- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Πώς μας επηρεάζουν τα likes και οι αναρτήσεις στα social media;
Τα ενδιαφέροντα αποτελέσματα έρευνας
Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Kaspersky Lab, τα social media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης) φαίνεται πως κάνουν πλέον πολλούς ανθρώπους να νιώθουν άσχημα.
Πιο συγκεκριμένα, στη σχετική έρευνα πήραν μέρος 16.750 άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο. Όπως αυτή υποδεικνύει, οι χρήστες τείνουν να αισθάνονται άσχημα και αναστατωμένοι, όταν δεν συγκεντρώνουν πολλά likes για δημοσιεύσεις που κάνουν. Μάλιστα, το 42% των συμμετεχόντων δήλωσε πως ζηλεύει αν οι φίλοι του συγκεντρώνουν περισσότερα likes.
Παράλληλα, υποδεικνύεται πως οι άνθρωποι ζηλεύουν, επίσης, όταν βλέπουν αναρτήσεις όπου αποτυπώνονται φαινομενικά πιο ευτυχισμένες στιγμές, από αυτές που βιώνουν οι ίδιοι. Όπως επισημαίνει η έρευνα, το 72% των χρηστών ενοχλείται, ακόμη, από τις διαφημίσεις που έχουν γίνει εξαιρετικά παρεμβατικές και διακόπτουν τις online επικοινωνίες τους.
Ωστόσο, οι ουσιαστικοί λόγοι για την απογοήτευση των ανθρώπων φαίνεται πως είναι βαθύτεροι. Παρά την επιθυμία να αισθάνονται καλά από την ενασχόλησή τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν οι άνθρωποι βλέπουν τις ευτυχισμένες δημοσιεύσεις των φίλων τους σχετικά με διακοπές, χόμπι και πάρτι, συχνά μένουν με την πικρή αίσθηση ότι οι άλλοι άνθρωποι απολαμβάνουν τη ζωή περισσότερο από αυτούς.
Αξίζει να σημειωθεί πως, προηγούμενη έρευνα της Kaspersky Lab, είχε δείξει επίσης την απογοήτευση των ανθρώπων με τα social media, καθώς το 78% παραδέχθηκε ότι έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να αποσυρθεί εντελώς από τα κοινωνικά δίκτυα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για εμάς που αγαπάμε αυτό το (μη) χρώμα
Υπάρχουν τομείς όπου η τεχνολογία δεν είναι ούτε «καλή» ούτε «κακή» από μόνη της — η αξία της κρίνεται από τη χρήση και τις προθέσεις μας.
Η Κομισιόν εξετάζει αν παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού
Παρά τις ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια - Αντιδράσεις στο Κογκρέσο
«Το νιώθω σαν φίλο» υποστηρίζουν
Λειτουργεί με φως και φέρει ελληνική σφραγίδα
Τα πειράματα βασίστηκαν σε εκδόσεις εμπορικά διαθέσιμων chatbots
Στο αφιέρωμά του ξεχωρίζει και πέντε ανθρώπους που αναμένεται να ξεχωρίσουν το 2026
Ο Τζένσεν Χουάνγκ εργάζεται αδιάκοπα παρά το γεγονός ότι η εταιρεία του έγινε η πολυτιμότερη στον κόσμο
Η Κίνα προκαλεί Google και OpenAI - Ανοιχτό σε όλους το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Η νέα λειτουργία του Wrapped δείχνει πόσο νέοι ή μεγάλοι είναι οι χρήστες βάσει μουσικών συνηθειών
Στις δοκιμές που έγιναν οι ερευνητές κατάφεραν να ανταλλάξουν ακόμη και γυμνό υλικό
Kαθώς πλέον ανταγωνίζεται μια ανεξάντλητη ποσότητα περιεχομένου που παράγεται μαζικά, γρήγορα και σχεδόν δωρεάν
Τα βίντεο, καλοφτιαγμένα και πειστικά, παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.