- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Gaming: Η καρδιά της «πολιτιστικής επανάστασης» των εφήβων
Τι ρόλο έπαιξε η πανδημία στην «αναγέννηση» του gaming;
Βιντεοπαιχνίδια: Γιατί οι millennials και η Gen Z προτιμά αυτή τη διασκέδαση και πώς το gaming έγινε η αιχμή της πολιτιστικής τους επανάστασης.
Κατά την διάρκεια της πανδημίας όλο και περισσότεροι νέοι απασχολούσαν τον χρόνο τους με τα βιντεοπαιχνίδια, καθώς αυτή η κατηγορία είναι πολύ δημοφιλής στην γενιά των millennials και της Gen Z. Οι επιχειρήσεις πλέον στοχεύουν στο να κατασκευάζουν παιχνίδια τα οποία θα δημιουργούν έναν ανταγωνισμό μεταξύ των παικτών καθώς θα παλεύουν να κερδίσουν μια μάχη. Το αποτέλεσμα αυτής της κίνησης θα είναι η προσέλκυση όλων και περισσότερων νέων και αναμένεται αυτή η αγορά να μεγαλώνει ταχύτατα κάθε χρόνο.
Χάρη στην ταχύτατη ανάπτυξη της τεχνολογίας έχουν δημιουργηθεί νέοι τρόποι σύνδεσης, κοινωνικοποίησης, εκμάθησης, δημιουργίας, παρακολούθησης, ακρόασης μουσικής, εμπειρίας τέχνης και άλλων. Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως έχει δημιουργηθεί στους χώρους που καταλαμβάνουμε, στα μέρη που περνάμε τον χρόνο μας και στους τρόπους με τους οποίους ασχολούμαστε. Η φυσική παρουσία και η ψυχική παρουσία δεν είναι πια το ίδιο. Για παράδειγμα, τα παιδιά όταν βρίσκονται στον καναπέ με την οικογένεια τους, είναι στα αλήθεια εκεί μαζί τους ή έχουν απορροφηθεί από τον κόσμο του gaming;
Φαίνεται πως η κουλτούρα των καταναλωτών αλλάζει ακριβώς μπροστά στα μάτια μας. Όλο και περισσότερο τα εμπορικά κέντρα, οι κινηματογράφοι, τα αθλητικά γήπεδα και οι αλυσίδες fast-food που κάποτε χαρακτήριζαν τον πολιτισμό των νέων, τώρα παρατηρούμε πως έχει αλλάξει. Καθώς λοιπόν αλλάζει το επίκεντρο της κουλτούρας της νεολαίας, αλλάζει και το επίκεντρο της εξουσιαστικής δύναμης. Τώρα, μόλις το 40% των εφήβων στις ΗΠΑ πιστεύουν ότι το εμπορικό κέντρο είναι ένα ωραίο μέρος να βγει κάποιος με την παρέα του, ωστόσο το 50% δηλώνει ότι χρησιμοποιούν το Fortnite κυρίως για να κοινωνικοποιηθούν με φίλους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο The Total Business.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ανάλυση γενετικού υλικού από πίσσα σημύδας στην Εσθονία φέρνει στο φως σκηνές της Λίθινης Εποχής
Mελέτες αρχαιολόγων στην Καταλονία - Xρησιμοποιούνταν για επικοινωνία και μουσική έκφραση πριν από 6.000 χρόνια
Νέα ενημέρωση Android καταργεί την ιδιωτικότητα στα εταιρικά κινητά
Η αποστολή Perseverance της NASA κατέγραψε ηλεκτρικές εκκενώσεις στην ατμόσφαιρα του πλανήτη
Έρευνα διαπιστώνει ότι το δωρεάν chatbot της OpenAI αποτυγχάνει να εντοπίσει επικίνδυνες συμπεριφορές
Δείτε τον σεισμικό χάρτη της χώρας
Ακόμη και έτσι όμως, οι γονείς ζουν με συνεχή αγωνία
Ανοιχτή επιστολή εκφράζει ανησυχίες για απώλεια θέσεων εργασίας και κλιματικές επιπτώσεις
Ακυκλοφόρητη σκηνή θα κάνει πρεμιέρα σε animation μικρού μήκους στο βιντεοπαιχνίδι
Η ιστορία που έχει συγκλονίσει τον κόσμο
Εικόνες υψηλής ανάλυσης από την Ανταρκτική και τη Γη του Πυρός, μόλις 50 ώρες μετά την εκτόξευση
Προσφορές που ενθουσιάζουν τους λάτρεις της τεχνολογίας και σώζουν το πορτοφόλι σου
Oι επιστήμονες κατάφεραν να χαρτογραφήσουν με ακρίβεια αυτές τις φάσεις
Στις 28 και 29 Νοεμβρίου 2025 στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας
Τα ευρήματα μελέτης πανεπιστημίων σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιταλία
Έρευνα με σχεδόν 100.000 συμμετέχοντες διαπιστώνει μειωμένη προσοχή, άγχος και κακή ποιότητα ύπνου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.