εκφράζει ανησυχίες για απώλεια θέσεων εργασίας και κλιματικές επιπτώσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.