Peking to Paris Motor Challenge: Από το Πεκίνο στο Παρίσι με αυτοκίνητο του 1939
Ένας αγώνας 37 ημερών που διεξήχθη σε δύο ηπείρους, καλύπτοντας μία αδιανόητη απόσταση
Tο πιο δύσκολο ράλι αντοχής, το Peking to Paris Motor Challenge, ολοκληρώθηκε μετά από 14.889 χλμ., 12 χώρες και 37 ημέρες, αναδεικνύοντας νικητές από την Αυστραλία.
Ο αγώνας Peking to Paris Motor Challenge ξεκίνησε στο Πεκίνο το Σάββατο 17 Μαΐου και έπειτα από 14.889 χιλιόμετρα, διασχίζοντας 12 χώρες, και 37 δύσκολες αγωνιστικές ημέρες ολοκληρώθηκε στον χώρο της Εθνικής Χωροφυλακής, στο Παρίσι, το απόγευμα της Κυριακής 22 Ιουνίου 2025. Στη γραμμή τερματισμού του «μαραθωνίου» τα αποτελέσματα κατέγραψαν νίκη στη γενική κατάταξη για τους πρωτοεμφανιζόμενους Αυστραλούς Τόνι Σάτον και Άντριου Λόσον με ένα Chevrolet Master Coupe του 1939.
Κατά τις πρώτες ημέρες του διαγωνισμού, οι τελικοί νικητές ήταν στην κορυφή του πίνακα κατάταξης, αλλά σύντομα ξεπεράστηκαν από τους πρωτοεμφανιζόμενους στο P2P Jorge και Cristobal Perez Companc, με ένα άλλο Chevrolet Master Deluxe Coupe. Το ζευγάρι Αργεντινών πατέρα και γιου ήταν κυρίαρχοι στο κόκκινο αυτοκίνητο με τον αριθμό 20 και μέχρι τα μέσα του ράλι είχαν πάρει προβάδισμα αρκετών λεπτών έναντι των αντιπάλων τους. Υπήρχαν όμως προβλήματα μπροστά, όταν μια πυρκαγιά στον κινητήρα τούς ανάγκασε να καθυστερήσουν σε έναν έλεγχο και να λάβουν ποινή χρόνου τριάντα λεπτών. Ήταν όμως τόσο μεγάλο το προβάδισμά τους, που παρ’ όλα αυτά τερμάτισαν στηντρίτη θέση, ωστόσο η ευκαιρία τους να κερδίσουν είχε χαθεί.
Οι Τόνι Ρόου και Μαρκ Ντέλινγκ, με ένα Ford Coupe, πήραν το προβάδισμα και ξεκίνησαν μια μάχη με τους αξιόπιστους Σάτον καιΛόσον στο Fangio. Τελικά, το ζευγάρι των Αυστραλών, ελαχιστοποιώντας τα λάθη, πήρε το προβάδισμα, και δεν το άφησε ποτέ να χαθεί. Οι τρεις πρώτοι στο τέλος του αγώνα ήταν το αυτοκίνητο #21, το Chevrolet Master Coupe των Tony Sutton και Andrew Lawson, το αυτοκίνητο #23, το Ford Coupe 91A των Τόνι Ρόου και Μαρκ Ντέλινγκ, και το αυτοκίνητο #20, το Chevrolet Master Coupe των Jorge Perez Companc και Cristobal Perez Companc.
Ανεξάρτητα από την ιστορία που αφηγείται ο πίνακας κατάταξης, κάθε διαγωνιζόμενος έχει τις δικές του ιστορίες να διηγηθεί, την ιστορία του μαραθώνιου ράλι του. Καθώς οι διαγωνιζόμενοι διέσχιζαν τη γραμμή τερματισμού στο Παρίσι, υπήρξε μια συναισθηματική επανένωση με την οικογένεια και τα αγαπημένα τους πρόσωπα και, όπως και να εξελίχθηκε ο αγώνας τους, όποιες προκλήσεις κι αν αντιμετώπισαν, ο τερματισμός ήταν ένα απίστευτο επίτευγμα. Το Peking to Paris Motor Challenge είναι μοναδικό από πολλές απόψεις και το να συμμετέχει κάποιος σ’ αυτό σημαίνει να ενταχθεί σε μια αποκλειστική λέσχη εκείνων που ξέρουν τι σημαίνει να παίρνεις μέρος στο πιο δύσκολο ράλι αντοχής για vintage και κλασικά αυτοκίνητα στον κόσμο.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το ελληνικό πλήρωμα Χρήστος Λιβαδάς (GR) – Κρις Παπαϊωάννου (GR) με το Chevrolet Special Deluxe Coupe #24 τερμάτισε στην 28η θέση της γενικής κατάταξης και στην 8η θέση της κατηγορίας Class 3 - Vintageant (Ιαν. 1931 - Δεκ. 1947).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Ένας αγώνας 37 ημερών που διεξήχθη σε δύο ηπείρους, καλύπτοντας μία αδιανόητη απόσταση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.