- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Μεγάλη ανατροπή για τις ολιγοθερμιδικές δίαιτες
Πιο αποτελεσματικές στη συντήρηση του χαμένου βάρους
Η δραστική απώλεια κιλών μέσω δίαιτας χαμηλών θερμίδων είναι πιο αποτελεσματική ως προς τη διατήρηση του βάρους σε βάθος χρόνου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέων ερευνών. Ειδικότερα, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης διαπίστωσαν ότι όσοι έτρωγαν περίπου 800 θερμίδες την ημέρα και αντικαθιστούσαν ένα κανονικό γεύμα με κάποιο ειδικό σκεύασμα σε μορφή shake, χυμού ή σούπας, είχαν χάσει τρεις φορές περισσότερο βάρος από άλλους που έκαναν άλλη διατροφή, σε διάστημα ενός χρόνου. Επίσης διαπίστωσαν σημαντική μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου και διαβήτη.
Τα συγκεκριμένα ευρήματα φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση με προηγούμενες εκτιμήσεις ότι οι άνθρωποι που αδυνατίζουν γρήγορα είναι επιρρεπείς στο να ξαναπάρουν τα χαμένα κιλά, μόλις σταματήσουν τη δίαιτα. Αντιθέτως, σύμφωνα με τα νέα ευρήματα, διαπιστώθηκε ότι οι ασθενείς που ακολούθησαν χαμηλοθερμιδική δίαιτα, σημείωσαν θεαματική απώλεια βάρους και, μάλιστα, κατάφεραν να διατηρήσουν την ανανεωμένη τους εμφάνιση και στο μέλλον.
Ο πλαστικός χειρουργός Απόστολος Γαϊτάνης, MD CCST, μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Πλαστικής Χειρουργικής & της Διεθνούς Ένωσης Πλαστικών Χειρουργών ISAPS επισημαίνει: «Αυτή η μελέτη δείχνει ότι η επιλογή ενός διατροφικού προγράμματος αντικατάστασης γευμάτων είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος, που οι γιατροί μπορούν να προτείνουν με σιγουριά, γνωρίζοντας ότι οδηγεί σε βιώσιμη απώλεια βάρους και σε μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και διαβήτη».
Όπως διαπιστώθηκε, το πρόγραμμα αντικατάστασης των γευμάτων είναι κατάλληλο για τους περισσότερους ανθρώπους που πρέπει να αδυνατίσουν και δεν παρατηρήθηκαν αρνητικές συνέπειες, που να επηρεάσουν την καθημερινότητά τους. Ωστόσο, ενδέχεται να μην είναι κατάλληλο για όσους πάσχουν από ορισμένες σοβαρές ιατρικές καταστάσεις ή λαμβάνουν συγκεκριμένα φάρμακα.
Τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται στην Ελλάδα η διατροφική μέθοδος αδυνατίσματος Diettube με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Αφορά σε ένα πρόγραμμα διατροφής, το οποίο είναι χαμηλοθερμιδικό, αφού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει περίπου 800 θερμίδες την ημέρα, με αντικατάσταση ενός ή δύο γευμάτων από σκόνη πρωτεΐνης γάλακτος.
Είναι δοκιμασμένη στην Ιταλία και στις ΗΠΑ, πατέντα του διάσημου Ιταλού πλαστικού χειρουργού Marco Gasparotti και εφαρμόζεται στην χώρα μας αποκλειστικά από τον πλαστικό χειρουργό Απόστολο Γαϊτάνη.
Τι, ακριβώς, είναι το Diettube;
Όπως εξηγεί ο κύριος Γαϊτάνης, πρόκειται για ένα διατροφικό πρωτόκολλο τριών εβδομάδων, κατά τη διάρκεια των οποίων ο ενδιαφερόμενος προσλαμβάνει από το στόμα το πρωτεϊνικό συμπλήρωμα Diettube, στο πλαίσιο ενός εξατομικευμένου προγράμματος διατροφής απώλειας βάρους. Είναι ιδανική μέθοδος για γρήγορη και εύκολη απώλεια κιλών.
«Πρόκειται για μια ιατρική θεραπευτική αγωγή, που προβλέπει απώλεια 6-8% του σωματικού βάρους σε καθαρό λίπος, χωρίς να μειωθεί η μυϊκή μάζα. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της κέτωσης, μιας διαδικασίας κατά την οποία ο οργανισμός χρησιμοποιεί τις αποθήκες λίπους για την παραγωγή της ενέργειας που χρειάζεται για όλες τις φυσιολογικές σωματικές και διανοητικές λειτουργίες, σε καθημερινή βάση. Έτσι το βάρος που χάνεται, συνίσταται σε περιττό λίπος, χωρίς καμία επίπτωση στην μυϊκή μάζα», εξηγεί ο ειδικός.
Αφορά στη λήψη φακέλων Diettube με μείγμα πρωτεϊνών (γάλακτος) υψηλής βιολογικής αξίας, που έχουν επιπλέον εμπλουτιστεί στα αμινοξέα l-ισολευκίνη, ορνιθίνη, l-τρυπτοφάνη, ταυρίνη και l-κιτρουλίνη. Παράγονται στην Ιταλία, σύμφωνα με τα πρότυπα διασφάλισης ποιότητας και έχουν εγκριθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι από 10 ημέρες έως 2 εβδομάδες συν 1 εβδομάδα συντήρησης. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων εβδομάδων δίνεται έμφαση στην υψηλή πρόσληψη πρωτεϊνών, μέσω των συμπληρωμάτων και της διατροφής, ενώ κατά την τρίτη εβδομάδα γίνεται σταδιακά η επανένταξη των υδατανθράκων στην καθημερινή διατροφή. Το διατροφικό πρωτόκολλο των τριών εβδομάδων μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές χρειάζεται, έπειτα από τη συμβουλή του γιατρού.
Τα πλεονεκτήματα της μεθόδου, σύμφωνα με τον κύριο Γαϊτάνη, είναι:
• Μεγάλη απώλεια βάρους σε σύντομο χρονικό διάστημα, με ασφάλεια.
• Διάρκεια αποτελέσματος.
• Η θεραπευτική αγωγή Diettube είναι κετογενική και συμβάλλει στην απώλεια αποκλειστικά λίπους, χωρίς να επηρεάσει την μυϊκή μάζα.
• Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου και διαβήτη.
• Το συμπλήρωμα Diettube μηδενίζει το αίσθημα της πείνας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εξέλιξη που ενισχύει ουσιαστικά την προστασία τους από διακρίσεις κατά την πρόσβασή τους σε πιστωτικά τραπεζικά προϊόντα
Οι τραυματισμοί των ματιών κατά την κολύμβηση και τα θαλάσσια σπορ είναι πολύ συνηθισμένοι αυτή την εποχή
Η ψυχογενής ή νευρογενής ανορεξία είναι ένα από τα σοβαρότερα ψυχιατρικά νοσήματα
Η έκθεση στον ήλιο και η πρόσληψη βιταμίνης D
Το Ημερολόγιο της Πλήξης: 9 Αυγούστου
Nέα έρευνα αποκαλύπτει το «ιδανικό» εύρος ωρών για άνδρες και γυναίκες
Νέες μελέτες τη συνδέουν με χαμηλότερα εισοδήματα, άγχος και αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης
Στην Ελλάδα γεννιούνται κάθε χρόνο περίπου 8-12 παιδιά με SMA, ενώ περίπου 1 στους 40 ανθρώπους είναι φορέας, χωρίς να το γνωρίζει
Από τη Σχολή Ναυαγοσωστικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού
Τα σημάδια που δεν πρέπει να αγνοήσετε
3ο Διεθνές Summer School στην Κέρκυρα
Δεν είναι μόνο η ιδανική διατροφή του βρέφους, είναι ένας φυσικός μηχανισμός προστασίας
Έρευνες έχουν εντοπίσει μικροπλαστικά, ίχνη μετάλλων και υδρογονάνθρακες ορυκτελαίων σε προϊόντα χειλιών
Η έρευνα στη διατροφή εξελίσσεται ταχύτερα από σχεδόν κάθε άλλο κλάδο υγείας
Το 80% των πνιγμών στην Ελλάδα αφορά ηλικιωμένους - Εκστρατεία ενημέρωσης από το Safe Water Sports
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.