Apotel, το παυσίπονο της Uni Pharma που σε βγάζει από τn συνήθεια
Ίσως νιώσεις καλύτερα αν επιλέξεις διαφορετικά
H Uni Pharma στη νέα της καμπάνια για το Apotel εστιάζει στην αλλαγή νοοτροπίας
Η νέα καμπάνια της Uni Pharma για το Apotel αναδεικνύει τη δύναμη της επιλογής για την πραγματικά αποτελεσματική ανακούφιση από τον πόνο. Ο πόνος είναι μια δυσάρεστη αίσθηση που βιώνεται υποκειμενικά και, ανάλογα με την ένταση και τη διάρκειά του, επηρεάζει την κατάσταση του πάσχοντος. Γι’ αυτό και πολύ συχνά οι άνθρωποι που πονούν (πονοκέφαλος, η συχνότερη μορφή πόνου) επηρεάζονται στην καθημερινότητά τους και δυσκολεύονται να συμμετέχουν ή να εκτελέσουν απλές δραστηριότητες. Βέβαια, δεν βιώνουν όλοι οι άνθρωποι τον πόνο με τον ίδιο τρόπο και φυσικά, δεν είναι όλοι οι πόνοι ίδιοι. Αν και δυσάρεστη εμπειρία, ο πόνος δρα ως προειδοποίηση του οργανισμού ότι κάτι συμβαίνει, ότι κάτι δεν πάει καλά.
Ένα ελληνικό παυσίπονο: Apotel από την UNI-PHARMA
Για περισσότερα από 40 χρόνια, το Apotel από την UNI-PHARMA αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των παυσίπονων. Ένα ελληνικό brand που ταξιδεύει σε πάνω από 30 χώρες, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων ανθρώπων. Σήμερα, μέσα από μια δυναμική νέα καμπάνια με τίτλο «Μη μένεις στη συνήθεια», το Apotel επανέρχεται με μια τολμηρή πρόταση: να αμφισβητήσουμε ό,τι θεωρούμε δεδομένο, ξεκινώντας από τις καθημερινές αλλά σημαντικές μας επιλογές, όπως η ανακούφιση από τον πόνο.
Η καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση του πόνου
Η νέα καμπάνια του Apotel μας καλεί να επανεξετάσουμε τη σχέση μας με τη «συνήθεια», αυτή τη «δύναμη» που καθορίζει την καθημερινότητά μας, αλλά δεν χρειάζεται να καθορίζει και τον τρόπο που διαχειριζόμαστε τον πόνο.
Μη μένεις στη συνήθεια
Η συνήθεια πολλές φορές μάς καθοδηγεί. Μας δημιουργεί ένα αίσθημα «ασφάλειας» ακόμα κι αν δεν είμαστε ουσιαστικά ικανοποιημένοι. Όμως, η ίδια συνήθεια μπορεί να μας κρατά και πίσω, να μας κάνει να επιλέγουμε αυτό που «κάνουν οι άλλοι», αντί για αυτό που πραγματικά μας «καλύπτει» και είναι καλύτερο ή αποτελεσματικότερο για εμάς. Η νέα καμπάνια του Apotel μάς προκαλεί να σταματήσουμε να αναπαράγουμε συνήθειες που δεν μας εξυπηρετούν, είτε πρόκειται για τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον πόνο είτε για τον τρόπο που ζούμε.
Ίσως νιώσεις καλύτερα αν επιλέξεις διαφορετικά
Με κινηματογραφική αισθητική, έντονο ρυθμό και έναν αφηγηματικό τόνο που «ταρακουνάει», η καμπάνια φέρει την υπογραφή της Filmskin. Η σκηνοθετική ματιά του Πέτρου Νικολίνταη αναδεικνύει τη σύγκρουση ανάμεσα στην επιλογή από συνήθεια και τη δύναμη της επιλογής. Το Apotel παρουσιάζεται όχι απλώς ως ένα αποτελεσματικό παυσίπονο, αλλά ως σύμβολο αλλαγής νοοτροπίας: ένα brand που δίνει το μήνυμα ότι «ίσως νιώσεις καλύτερα αν επιλέξεις διαφορετικά».
«Η καμπάνια του Apotel “Μη μένεις στη συνήθεια” δεν μιλά μόνο για ένα παυσίπονο, μιλά για τη στάση ζωής μας απέναντι στη συνήθεια αλλά και την αλλαγή. Θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι δύναμή μας είναι η επιλογή, ακόμα και όταν αφορά κάτι τόσο καθημερινό, ταυτόχρονα όμως και τόσο σοβαρό, όπως είναι η ανακούφιση από τον πόνο», λέει ο Τάσος Μπίθας, head of media του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, αναφορικά με τη νέα 360° καμπάνια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η μετάδοση του ιού γίνεται κυρίως μέσω σωματικών υγρών
Αν είσαι γυναίκα, τα αθλητικά σου παπούτσια έχουν πρόβλημα και ίσως το είχες καταλάβει
Δύο οπτικές από την Gilead Sciences: Πώς η ιατρική επιστήμη και η επικοινωνία γίνονται σύμμαχοι στη μάχη κατά του κοινωνικού φόβου
Ναι, το ''δωράκι'' που κρύβει η πρώτη πάνα αποκαλύπτει πολλά περισσότερα απ΄όσα ξέραμε μέχρι σήμερα
Πώς η σαρκοπενία οδηγεί σε μειωμένη ενέργεια και κινητικότητα
Ανοίγει τον διάλογο για τον εμβολιασμό κατά του ιού των ανθρωπίνων θηλωμάτων
Πρωτοποριακές, πολυλειτουργικές πλατφόρμες απεικόνισης
Στη Μαδρίτη, με Έλληνα ογκολόγο μεταξύ των συμμετεχόντων
Ταινία μικρού μήκους για τις σπάνιες παθήσεις
Τι έδειξε πρόσφατη μελέτη
Ο πρώτος παράγοντας είναι ο κιρκάδιος ρυθμός, το εσωτερικό μας ρολόι
Οι δεξιότητες που παραμένουν αποκλειστικά ανθρώπινες
Ο δεκάλογος του αποκλεισμού και της ευαλωτότητας
5 & 6 Δεκεμβρίου στο Γ.Ν.Α. Κοργιαλένειο – Μπενάκειο Ε.Ε.Σ., «Δρακοπούλειο» Αμφιθέατρο Ψυχιατρικού Τομέα
Εθνικός στόχος η ενίσχυση της γονιμότητας και του δημογραφικού - Γεννήθηκαν 3 νέες ζωές
Η επιστήμη εξηγεί: ο καλύτερος τρόπος να παραμείνεις υγιής και δραστήριος όσο μεγαλώνεις είναι να… σηκώνεις βάρη
Κάποιες θεωρούν ότι συμβαίνει και υπάρχει και εξήγηση...
Kαθώς παρουσιάστηκε σήμερα η Εθνική Δράση για την Προαγωγή Υγείας Παιδιού και Οικογένειας
Η παγκόσμια παραγωγή καλύπτει μόνο το 10% των αναγκών - 2 δισ. παχύσαρκοι άνθρωποι παγκοσμίως έως το 2030
Η 25χρονη Σάμερ Ρόμπερτς μίλησε για τις επιπτώσεις της σπάνιας πάθησης στην υγεία και την καθημερινότητά της
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.