Εκεί όπου η επιστήμη, η διατροφή, η κίνηση και η φροντίδα του σώματος γίνονται μια νέα εμπειρία φιλοξενίας
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ ενισχύει τη στρατηγική της για ένα πιο βιώσιμο ενεργειακό μέλλον
Η ΔΕΗ ενισχύει τον ρόλο της στην πράσινη μετάβαση
Η ενεργειακή μετάβαση δεν είναι πια ένα μακρινό σχέδιο για το μέλλον, αλλά μια πραγματικότητα που εξελίσσεται τώρα και η Παγκόσμια Ημέρα της Γης έρχεται κάθε χρόνο να το υπενθυμίσει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΔΕΗ επιταχύνει τις κινήσεις της προς ένα πιο βιώσιμο ενεργειακό μοντέλο, θέτοντας στο επίκεντρο την καθαρή ενέργεια και τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Παραμένοντας πιστή στις δεσμεύσεις της για το περιβάλλον, η ΔΕΗ συμμετέχει και φέτος ενεργά στην Ημέρα της Γης, ενισχύοντας τη στρατηγική της που βασίζεται στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και σε σύγχρονες υποδομές. Η κατεύθυνση αυτή ευθυγραμμίζεται πλήρως με τους στόχους της Συμφωνίας των Παρισίων και της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως πρωτοπόρου της ενεργειακής μετάβασης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Με σύνθημα για το 2026 «Η Δύναμή μας, ο Πλανήτης μας», η Παγκόσμια Ημέρα της Γης λειτουργεί ως κάλεσμα για συλλογική δράση, υπογραμμίζοντας την ανάγκη επιτάχυνσης των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών. Η ΔΕΗ εντάσσεται ενεργά σε αυτή την προσπάθεια, συμβάλλοντας στην προώθηση βιώσιμων πρακτικών και στην ευαισθητοποίηση γύρω από την υπεύθυνη χρήση των φυσικών πόρων.
Στο επίκεντρο της στρατηγικής της βρίσκονται οι πράσινες επενδύσεις. Στο επικαιροποιημένο Στρατηγικό Σχέδιο για την περίοδο 2026-2028, ο Όμιλος ΔΕΗ στοχεύει να αυξήσει σημαντικά την εγκατεστημένη ισχύ του από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, φτάνοντας τα 12,7 GW έως το 2028. Η εξέλιξη αυτή ενισχύει το πράσινο αποτύπωμα του Ομίλου και εδραιώνει τη θέση του στην ευρύτερη περιοχή.
Παράλληλα, η ΔΕΗ προχωρά με σταθερά βήματα προς την πλήρη απολιγνιτοποίηση έως το τέλος του 2026. Ήδη, το 2025, έχει επιτύχει μείωση κατά 58% των εκπομπών CO₂ από την ηλεκτροπαραγωγή σε σχέση με το 2019, ενώ βρίσκεται σε τροχιά επίτευξης μείωσης κατά 85% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου την περίοδο 2019-2028. Στόχος της είναι η πλήρης κλιματική ουδετερότητα έως το 2040, στο πλαίσιο ενός συνολικού μετασχηματισμού προς ένα πιο ανθεκτικό και βιώσιμο ενεργειακό μοντέλο.
Η στρατηγική αυτή δεν αφορά μόνο το περιβάλλον, αλλά και τη δημιουργία αξίας για την κοινωνία και την οικονομία. Ο Όμιλος λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες όλων των ενδιαφερόμενων μερών, συμβάλλοντας παράλληλα στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.
Ο Όμιλος έχει θέσει πολύ υψηλά τον πήχη στα θέματα βιωσιμότητας και βρίσκεται σταθερά σε τροχιά επίτευξης των στόχων του. Η διεθνής πρωτοβουλία Science Based Targets initiative (SBTi), μετά από ενδελεχή διαδικασία αξιολόγησης, επικύρωσε την εγκυρότητα των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων του Ομίλου ΔΕΗ για τη μείωση εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου. Σύμφωνα με το SBTi, οι στόχοι που υπέβαλε ο Όμιλος ευθυγραμμίζονται πλήρως με τον στόχο περιορισμού της αύξησης της θερμοκρασίας στον 1,5°C, σύμφωνα με τη Συμφωνία των Παρισίων, καθώς και με την επίτευξη πλήρους κλιματικής ουδετερότητας σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας. Συγκεκριμένα, οι εγκεκριμένοι στόχοι, οι οποίοι έχουν ως έτος βάσης το 2021, περιλαμβάνουν:
- Μείωση 73,7% και 98,6% των Scope 1 & Scope 2 εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου ανά παραγόμενη MWhέως το 2030 και το 2040, αντίστοιχα.
- Μείωση 73,7% και 98,4% των Scope 1 & Scope 3/Κατ. 3 εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου ανά πωληθείσαMWh έως το 2030 και 2040, αντίστοιχα.
- Μείωση 42% και 90% των απόλυτων εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες του Scope 3 έως το 2030 και 2040 αντίστοιχα.
Η επικύρωση των στόχων του από το SBTi, καθιστά τον Όμιλο ΔΕΗ τον πρώτο ελληνικό ενεργειακό Όμιλο με επιστημονικά τεκμηριωμένους στόχους μείωσης των εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή του στην πράσινη μετάβαση.
Σε έναν κόσμο που αλλάζει, η ενέργεια αλλάζει μαζί του. Και η ΔΕΗ δείχνει ξεκάθαρα ότι το μέλλον της ενέργειας είναι καθαρό, βιώσιμο και ήδη σε εξέλιξη.
Δειτε περισσοτερα
Είδαμε την έκθεση για τη «Germaine Richier- Συνομιλίες» αφιερωμένη στη μεγάλη γαλλίδα καλλιτέχνιδα που έφυγε πρώιμα από τη ζωή το 1959
Από τη ρεσεψιόν ενός τηλεοπτικού σταθμού, στα παιδικά βιβλία και τις διεθνείς διακρίσεις μέχρι τη σκηνή του «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός 2026».
Ένα διαφορετικό γυμναστήριο μέσα στο Αττικόν δείχνει πώς η άσκηση μπορεί να γίνει μέρος της θεραπείας, βοηθώντας ασθενείς να ξαναβρούν δύναμη, αυτοπεποίθηση και ποιότητα ζωής
Μια έκθεση φωτογραφίας που αντλεί έμπνευση από τα spams που καταφθάνουν στα μέιλ μας
Σε μια εποχή που τα ξενοδοχεία επαναπροσδιορίζουν την έννοια της φιλοξενίας, το The Store στο Conrad Athens The Ilisian μετατρέπει το shopping σε εμπειρία πολιτισμού, αισθητικής και ανακάλυψης.