Ευθύμιος Σαββάκης: Η QUENVO είναι το “παιχνιδάδικο περιεχομένου” που ονειρευτήκαμε
«Brands brick by brick»
QUENVO, ένα ιδιαίτερο Agency, με έμφαση στη στρατηγική περιεχομένου και στα δημιουργικά πρότζεκτ
Αυτές οι λέξεις φιγουράρουν στην περιγραφή της σελίδας του Boutique Creative Agency «QUENVO», το οποίο τα τελευταία χρόνια ξεχωρίζει για τα πρότζεκτ που αναλαμβάνει τόσο εντός, όσο και εκτός συνόρων. Πώς όμως προέκυψε η έννοια του «παιχνιδάδικου», ευδιάκριτη σε κάθε σημείο του Branding της εταιρείας, και τι σημαίνει το όνομά της;
«Για τέσσερις δεκαετίες η οικογένειά μας στη Δυτική Μακεδονία είχε τη δική της αλυσίδα με καταστήματα παιχνιδιών, οπότε με την αδερφή μου είχαμε την τύχη να γεννηθούμε και να μεγαλώσουμε κυριολεκτικά μέσα στον κόσμο των παιχνιδιών. Τι καλύτερο για ένα παιδί; Και είναι κάτι που υπάρχει μέσα μας πολύ έντονα, μας έχει καθορίσει τόσο όμορφα, είναι το DNA μας. Γι’ αυτό, λοιπόν, θέλαμε με τη Νικολέτα να δημιουργήσουμε ένα Agency με έμφαση στη στρατηγική περιεχομένου και στα δημιουργικά πρότζεκτ με όρους όμως διαφορετικούς, με όρους “παιχνιδάδικου”. Agency που θα βοηθάει τα brands να χτίζουν τον κόσμο που έχουν ονειρευτεί. Τουβλάκι τουβλάκι.
»Η ίδια η λέξη, άλλωστε, κρύβει μέσα της τα δύο στοιχεία που κάνουν ένα παιχνίδι να ξεχωρίζει. Την ποιότητα (QUalité) και τη δυνατότητα να σε ταξιδεύει (VOyage), με τα αρχικά μας (ΕΝ) να βρίσκονται στην καρδιά του νέου εγχειρήματος. Ποιότητα στο ταξίδι, λοιπόν. Μα πάνω από όλα ένας φόρος τιμής στα παιχνίδια από όλο τον κόσμο με τα οποία μεγαλώσαμε», τονίζει ο Ευθύμιος Σαββάκης, CEO & Co-Founder της εταιρείας.
Τα τελευταία χρόνια, άλλωστε, η QUENVO έχει βοηθήσει δεκάδες brands να βρουν τα “τουβλάκια” τους και να φτάσουν σε αυτό που ονειρεύονται. Από οίκο τελετών (με το πρότζεκτ του «Φάνη Μπαμπούλα και Υιού» να φιλοξενείται σε πτυχιακές, μεταπτυχιακές και διδακτορικές έρευνες, TEDxTalk, καθώς και σε συνέδρια και σεμινάρια ανά την Ελλάδα), μέχρι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (όπου η QUENVO ανέλαβε το rebranding του επίσημου ελληνικού Newsletter, πρότζεκτ που έγινε μέχρι και Pop Up Έκθεση στον Εθνικό Κήπο) και συνεργασίες με κορυφαία media της χώρας, κινέζικους κολοσσούς με smartphones, τραπεζικούς ομίλους στη Μεσόγειο και podcasts στην Αμερική (πριν από λίγες εβδομάδες η QUENVO ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας του Podcast «The Good Thief» που έφτασε μέχρι και στο Top10 των Podcasts παγκοσμίως). Και τα πρότζεκτ συνεχώς αυξάνονται. Όπως και οι βραδιές Bingo!
Η QUENVO είναι το πρώτο Agency που κάνει τις δικές του βραδιές «Death Bingo» σε διάφορα μέρη της Αθήνας, στηρίζοντας κάθε φορά και μία κοινωνική οργάνωση ή έναν φιλανθρωπικό σκοπό.
Η τελευταία βραδιά, μάλιστα, κάλυψε ένα μέρος των καθημερινών αναγκών μίας νεαρής κοπέλας από την Κρήτη που μάχεται με τον καρκίνο. Βραδιές που γίνονται μέσα σε λίγες ημέρες sold out. «Οι βραδιές “Death Bingo” είναι το πρώτο ρεαλιστικό παιχνίδι που κάνουμε ως Agency. Το κλασικό Bingo συναντά έναν ξεχωριστό “γύρο θανάτου” με ερωτήσεις πάνω στη θεματική της κάθε βραδιάς ώστε να προκύψει ο τελικός νικητής, μέσα σε μία ατμόσφαιρα όπου όλοι γίνονται μια παρέα, παθιάζονται και κυρίως ξεχνιούνται. Αυτό δεν προσφέρουν, άλλωστε, τα παιχνίδια;», καταλήγει ο κύριος Σαββάκης.
* Ευχαριστούμε το ιστορικό κατάστημα παιχνιδιών της Πτολεμαΐδας «Παιχνιδούπολη» και τον Ελευθέριο Φίλιογλου για τη φιλοξενία της φωτογράφισης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς δημιούργησε τον κόσμο του «Protergia Magic Lights», το λαμπερό μονοπάτι στο χριστουγεννιάτικο χωριό
Ραντεβού στο κέντρο της πόλης, με μουσική και πολλές εκπλήξεις
«Πότε επιτέλους θα παραδοθεί στους πολίτες;» ρωτά ο δήμαρχος Αθηναίων
Ο δήμαρχος Αθηναίων έκανε λόγο για καθυστερήσεις
Ζωντανή εκπομπή με την Επιστήμη Μπινάζη και τον Διονύση Νοταράκη
Δεν χάνουμε το πιο χαρούμενο, πολύχρωμο, πολυφυλετικό χριστουγεννιάτικο μπαζάρ της πόλης, που διοργανώνουν «Οι φίλοι του Παιδιού» με τη συμμετοχή 35 και πλέον Πρεσβειών
Τι ισχύει και τι θα πρέπει να αλλάξει
Χάρης Δούκας και Γιάννης Βρούτσης ανακοίνωσαν την πλήρη αναβάθμιση του Δημοτικού Γηπέδου στο Μητροπολιτικό Πάρκο
Αλλαγή χρονιάς με την Ελένη Φουρέιρα
Ένα ξενοδοχείο που ζει στον ρυθμό της πόλης και μετατρέπει την τέχνη σε εμπειρία
Αύριο ξεκινούν επίσημα η εορταστικές εκδηλώσεις από τον περιφερειάρχη με ένα συναρπαστικό light show.
Παρουσιαστές της βραδιάς ο Κρατερός Κατσούλης και η Ντόρα Μακρυγιάννη
Ιστορίες της αθηναϊκής ζωής ανθρώπων που κατέληξαν να αποκαλούν την πρωτεύουσα σπίτι τους
Πότε ανοίγει τις πύλες του για μικρούς και μεγάλους
Σήμα εκκίνησης για τις εορταστικές εκδηλώσεις στην Αθήνα
Παρουσιαστές της βραδιάς θα είναι ο Κρατερός Κατσούλης και η Ντόρα Μακρυγιάννη
Στις 27 Νοεμβρίου η φωταγώγηση του
Μια περιήγηση στο αγαπημένο τοπόσημο των Εξαρχείων
Ένα forum που έγινε θεσμός, την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου. Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα.
Ποιοι τα διοργανώνουν; Πού και πότε πραγματοποιούνται; Τι θα αντιμετωπίσουμε; Ποιες ευκαιρίες να ψάξουμε;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.