Meta ή μετά το facebook: Θα τα καταφέρει ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ;
Ένα brand που τελικά έφτασε στην ωρίμανση, την ξεπέρασε και προσπαθεί με μεγάλη αγωνία να σηκωθεί από την παρακμή
Meta: Η αλλαγή ονόματος του facebook που ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ και η εικονική πραγματικότητα του metaverse μέσα από μία οπτική μάρκετινγκ.
Κοιτώντας πίσω στο χρόνο, αλλά και το ίδιο το παρόν δεν χρειάζεται κανείς να εξηγήσει πολλά για το θέμα Facebook. Όλοι θυμόμαστε τα ατέλιωτα βράδια ξενυχτώντας σε παιχνίδια τύπου Farmville, κτλ. Και ακόμα περισσότερο όταν ξεκίνησε το θέμα που λέγεται Company Facebook Page. Δηλαδή μια σελίδα για το Brand μας, μέσα σε εκατομύρια μάτια χρηστών. Τι άλλο θες; Πω πω τι έκανε ο τύπος; Πολλοί ασφαλώς είχαμε αναρωτηθεί, σκεφτεί και βεβαίως δώσαμε απαντήσεις.
Με το πέρασμα του χρόνου, κάπου, κάτι, χάσαμε. Το πιο πετυχημένο βέβαια τουιτάρισμα το είδαμε τις τελευταίες 2-3 ημέρες –Meta ή Φέτα– και όλοι ανεξαρτήτου κλάδου, ίσως αναρωτηθήκαμε το εξής: «Τώρα μας δουλεύει; Πιθανόν, μάλλον, ίσως, άνετα θα πει κάποιος άλλος περίεργος». Γενικά είμαστε στη φάση «αλλάζω ρούχα»; «Κάτσε να κάνω κάτι σε αλλαγή για να πείσω»; Ο χρόνος θα δείξει.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο κάθε ένας άνθρωπος μπορεί να είναι στο Facebook για τον δικό του λόγο. Οι επιχειρήσεις όμως δεν ξέρω κατά πόσο είναι έτοιμες και θα είναι στο μέλλον χωρίς εξειδικευμένους συνεργάτες να ανταπεξέλθουν. Θα μιλάμε για simple posts, θα υπάρχει το live –και εάν ναι, είμαι περίεργος να δω πώς και με ποιον τρόπο, θα έχουμε κάποια στιγμή συνδρομή για όλο αυτό; Ο Μαρκ θα μας τα πάρει όλα μια και καλή; Πάλι ο χρόνος θα δείξει.
Όμως, εάν τα βάλουμε κάτω και με μια οπτική marketing διαπιστώνουμε τα εξής:
Τελικά ένα Brand που «δύει», γιατί ξεκάθαρα τώρα, περί αυτού μιλάμε πλέον, το σηκώνεις εκ νέου με τέτοιο τρόπο; Έχοντας μια νέα ομπρέλα-brand και βάζεις από κάτω όλα τα είδη υπηρεσιών; Εύχομαι να μην είμαι ο μόνος που σκέφτηκε κάτι τέτοιο. Γιατί εάν είμαι ο μόνος, τότε έχουμε ένα μεγάλο θέμα. Το ότι ουδείς είδε ουσιαστικά ένα Mega-Relaunch σε κάτι που τελείωσε. Σε ένα brand που τελικά έφτασε στην ωρίμανση, την ξεπέρασε και προσπαθεί με μεγάλη αγωνία να σηκωθεί από την παρακμή. Παρακμή στην τέταρτη φάση του κύκλου ζωής προϊόντων/υπηρεσιών ισούται με τελειώνω το θέμα ή κάνω κάτι άλλο.
Ασφαλώς το Relaunch προϊόντων/υπηρεσιών δεν είναι κακό, όταν όμως δεν έχει δώσει τόσα δικαιώματα και κακές πλέον κριτικές και αναφορές. Μιλάμε λοιπόν για την ανάπτυξη από μια παρακμή, η οποία τώρα θα πρέπει να ξεκαθαρίσει εάν θα παρασύρει και το Mega Social Media εργαλείο που λέγεται Instagram. Γιατί το Instagram παίζει και παίζει πολύ καλά. Παρόλα αυτά, όταν αλλάζουν δεδομένα, αλλάζει και το καλό μαζί. Δεν λέω ότι θα πάει σαν το Facebook, αλλά κρατάω μικρό καλάθι. Όπως ένα καλαθάκι super market για 1-2 μικρά πράγματα.
Όσον αφορά το όνομα τώρα –το νέο όνομα– μιλάμε ξεκάθαρα για κάτι έξυπνο.Το Μετά, η Μετά εποχή (;) –άνετα το συνδέω– είναι κάτι πιασάρικο. Και είναι πιασάρικο, γιατί εάν διαβάσετε ακριβώς τι σημασιολογία της λέξης, τα λέει όλα. Το θέμα είναι εάν και ο Μάρκ με την ομάδα του θα τη γράψει και σωστά αυτή τη φορά, στη γλώσσα προγραμματισμού. Άλλωστε μην ξεχνάμε ... Είναι η πρώτη φορά που θα δούμε κάτι από τον ίδιο ... Γιατί το Facebook δεν ήταν όραμα του ίδιου όπως αποδείχθηκε στην πράξη και μετά πολλών δικαστηρίων.
Είμαι πολύ περίεργος! Μα πολύ όμως! Meta ή Μετά... Να δούμε μένει στο δια ταύτa, εάν τελικά το twitter και η «Φέτα» που θα φάμε, θα έχει δίκιο!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Περίπου δυο μήνες μετά την τοποθέτηση του
Η 10η εκδήλωση για την Amiga και την κοινότητά της
Τι έδειξε νέα έρευνα
Το μήνυμα που έστειλε στους Έλληνες
Πρακτικά tips για καλύτερες αποδόσεις σε Windows και Μac
Τι λέει η NASA για τις λεπτομερείς εικόνες
«Μου αρέσει να βουτάω στην πολυπλοκότητα των ανθρώπινων συναισθημάτων»
Μαίνεται ο «πόλεμος» με τις ΗΠΑ
Συνεχίζεται ο «πόλεμος» των ΗΠΑ στην δημοφιλή πλατφόρμα
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Μιλά άπταιστα 20 γλώσσες με δείκτη νοημοσύνης υψηλότερο του Αϊνστάιν
Τι αναφέρει νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ
Επιστημονική συνάντηση στα Φηρά από τις 20 έως τις 25 Απριλίου
Όσα ειπώθηκαν στην εκδήλωση - Οι κυριότερες τοποθετήσεις των ομιλητών
Είναι ο άνθρωπος πίσω από το Google Maps και ένα από τα επιδραστικότερα πρόσωπα της Silicon Valley. Μιλήσαμε μαζί του με αφορμή την παρουσία του στο Athens Science Festival στην Τεχνόπολη
Τι θα γινόταν αν μπορούσατε να δείτε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο ακόμα και αφού θα έχει φύγει από τη ζωή;
Από πότε θα τεθεί σε ισχύ η οδηγία
Έχει 33 φορές το μέγεθος του ήλιου
Βάρους περίπου 700 γραμμαρίων - Γιατί δεν καταστράφηκε όταν μπήκε στη γήινη ατμόσφαιρα
Επιστρέφει το επιτυχημένο workshop για την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.