- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Μύθος! Τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη δεν βοηθούν στην απώλεια βάρους
Ούτε είναι πιο υγιεινά σύμφωνα με ερευνητές του Imperial College του Λονδίνου και δύο πανεπιστημίων της Βραζιλίας
Τα επονομαζόμενα «αναψυκτικά διαίτης» δεν βοηθούν στην απώλεια βάρους και ούτε είναι πιο υγιεινά από τα αντίστοιχα με ζάχαρη σύμφωνα με την έρευνα που διενήργησε μια ομάδα εμπειρογνωμόνων του Imperial College του Λονδίνου και δύο πανεπιστημίων της Βραζιλίας.
Οι ειδικοί υπογραμμίζουν ότι δεν υπάρχουν «ατράνταχτες αποδείξεις» που να συνηγορούν στην άποψη ότι τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη βοηθούν στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας και των ασθενειών που συνδέονται με το σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2. Οι επιστήμονες χαρακτηρίζουν «μεροληπτικές» όλες τις έρευνες που έχουν διενεργηθεί με χορηγίες εταιρειών και συνδέουν την κατανάλωση light αναψυκτικών με την απώλεια βάρους. Εν αντιθέσει όσοι πίνουν αυτά τα αναψυκτικά έχουν την τάση να πιστεύουν ότι μπορούν να τρώνε περισσότερο επειδή έχουν γλιτώσει κάποιες επιπλέον θερμίδες.
Η ίδια έρευνα διαπίστωσε ότι η παρασκευή των αναψυκτικών διαίτης έχει «αρνητικές επιπτώσεις» στο περιβάλλον. Έως και 300 λίτρα νερού χρειάζονται για την παραγωγή μισού λίτρου αναψυκτικού.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα νέα δεδομένα που παρουσιάστηκαν σε διεθνές συνέδριο στη Λισαβόνα
Για την ενίσχυση της πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας
Από τις πιο δημοφιλείς αλλά και ασφαλείς οφθαλμολογικές επεμβάσεις
Ειδικός εξηγεί πώς ο πρωινός καφές χωρίς φαγητό μπορεί να επηρεάσει το στομάχι, το έντερο και τα επίπεδα άγχους
Το σώμα μας κάτι προσπαθεί να μας πει
Φροντίδα και φυσικές μάσκες που θα κάνουν τα μαλλιά σας λαμπερά και κυρίως... μακριά
Ενδέχεται να συνοδεύεται και από ορισμένους κινδύνους ή να επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου
Ακόμη πιο εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα μελέτης στα βρέφη με έκζεμα
Το συμπέρασμα προέρχεται από μετα-ανάλυση 24 επιστημονικών μελετών που δημοσιεύθηκε το 2023
Η ανησυχία δεν είναι μόνο επιστημονική
Ο David Sinclair εγκαινίασε τη σειρά διαλέξεων Evolve στο UNIC Athens
8 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά των Εγκεφαλικών Όγκων
Αναγκάστηκε να σταματήσει την αγωγή
Το να κρατάτε όλες τις ευθύνες πάνω σας, ενώ έχετε συνεργάτες, κρατάει και εσάς σκλαβωμένους, και την δουλειά σας σε τέλμα
Το «χάπι της νύχτας» και τα φάρμακα για την πρωινή υπνηλία
Με στόχο την προώθηση της οικολογικής συνείδησης
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι δεν αποτελεί από μόνο του καθοριστικό παράγοντα
Τι ρόλο παίζουν τα υπολείμματα προϊόντων styling
Για την καθοριστική συμβολή της στην ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα
Πολλές από τις νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις βρίσκονται ακόμη σε στάδιο κλινικής αξιολόγησης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.