- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Η ΜSD διακεκριμένος χορηγός του Digital Race for the Cure®
Στόχος η ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού
Διακεκριμένος χορηγός του Digital Race for the Cure® η MSD, με στόχο την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού
H MSD προσκαλεί όλους τους εργαζόμενούς της αλλά και το ευρύ κοινό να συμμετέχει στο Digital Race for the Cure® το οποίο θα διεξαχθεί από τις 25 έως τις 27 Σεπτεμβρίου σε 22 ευρωπαϊκές χώρες. Φέτος, για πρώτη φορά, η αθλητική εκδήλωση που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού για τον καρκίνο του μαστού παγκοσμίως, θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά λόγω των δεδομένων υγειονομικών συνθηκών.
Οι συμμετέχοντες, ακολουθώντας τους ισχύοντες κανόνες προστασίας από τον COVID-19, μπορούν να περπατήσουν 3 χλμ. ή να τρέξουν 5 χλμ. από όποιο σημείο και αν βρίσκονται, είτε είναι εξωτερικό είτε εσωτερικό. Η συμμετοχή κοστίζει 6 ευρώ και τα φετινά καθαρά έσοδα της 11ης διοργάνωσης θα τα αξιοποιήσει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής» για να υλοποιήσει ένα πλέγμα διαφορετικών δράσεων που σχετίζονται με τον συγκεκριμένο καρκίνο. Ανάμεσα τους, είναι η συγκρότηση ομάδων ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και η σύνταξη προγραμμάτων παροχής εξατομικευμένων πρακτικών συμβουλών από αισθητικό και διατροφολόγο για γυναίκες που βρίσκονται σε θεραπεία.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της MSD για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, Agata Jakoncic, δήλωσε: «Σε μια περίοδο που η πανδημία φέρνει καθημερινά πολλές προσαρμογές στον τρόπο που λειτουργούμε, οι διοργανωτές βρήκαν τη λύση να πραγματοποιήσουν για ενδέκατη χρονιά την πανευρωπαϊκή γιορτή της ζωής. Είναι πολύ σημαντικό που συνεχίζει αυτή η αθλητική εκδήλωση-θεσμός, καθώς οι ανάγκες για ενημέρωση και έγκαιρη πρόληψη του καρκίνου του μαστού πολλαπλασιάζονται. Η ΜSD υποστηρίζει και φέτος τη διοργάνωση, έχουμε χρέος να συμμαχούμε με πρωτοβουλίες που στόχο έχουν τη βελτίωση της ζωής μας. Η κοινωνική ευαισθησία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του εταιρικού μας DNA».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια κατάσταση που αφορά όλους και όχι μόνο τους μαθητές
Υπό το νέο εμπορικό σήμα Johnson & Johnson, με την αλλαγή στην εταιρική της ταυτότητα να αντιπροσωπεύει τη μακροχρόνια δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία και την προαγωγή της υγείας παγκοσμίως.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού επιπέδου, του εισοδήματος, του φύλου
Γιατί λοιπόν τα air fryers είναι τόσο δημοφιλή που τρεντάρουν σε ολόκληρο τον κόσμο
Στόχος του ΟΦΕΤ να δημιουργηθούν στη χώρα μας επιστημονικές «κυψέλες» έρευνας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναικολογικού Καρκίνου ο ΚΕΦΙ «αγκαλιάζει» τις καρκινοπαθείς γυναίκες με μία δωρεάν εκδήλωση στο Πάρκο Ελευθερίας
Η 20ή Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Γυναικολογικής Ογκολογίας και μία πρωτοβουλία για τερματισμό τους στίγματος στις ογκολογικές ασθενείς
Το σύνθημα του φετινού Festival Alzheimer, μια προσπάθεια εξωστρέφειας και διεκδίκησης μιας καλύτερης ποιότητας ζωής
Στα 81,6 έτη επανήλθε το προσδόκιμο επιβίωσης στη χώρα μας
Την καμπάνια σχεδίασε η Gilead Sciences
Πότε θα πρέπει να επιστρέφουν τα παιδιά στο σχολείο αν έχουν αρρωστήσει
Η κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως τα καρδιαγγειακά νοσήματα
Η πιο συχνή κακοήθης νόσος των ανδρών
Ο καρκίνος που εμφανίζεται σε περίπου 330.000 ανθρώπους ετησίως
Η μεγαλύτερη γιορτή fitness & well-being έρχεται να μας δείξει τους δρόμους για μια καλύτερη ζωή
Βασικές αρχές για την ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή των παιδιών μας
Κάθε αθλητής, επαγγελματίας ή ερασιτέχνης, απαιτεί το δικό του σύνολο θεραπειών
Σχεδόν ένας στους οκτώ ανήλικους θα την παρουσιάσει κάθε χρόνο
Προσκεκλημένος του Θανάση Δρίτσα ο καθηγητής Πολιτικής Υγείας Κυριάκος Σουλιώτης
Μια συζήτηση με τον Άγγελο Λεβέντη, κλινικό κοινωνικό λειτουργό και ψυχοθεραπευτή με ειδίκευση στο ψυχικό τραύμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.