- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Το μητρικό γάλα έχει κάτι μαγικό που σκοτώνει τον καρκίνο (video)
Η τυχαία και συνάμα «απόκοσμη» ανακάλυψη στο πανεπιστήμιο Λουντ της Σουηδίας
Τα οφέλη του μητρικού γάλακτος για τον παιδικό οργανισμό θεωρούνται ανεκτίμητα. Για πρώτη φορά το μητρικό γάλα αποκτά μια άλλη χρήση και φαίνεται να γίνεται ένα αποτελεσματικό όπλο στη μάχη για την καταπολέμηση του καρκίνου.
Σουηδοί ερευνητές ανακάλυψαν τυχαία ότι το μητρικό γάλα περιέχει μια ουσία που σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα. Οι κλινικές δοκιμές σε ασθενείς με καρκίνο της ουροδόχου κύστης έδωσαν ήδη πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα και οι ερευνητές πιστεύουν ότι ένα σύμπλοκο μόριο του μητρικό γάλακτος που ονομάζεται HAMLET, θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση του καρκίνου του εντέρου και του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.
Οι ερευνητές αισθάνονται ιδιαίτερα αισιόδοξοι καθώς το ΗΑΜΛΕΤ fa;inetai na επιτίθεται σε καρκινικά κύτταρα αφήνοντας τα υγιή κύτταρα αβλαβή.
Η καθηγήτρια-ανοσολόγος Καταρίνα Σβάνμποργκ, η οποία έκανε την αρχική ανακάλυψη, δήλωσε: «Υπάρχει κάτι μαγικό στην ικανότητα του Hamlet να στοχεύει τα καρκινικά κύτταρα και να τα σκοτώνει». «Ψάχναμε για νέους αντιμικροβιακούς παράγοντες και το πρώτο μητρικό γάλα είναι μια πολύ καλή πηγή. Κατά τη διάρκεια ενός πειράματος χρειαζόμασταν ανθρώπινα κύτταρα και βακτήρια και επιλέξαμε καρκινικά κύτταρα για πρακτικούς λόγους. Με έκπληξη, όταν προσθέσαμε αυτή την ένωση γάλακτος, τα νεοπλασματικά κύτταρα πέθαναν. Ήταν μια απολύτως απόκοσμη ανακάλυψη», πρόσθεσε η καθηγήτρια του πανεπιστημίου Λουντ της Σουηδίας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ακόμη πιο εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα μελέτης στα βρέφη με έκζεμα
Το συμπέρασμα προέρχεται από μετα-ανάλυση 24 επιστημονικών μελετών που δημοσιεύθηκε το 2023
Η ανησυχία δεν είναι μόνο επιστημονική
Ο David Sinclair εγκαινίασε τη σειρά διαλέξεων Evolve στο UNIC Athens
8 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά των Εγκεφαλικών Όγκων
Αναγκάστηκε να σταματήσει την αγωγή
Το να κρατάτε όλες τις ευθύνες πάνω σας, ενώ έχετε συνεργάτες, κρατάει και εσάς σκλαβωμένους, και την δουλειά σας σε τέλμα
Το «χάπι της νύχτας» και τα φάρμακα για την πρωινή υπνηλία
Με στόχο την προώθηση της οικολογικής συνείδησης
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι δεν αποτελεί από μόνο του καθοριστικό παράγοντα
Τι ρόλο παίζουν τα υπολείμματα προϊόντων styling
Για την καθοριστική συμβολή της στην ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα
Πολλές από τις νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις βρίσκονται ακόμη σε στάδιο κλινικής αξιολόγησης
Θεραπείες που απευθύνονται σε γυναίκες και άνδρες κάθε ηλικίας
Ποιοι θα πρέπει να κάνουν μέτρηση οστικής πυκνότητας
Νέα έρευνα δείχνει ότι η συστηματική προπόνηση με βάρη θωρακίζει την καρδιά και προστατεύει τον εγκέφαλο
Έρευνες δείχνουν ότι συγκεκριμένα τρόφιμα ενισχύουν την παραγωγή ουσιών που σχετίζονται με τον ύπνο και τη χαλάρωση
Tο εσωτερικό παιδί, το εν δυνάμει ενήλικο κομμάτι, η θεραπεία και το θάρρος που χρειάζεται για να εγκαταλείψουμε μια ταυτότητα που κάποτε μας προστάτευσε, αλλά πλέον δεν μας επιτρέπει να πετάξουμε.
Κάθε χρόνο 866 εκατομμύρια άνθρωποι προσβάλλονται από κάποια ασθένεια εξαιτίας της κατανάλωσης ανθυγιεινών τροφίμων
Για πέντε μέρες, στο Poseidonion Grand Hotel, το πρώτο retreat της One Sanctum έφερε κοντά 130 ανθρώπους από κάθε γωνιά του κόσμου. Όχι ένα συνέδριο, αλλά ένα μικρό, προσωρινό διεθνές χωριό.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.