«Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στη Φροντίδα»
Νέα καμπάνια της Gilead Sciences στο πλαίσιο του Μήνα Πρόληψης & Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού
Gilead Sciences: Mε μότο τη φράση «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στη Φροντίδα» επιστρέφει με νέα καμπάνια για τον Καρκίνο του Μαστού
Ο καρκίνος του μαστού δεν είναι απλά μια γυναικεία υπόθεση, δεν αφορά μόνο στις γυναίκες που νοσούν και τις οικογένειές τους. Είναι ένα ζήτημα που αφορά και μας επηρεάζει όλους. Στο θέμα αυτό εστίασαν και οι καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των προηγούμενων ετών της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Gilead Sciences, όταν το 2022 φωτογραφήθηκαν οι εργαζόμενες της εταιρείας, ώστε να δείξει τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο με δύναμη και γενναιότητα και το 2023 «έβαλε στη θέση τους» τους άντρες που στέκονται αλληλέγγυοι δίπλα τους και τις στηρίζουν. Τους άντρες που επηρεάζονται, σύζυγοι, σύντροφοι, γονείς, γιοι και αδελφοί, αυτούς που με τη φροντίδα και την υποστήριξή τους θα προσφέρουν δύναμη στις γυναίκες για να αντέξουν στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού.
Η φετινή καμπάνια, όμως, της Gilead Sciences με αφορμή τον Μήνα Πρόληψης & Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, με τίτλο «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στη Φροντίδα», προχωράει ένα βήμα ακόμα παραπέρα. Σε αυτή τη νέα καμπάνια πρωταγωνιστούν για πρώτη φορά όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς. Σύλλογοι ασθενών, φίλοι και υποστηρικτές των συλλόγων, ιατροί ογκολόγοι συμμετέχουν ενεργά σε αυτή στέλνοντας το μήνυμα της συνεργασίας και της κοινής προσπάθειας ενάντια στον καρκίνο του μαστού.
Η καμπάνια του 2024 τονίζει με έμφαση ότι η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού είναι μια ομαδική προσπάθεια. Η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση όλων, γύρω από την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωσή του αποτελούν το «κλειδί» για την αντιμετώπισή του.
Για άλλη μια χρονιά οι άνθρωποι της Gilead Sciences κάνουν τη διαφορά, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας μια πρωτοποριακή καμπάνια, που δίνει έμφαση στη συνέργεια, τη συμπόρευση και τον κοινό αγώνα. Εκτός από τις ασθενείς και τις οικογένειές τους «βάζουν στο κάδρο» και άλλους εμπλεκόμενους στην αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού.
Κάτω από το μήνυμα της καμπάνιας «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στη Φροντίδα» καταφέρνει να ενώσει μέλη του Δ.Σ. της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ), της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), των συλλόγων «Άλμα Ζωής» και «ΑγκαλιάΖΩ» και όλοι μαζί να υποστηρίξουν αυτήν τη δράση.
Ιατροί ογκολόγοι, patient advocacy groups και σύλλογοι ασθενών φωτογραφήθηκαν μαζί με ανθρώπους της Gilead, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα συνεργασίας, συνέργειας και ένωσης των δυνάμεών τους, για έναν κοινό σκοπό, τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού.
Η φετινή καμπάνια της εταιρείας υιοθετεί μια πιο συλλογική και ολοκληρωμένη προσέγγιση, εστιάζοντας στις ισχυρές συνεργασίες που δημιουργούνται μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Οι συνεργασίες περιλαμβάνουν τις survivors μαζί με τους αγαπημένους τους, τους επαγγελματίες υγείας και τους εκπροσώπους Συλλόγων Ασθενών, που –όλοι μαζί– υλοποιούν στην πράξη τη δέσμευσή τους να καταπολεμήσουν αυτήν την ασθένεια. Μια πρωτοποριακή εκστρατεία που φέρνει για πρώτη φορά μαζί, στο προσκήνιο και σε ρόλο πρωταγωνιστή, γιατρούς, ασθενείς και εκπροσώπους φορέων, σε συνεργασία με την ΕΟΠΕ, την ΕΛΛΟΚ, το «Άλμα Ζωής» και το «ΑγκαλιάΖΩ».
Με αφορμή τη φετινή καμπάνια, ο Σάββας Χαραλαμπίδης, γενικός διευθυντής της Gilead Sciences Ελλάδας, Κύπρου & EDM σημείωσε ότι: «Η φετινή μας καμπάνια πηγαίνει πάνω και πέρα από τα όρια μιας εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Αποτελεί μια ουσιαστική πράξη αλληλεγγύης και δέσμευσης, που αναδεικνύει την αξία και τη δύναμη της συνεργασίας. Γιατί στη Gilead πιστεύουμε βαθιά ότι μέσα από τις ισχυρές συνέργειες μπορούμε να φέρουμε την αλλαγή. Στηρίζουμε κάθε γυναίκα που δίνει τη μάχη με τον καρκίνο του μαστού, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Όμως η συλλογική προσπάθεια είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας. Η συνένωση δυνάμεων με φορείς όπως η Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας, η Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου, το “Άλμα Ζωής” και το “ΑγκαλιάΖΩ” μας δίνει τη δύναμη και την ώθηση να προωθήσουμε το μήνυμα της πρόληψης και της ενημέρωσης, δημιουργώντας ένα καλύτερο μέλλον για κάθε ασθενή».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων
Tι έδειξε μια τελευταία έρευνα
Νέες προσεγγίσεις στην παροχή φροντίδας για τη μείωση των ανισοτήτων στην πρόσβαση
Πώς η συνάντηση δύο γυναικών οδήγησε στην υλοποίηση ενός οράματος, δίνοντας δικαίωμα στην επιλογή στις γυναίκες
Παρότι κάποιοι διστάζουν λόγω φόβων για την προετοιμασία ή την εξέταση, οι νέες μέθοδοι είναι πιο φιλικές προς τον ασθενή
Η ανακάλυψη Έλληνα ερευνητή
Και ποιες είναι πραγματικά απαραίτητες; Ένας πρακτικός οδηγός για το πώς να προσέχουμε την υγεία μας και να μην κάνουμε περιττούς ελέγχους
Αυτή τη στιγμή η δωρεά οργάνων γίνεται μόνο κατόπιν εγκεφαλικού θανάτου
Η εξέταση αναζητά τις λεγόμενες «ζόμπι» κυτταρικές πρωτεΐνες
Οι ειδικοί απαντούν για την υγεία μας
Δυστυχώς γι’ αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία
Μια αυτοάνοση διαταραχή. Εννέα στους δέκα ασθενείς έχουν βιώσει στιγματισμό λόγω της λεύκης
Η συνηθέστερη μορφή καρκίνου των ενδοκρινών αδένων
Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μη επεμβατικές θεραπείες αντιγήρανσης και, το κυριότερο, πετυχαίνουν όσα υπόσχονται;
Τι ισχύει για τα φάρμακα και τον καρκίνο του μαστού
Τι είναι η υπερχοληστερολαιμία, ποιες οι συνέπειες της και ποια η αντιμετώπιση
Η Αργυρώ Παναγιωτάκου, ενδοκρινολόγος/διαβητολόγος, μας εξηγεί τον ρόλο της
Τι δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε για τη σημαντική επίπτωση της παχυσαρκίας
Ανανέωση του δέρματος, αποτρίχωση, αντιμετώπιση της ακμής και άλλες θεραπείες
Στο «δωμάτιο» της γήρανσης είναι σημαντικό να φτάσουμε σωματικά και κοινωνικά δραστήριοι
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.