- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Δείτε τη νέα καμπάνια που ταξιδεύει Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε όλον τον κόσμο
Aegean και ΕΟΤ συνεργάζονται και στέλνουν ένα μήνυμα αγάπης από τις δύο ελληνικές μεγαλουπόλεις
Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις, δύο προορισμοί στους οποίους όσες φορές και να ταξιδέψει κανείς δεν είναι αρκετό. Αν ψάξει κανείς στο διαδίκτυο, κάτι σχετικό με τη λέξη Αθήνα θα πέσει σε περισσότερα από 73 εκατομμύρια αποτελέσματα. Αν προσθέσει και τα αποτελέσματα που φέρνει η αναζήτηση της λέξης Θεσσαλονίκη, που αγγίζει τα 94 εκατομμύρια, τότε το άθροισμα ξεπερνά τα 166 εκατομμύρια.
Είναι πραγματικά ατελείωτος ο αριθμός των πληροφοριών που μπορεί κανείς να αντλήσει από το διαδίκτυο για τις δύο αυτές πόλεις. Πώς όμως οι πληροφορίες για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως τουριστικό προϊόν μπορούν να ταξιδέψουν διεθνώς ώστε να ακουστεί το όνομά τους σε ακόμα περισσότερες αγορές, αυξάνοντας την επισκεψιμότητά τους; Πώς η αγάπη ως έννοια που ενώνει όλον τον κόσμο, φέρνει τις δύο αγαπημένες ελληνικές πόλεις στο επίκεντρο;
Η απάντηση δίνεται από την καμπάνια «Athens/Thessaloniki is a city for all kinds of lovers. Whatever you love, love it here», μία ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής, από την AEGEAN και τον ΕΟΤ που, στο πλαίσιο της μακρόχρονης συνεργασίας τους, έρχεται να αναδείξει το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού, δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για τη χώρα και τον τουρισμό συνολικά.
Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμοί που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες καθ΄όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η καμπάνια της Αθήνας εστιάζει στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου και της Θεσσαλονίκης στη γερμανική αγορά. Καθώς οι συγκεκριμένες τέσσερις αγορές είναι γεωγραφικά τοποθετημένες σε ακτίνα εντός 3-4 ωρών από τη χώρα, στόχος είναι η αύξηση της εισερχόμενης κίνησης, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Η καμπάνια στηρίζεται στις αξίες και στα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα των δύο πόλεων όπως η ιστορία και η παράδοση, η φυσική ομορφιά των τοπίων τους, ο πολιτισμός και η γαστρονομία, στοιχεία που συνθέτουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως ελκυστικοί προορισμοί.
Για το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έχουν σχεδιαστεί δημιουργικές εφαρμογές, στην αγγλική και γερμανική γλώσσα, που εξυπηρετούν την επικοινωνία στις συγκεκριμένες αγορές. Στο πλαίσιο της καμπάνιας θα υλοποιηθούν δημιουργικές ενέργειες επικοινωνίας με διαφορετική στόχευση ανά κοινό μέσα από διαφορετικά κανάλια με έμφαση στο online περιβάλλον.
Αντιπροσωπευτικές εικόνες των δύο πόλεων αποτυπώνονται στα επικοινωνιακά υλικά της καμπάνιας, που πρόκειται να προβληθεί σε ηλεκτρονικές ιστοσελίδες, πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, δημιουργήθηκαν θεματικά video που αποτυπώνουν δημιουργικά το τουριστικό προϊόν των δύο πόλεων αναδεικνύοντας και εξιστορώντας τον ξεχωριστό χαρακτήρα και την αυθεντικότητά τους. Επιπλέον, θα υλοποιηθεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο Δημοσίων Σχέσεων περιλαμβάνοντας ενέργειες δημοσιότητας που θα μεταφέρουν την εμπειρία των δύο ελληνικών προορισμών μέσω αρθρογραφίας και περιεχομένου.
Athens is for all kind of lovers
Η σύγχρονη αλλά πάντα διαχρονική Αθήνα θα ταξιδέψει και στις 4 αγορές (Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ηνωμένου Βασιλείου) μέσα από τις σελίδες της AEGEAN με περιεχόμενο προσαρμοσμένο και στις 4 γλώσσες αλλά και ανάλογα με το κοινό (ευρύ και νεανικό). Το περιεχόμενο αναδεικνύει την ιστορία, την καινοτομία στην τέχνη, την όμορφη φύση και όλους τους λόγους για τους οποίους η Αθήνα είναι ελκυστική επιλογή για κάθε ταξιδιώτη.
Thessaloniki is for all kind of lovers
Η αυθεντική ομορφιά της Θεσσαλονίκης ταξιδεύει στη γερμανική αγορά μέσα από τις σελίδες της AEGEAN με περιεχόμενο προσαρμοσμένο τόσο για το ευρύ όσο και για το πιο νεανικό κοινό με προτάσεις και ιδέες για το τι μπορεί να ανακαλύψει κανείς στην πόλη αναδεικνύοντας μεταξύ άλλων τις φυσικές ομορφιές, τον πολιτιστικό πλούτο, τις επιλογές διασκέδασης και τη φημισμένη γαστρονομία της περιοχής. Στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία της ως τουριστικός προορισμός.
Η καμπάνια βρίσκεται στον αέρα από τις αρχές Νοεμβρίου και πρόκειται να ολοκληρωθεί στις 12 Δεκεμβρίου 2018.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Με αφορμή ένα γλυκύτατο ταξιδιωτικό άρθρο στην Athens Voice
«Προσφέρει τη χαρά της εξερεύνησης και της αληθινής απόδρασης»
Το νησί της Αφροδίτης και των συναισθημάτων
Το World Pass powered by Telekom, μας ταξίδεψε στο τουρνουά gaming «T-Esports Championship»
Ο συγγραφέας Άρης Σφακιανάκης μας ταξιδεύει ως τη χιονισμένη κορυφή του Αραράτ
Κορυφαίος βιώσιμος προορισμός για τους Βρετανούς
Κάθε Νοέμβριο, το νησί ευγνωμονεί τον Άγιο Σπυρίδωνα, γιατί σε αυτόν οφείλει τη σωτηρία της
Ένα ταξίδι στο μεταίχμιο Αφρικής και Ευρώπης
Εξερευνήστε φαράγγια, λίμνες και εθνικούς δρυμούς με σεβασμό στη φύση και τη βιοποικιλότητα
Ο έγκυρος ταξιδιωτικός οδηγός προτείνει διακοπές εκτός σεζόν «χωρίς ορδές τουριστών»
Το πανέμορφο παραδοσιακό χωριό στα νοτιοδυτικά της Λέσβου φημίζεται για τις πηγές του
Το διθυραμβικό αφιέρωμα βρετανικού Μέσου στο ελληνικό νησί
Τα πολλά και διαφορετικά κομμάτια της δένουν μεταξύ τους με φροντίδα και αγάπη, την οποία αγάπη καταθέτουν στην ιδιαίτερη πατρίδα τους οι κάτοικοί της…
"Ella" και ζήσε μια ολοκληρωμένη εμπειρία αναζωογόνησης στα "Ella Resorts"
Το νησί αποτελεί την «καρδιά» ενός εκ των μεγαλύτερων φυσικών θαλάσσιων πάρκων της Ευρώπης
Το αφιέρωμα στην «αγαπημένη εποχή του έξυπνου ταξιδιώτη για διακοπές»
«Ένα ελληνικό νησί που δεν το εντοπίζουν τα ραντάρ του μαζικού τουρισμού»
...και την αξίζει γιατί σηκώνει βάρη περισσότερα απ' όσα αντέχει - να τα λέμε κι αυτά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.