- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Οι τυροφάγοι είναι πιο λεπτοί και καλλίγραμμοι
Αν ψάχνατε μια δικαιολογία για λίγη φέτα και χαλούμι αυτή είναι η έρευνά σας
Νέα έρευνα απενεχοποιεί το τυρί και καταρρίπτει την άποψη ότι όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα παχαίνουν, ανεβάζουν τη χοληστερίνη και αυξάνουν τον κίνδυνο της καρδιοπάθειας. Έρευνα του πανεπιστημίου του Δουβλίνου υποστηρίζει ότι τα άτομα που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες τυριών είναι πιο λεπτοί και καλλίγραμμοι από όσους τα αποφεύγουν.
Σύμφωνα με την έρευνα, τυριά όπως το αλμυρό χαλούμι, το μουχλιασμένο στίλτον και ροκφόρ, η δροσερή φέτα, το καμαμπέρ με την έντονη μυρωδιά δεν ανεβάζουν τα επίπεδα της χοληστερίνης και είναι απολύτως υγιεινά.
Η έρευνα διενεργήθηκε σε περίπου 1.500 άτομα ηλικίας από 18 έως 90 ετών. Όσοι έτρωγαν πολύ τυρί και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος (BMI), χαμηλότερα ποσοστά σωματικού λίπους, πιο λεπτή μέση και χαμηλότερη αρτηριακή πίεση.
Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Δουβλίνου παρατήρησαν επίσης ότι οι τυροφάγοι έχουν την τάση να καταναλώνουν περισσότερους υδρογονάνθρακες.
Γενικά πάντως οι ειδικοί πιστεύουν ότι καλό είναι να αποφεύγουμε τις τροφές που είναι πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά. Σύμφωνα με το Βρετανικό Σύστημα Υγείας (NHS), τα κορεσμένα λιπαρά, όπως αυτά που βρίσκονται στο βούτυρο, σε έτοιμα σνακ και στο μπέικον, αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα, κυρίως της «κακής» LDL χοληστερίνης. Όταν τα επίπεδα της LDL είναι υπερβολικά αυξημένα, η λιποπρωτεΐνη προσκολλάται στα τοιχώματα των αρτηριών, εμποδίζοντας την ομαλή κυκλοφορία του αίματος και αυξάνοντας τον κίνδυνο καρδιοπάθειας.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα fillers κάτω από τα μάτια και η αφαίρεση λίπους από τα μάγουλα στην κορυφή της λίστας
Η Λόρεν Φρίντμαν καταγγέλλει μόνιμο «χημικό ευνουχισμό» από αντικαταθλιπτικά - Τι είναι το σύνδρομο PSSD
Ο πρώην σταρ του NBA εξήγησε γιατί αποφάσισε να ακολουθήσει τη συγκεκριμένη θεραπεία
Εργαζόμενοι της εταιρείας σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό καθάρισαν δασική περιοχή στον Διόνυσο
Νέα κλινικά δεδομένα για άτομα που μεταβαίνουν από το κάπνισμα στη χρήση pouches νικοτίνης
Πώς επηρεάζει η χρόνια φλεγμονή το σώμα
Το nivolumab σε συνδυασμό με το σχήμα χημειοθεραπείας AVD έλαβε διευρυμένη έγκριση στην ΕΕ
Η ψυχολογία εξηγεί γιατί ο εγκέφαλός μας αναζητά μοτίβα, «σημάδια» και νοήματα ακόμη και στις πιο απλές συμπτώσεις
Η χρονική σύμπτωση θεωρείται εντυπωσιακή
Η μελέτη εκτιμά ότι το αλκοόλ συνδέεται με περισσότερες από 200 διαφορετικές ασθένειες
Οι αισθήσεις μας καθορίζουν τις διατροφικές μας επιλογές, ακόμα κι όταν δεν πεινάμε
Νέα μελέτη δείχνει σύνδεση της μακροχρόνιας έκθεσης σε ρύπους με προχωρημένη στεφανιαία νόσο
Λάθος συμβουλές που ακούγονται αρκετά και ο λόγος που η ζάχαρη έχει τόσο κακή φήμη
Πώς βιώνεται η ανηδονία;
H χάρτα της ΕΠΕ σε «5+1» άξονες: Παρεμβάσεις σε ζητήματα δημόσιας υγείας για το αναπνευστικό σύστημα
Το νέο ψηφιακό «νοσοκομείο» του Ομίλου
10 οδηγίες για ξέγνοιαστες καλοκαιρινές στιγμές
Τα νέα δεδομένα που παρουσιάστηκαν σε διεθνές συνέδριο στη Λισαβόνα
Για την ενίσχυση της πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.