«Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στη Φροντίδα»
Νέα καμπάνια της Gilead Sciences στο πλαίσιο του Μήνα Πρόληψης & Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Gilead Sciences: Mε μότο τη φράση «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στη Φροντίδα» επιστρέφει με νέα καμπάνια για τον Καρκίνο του Μαστού
Ο καρκίνος του μαστού δεν είναι απλά μια γυναικεία υπόθεση, δεν αφορά μόνο στις γυναίκες που νοσούν και τις οικογένειές τους. Είναι ένα ζήτημα που αφορά και μας επηρεάζει όλους. Στο θέμα αυτό εστίασαν και οι καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των προηγούμενων ετών της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Gilead Sciences, όταν το 2022 φωτογραφήθηκαν οι εργαζόμενες της εταιρείας, ώστε να δείξει τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο με δύναμη και γενναιότητα και το 2023 «έβαλε στη θέση τους» τους άντρες που στέκονται αλληλέγγυοι δίπλα τους και τις στηρίζουν. Τους άντρες που επηρεάζονται, σύζυγοι, σύντροφοι, γονείς, γιοι και αδελφοί, αυτούς που με τη φροντίδα και την υποστήριξή τους θα προσφέρουν δύναμη στις γυναίκες για να αντέξουν στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού.
Η φετινή καμπάνια, όμως, της Gilead Sciences με αφορμή τον Μήνα Πρόληψης & Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, με τίτλο «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στη Φροντίδα», προχωράει ένα βήμα ακόμα παραπέρα. Σε αυτή τη νέα καμπάνια πρωταγωνιστούν για πρώτη φορά όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς. Σύλλογοι ασθενών, φίλοι και υποστηρικτές των συλλόγων, ιατροί ογκολόγοι συμμετέχουν ενεργά σε αυτή στέλνοντας το μήνυμα της συνεργασίας και της κοινής προσπάθειας ενάντια στον καρκίνο του μαστού.
Η καμπάνια του 2024 τονίζει με έμφαση ότι η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού είναι μια ομαδική προσπάθεια. Η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση όλων, γύρω από την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωσή του αποτελούν το «κλειδί» για την αντιμετώπισή του.

Για άλλη μια χρονιά οι άνθρωποι της Gilead Sciences κάνουν τη διαφορά, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας μια πρωτοποριακή καμπάνια, που δίνει έμφαση στη συνέργεια, τη συμπόρευση και τον κοινό αγώνα. Εκτός από τις ασθενείς και τις οικογένειές τους «βάζουν στο κάδρο» και άλλους εμπλεκόμενους στην αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού.
Κάτω από το μήνυμα της καμπάνιας «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στη Φροντίδα» καταφέρνει να ενώσει μέλη του Δ.Σ. της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ), της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), των συλλόγων «Άλμα Ζωής» και «ΑγκαλιάΖΩ» και όλοι μαζί να υποστηρίξουν αυτήν τη δράση.
Ιατροί ογκολόγοι, patient advocacy groups και σύλλογοι ασθενών φωτογραφήθηκαν μαζί με ανθρώπους της Gilead, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα συνεργασίας, συνέργειας και ένωσης των δυνάμεών τους, για έναν κοινό σκοπό, τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού.
Η φετινή καμπάνια της εταιρείας υιοθετεί μια πιο συλλογική και ολοκληρωμένη προσέγγιση, εστιάζοντας στις ισχυρές συνεργασίες που δημιουργούνται μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Οι συνεργασίες περιλαμβάνουν τις survivors μαζί με τους αγαπημένους τους, τους επαγγελματίες υγείας και τους εκπροσώπους Συλλόγων Ασθενών, που –όλοι μαζί– υλοποιούν στην πράξη τη δέσμευσή τους να καταπολεμήσουν αυτήν την ασθένεια. Μια πρωτοποριακή εκστρατεία που φέρνει για πρώτη φορά μαζί, στο προσκήνιο και σε ρόλο πρωταγωνιστή, γιατρούς, ασθενείς και εκπροσώπους φορέων, σε συνεργασία με την ΕΟΠΕ, την ΕΛΛΟΚ, το «Άλμα Ζωής» και το «ΑγκαλιάΖΩ».
Με αφορμή τη φετινή καμπάνια, ο Σάββας Χαραλαμπίδης, γενικός διευθυντής της Gilead Sciences Ελλάδας, Κύπρου & EDM σημείωσε ότι: «Η φετινή μας καμπάνια πηγαίνει πάνω και πέρα από τα όρια μιας εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Αποτελεί μια ουσιαστική πράξη αλληλεγγύης και δέσμευσης, που αναδεικνύει την αξία και τη δύναμη της συνεργασίας. Γιατί στη Gilead πιστεύουμε βαθιά ότι μέσα από τις ισχυρές συνέργειες μπορούμε να φέρουμε την αλλαγή. Στηρίζουμε κάθε γυναίκα που δίνει τη μάχη με τον καρκίνο του μαστού, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Όμως η συλλογική προσπάθεια είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας. Η συνένωση δυνάμεων με φορείς όπως η Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας, η Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου, το “Άλμα Ζωής” και το “ΑγκαλιάΖΩ” μας δίνει τη δύναμη και την ώθηση να προωθήσουμε το μήνυμα της πρόληψης και της ενημέρωσης, δημιουργώντας ένα καλύτερο μέλλον για κάθε ασθενή».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Θαλασσαιμίας - Η ημερομηνία και οι ώρες
Το υπερσύγχρονο ρομποτικό σύστημα DaVinciXi εξασφαλίζει μια ελάχιστα επεμβατική τεχνική και άμεση αποκατάσταση
Ο Γιώργος Κατζουράκης έλαβε την διάκριση «Διαπρεπής Έλληνας Ηγέτης της Παγκόσμιας Φαρμακευτικής Βιομηχανίας»
Ισότητα, αξιοκρατία και ίσες ευκαιρίες συνθέτουν το τρίπτυχο για τη δημιουργία ενός πρότυπου εργασιακού περιβάλλοντος
Τα νέα περιστατικά συνεχώς αυξάνονται διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα
Ισορροπία μεταξύ εργασιακής και προσωπικής ζωής, ισότητα στις αμοιβές, δυνατότητες εξέλιξης
Το άσθμα επηρεάζει περίπου το 7% των παιδιών και το 9% των ενηλίκων στην ελληνική περιφέρεια
Μια απάντηση στο γιατί πολλοί νέοι άνθρωποι μετά τα 30 αλλάζουν συνήθειες με δραστικό τρόπο
Μελέτη για τις αρνητικές συνέπειες - Δε βρέθηκε κανένα θετικό αποτέλεσμα
Οι παράγοντες κινδύνου και η συντηρητική θεραπεία
Περισσότερα από 25 εκατομμύρια άνθρωποι πάσχουν από πνευμονική υπέρταση
Με μήνυμα «Η καρδιακή ανεπάρκεια δεν μας σταματά»
Μια συζήτηση με ειδικούς υγείας και γονείς παιδιών που γεννήθηκαν πρόωρα.
Ελάχιστη η ποσότητα γλουτένης που μεταφέρεται μέσω σάλιου
«Θα ήθελα να πάρω λίγο από το αίμα σου» ήταν τα πρώτα λόγια του γιατρού - ερευνητή
Ταχύτερη αποκατάσταση με λιγότερο πόνο
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη νευρολογική ασθένεια, σύμφωνα με τον ΠΟΥ
Παγκόσμια Εβδομάδα Εμβολιασμών 2025
Προαγωγή της επιστημονικής έρευνας και της καινοτομίας
Οι ελάχιστα επεμβατικές τεχνικές για ακριβή διάγνωση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.