- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Η Εξυπηρέτηση Πελατών στο digital marketing και τα λάθη
Οι προκλήσεις για κάθε επιχείρηση στον κόσμο των digital υπηρεσιών
Η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο μάρκετινγκ, τα λάθη και οι δυσκολίες στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ζούμε σε έναν κόσμο υπηρεσιών. Και μάλιστα οι περισσότερες είναι αποτυπωμένες σε digital περιβάλλον. Η διεθνής τάση, η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, η πανδημία Covid-19, αλλά και πολλοί άλλοι παράγοντες, ήταν δεδομένο ότι θα έφερναν αυτή την ανάπτυξη.
Παράλληλα, ήρθε μαζί και ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων, άμεσα και πολύ πιο ισχυρά σε σχέση με άλλα χρόνια, με πολλές ευκαιρίες και απειλές για την κάθε μία επιχείρηση. Κατά πόσο έχουν αναπτυχθεί ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, είναι σίγουρα μια άλλη κουβέντα. Και δεν μπορεί να διατυπωθεί μέσα από μερικές γραμμές ενός άρθρου. Θα ήταν και επιπόλαιο και αντι-επαγγελματικό.
Παρατηρώντας γενικά, θα λέγαμε ότι οι πραγματικές διαφορές μεταξύ των brands για υπηρεσίες είναι ελάχιστες. Ποιος και με ποιον τρόπο διαφέρει και πού; Σοβαρότατο ερώτημα για τα τμήματα marketing. Πηγές διαφοροποίησης είναι μόνο το content σε ένα website ή ότι όλοι «είμαστε οι the best;».
Ας υποθέσουμε ότι είστε! Οι λέξεις «εξυπηρέτηση πελατών», βρίσκονται στα πλάνα σας; Με άλλα λόγια, έχετε προσαρμόσει πλάνο ανάπτυξης και διαχείρισης Εξυπηρέτησης Πελατών; Ας πούμε πάλι, «ναι»!
Άρα, έχετε κατανοήσει ότι «το μάρκετινγκ είναι η κατανόηση και η κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή» και ότι σκοπός και στόχος είναι τα «κίνητρα αγοράς από το Brand σας».
Μέχρι εδώ όλα τέλεια. Το έχουμε στη θεωρία, θα απαντήσουν οι περισσότεροι. Στην πράξη; Στο δια ταύτα;
Εξυπηρέτηση Πελατών: Το μεγαλύτερο λάθος στο μάρκετινγκ υπηρεσιών
Οι υπηρεσίες δεν μπορούν να μετρηθούν γιατί είναι άυλες. Είναι διαδικασίες. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο λάθος, όσον αφορά το Client Experience. Όντως είναι διαδικασίες, όμως δεν ξεχνάμε ότι οι καταναλωτές (κι εγώ ο χριστιανός μέσα σε αυτούς), το μετράμε σαν πραγματικό προιόν που λέγεται ποιότητα και εμπειρία υπηρεσίας και κατά την αγορά, αλλά και μετά από αυτή.
Στον χώρο των υπηρεσιών η εκπαίδευση των εργαζόμενων είναι κρίσιμος παράγοντας για τη δημιουργία ικανοποίησης προς τον πελάτη. Αυτό σημαίνει βέβαια ότι πρέπει μια εταιρεία να εκπαιδεύσει, να κρατάει τους εργαζόμενούς της ικανοποιημένους ώστε να έχουν το κίνητρο να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες.
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών παρουσιάζει ιδιαιτερότητες που δεν υπάρχουν ενδεχομένως στο μάρκετινγκ προϊόντων. Οι υπηρεσίες έχουν να κάνουν ξεκάθαρα με ανθρώπους. Και οι άνθρωποι γνωρίζουμε, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, ότι δεν είναι μηχανήματα παραγωγής. Επενδύστε στην ανάπτυξή τους, στα digital skills τους. Μη ξεχνάμε ότι η εξυπηρέτηση πλέον γίνεται και ψηφιακά. Αυτό ισχύει σε όλους τους κλάδους.
Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη δυσκολία στις υπηρεσίες, αλλά ταυτόχρονα και η μεγαλύτερη πρόκληση. Είστε έτοιμοι για το 2022;
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ανάλυση γενετικού υλικού από πίσσα σημύδας στην Εσθονία φέρνει στο φως σκηνές της Λίθινης Εποχής
Mελέτες αρχαιολόγων στην Καταλονία - Xρησιμοποιούνταν για επικοινωνία και μουσική έκφραση πριν από 6.000 χρόνια
Νέα ενημέρωση Android καταργεί την ιδιωτικότητα στα εταιρικά κινητά
Η αποστολή Perseverance της NASA κατέγραψε ηλεκτρικές εκκενώσεις στην ατμόσφαιρα του πλανήτη
Έρευνα διαπιστώνει ότι το δωρεάν chatbot της OpenAI αποτυγχάνει να εντοπίσει επικίνδυνες συμπεριφορές
Δείτε τον σεισμικό χάρτη της χώρας
Ακόμη και έτσι όμως, οι γονείς ζουν με συνεχή αγωνία
Ανοιχτή επιστολή εκφράζει ανησυχίες για απώλεια θέσεων εργασίας και κλιματικές επιπτώσεις
Ακυκλοφόρητη σκηνή θα κάνει πρεμιέρα σε animation μικρού μήκους στο βιντεοπαιχνίδι
Η ιστορία που έχει συγκλονίσει τον κόσμο
Εικόνες υψηλής ανάλυσης από την Ανταρκτική και τη Γη του Πυρός, μόλις 50 ώρες μετά την εκτόξευση
Προσφορές που ενθουσιάζουν τους λάτρεις της τεχνολογίας και σώζουν το πορτοφόλι σου
Oι επιστήμονες κατάφεραν να χαρτογραφήσουν με ακρίβεια αυτές τις φάσεις
Στις 28 και 29 Νοεμβρίου 2025 στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας
Τα ευρήματα μελέτης πανεπιστημίων σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιταλία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.