- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ο Σεμπαστιέν Οζιέ κερδίζει το Ράλι Παραγουάης
Μια νίκη που τον φέρνει στην 3η θέση γενικής στο Πρωτάθλημα Οδηγών
Ράλι Παραγουάης: Ο Σεμπαστιέν Οζιέ είναι πλέον ο πιο επιτυχημένος οδηγός της Toyotaa
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιέν Οζιέ (Toyota Yaris) κέρδισε σήμερα, Κυριακή, 31 Αυγούστου, το Ράλι Παραγουάης με μία εντυπωσιακή διαφορά 26,2 δευτερολέπτων από τον 2ο στην κατάταξη Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris), και 27,2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον περσινό πρωταθλητή Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20).
Ο 18ος θρίαμβος του Οζιέ για την Toyota τον καθιστά επίσης τον πιο επιτυχημένο οδηγό όλων των εποχών του Ιάπωνα κατασκευαστή - ένα ρεκόρ που προηγουμένως μοιραζόταν με τον Kalle Rovanperä. Ωστόσο, η διάθεση του Γάλλου δοκιμάστηκε μετά την απογοήτευση που είχε με την απόδοσή του στην τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) του αγώνα, γνωστή και ως Wolf Power Stage, όπου αντιμετώπισε έντονη βροχή ενώ άλλοι απόλαυσαν πιο καθαρό καιρό.
«Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε πολύ περήφανοι για την απόδοση που είχαμε εγώ και ο Βινσέντ [Λαντέ, συνοδηγός] αυτό το Σαββατοκύριακο. Οι βαθμοί δεν το δείχνουν πραγματικά αυτή τη στιγμή, αυτό είναι το μόνο αρνητικό, αλλά εξακολουθεί να είναι μια νίκη και αυτό είναι το πιο σημαντικό», δήλωσε ο Οζιέ, ο οποίος σημείωσε τον 10ο ταχύτερο χρόνο στην τελική Ε.Δ.
Συνέχισε λέγοντας ότι «η Νότια Αμερική δεν ήταν ποτέ πραγματικά [η έδρα] των πιο τυχερών μου αγώνων. Το μόνο ράλι που δεν κέρδισα ποτέ ήταν στην Αργεντινή τότε, και στη Χιλή είχαμε επίσης ατυχίες, όπως πέρυσι. Είναι καλό που βρίσκομαι επιτέλους στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου μπροστά σε μια καταπληκτική ατμόσφαιρα. Ήταν μια μεγάλη επιτυχία για την πρώτη μου νίκη εδώ».
Η Wolf Power Stage πρόσφερε την πιο σκληρή ανατροπή του αγώνα για τον Αντριέν Φουρμό (Hyundai i20), ο οποίος είδε μια θέση στο βάθρο να του γλιστράει από τα χέρια. Ο οδηγός του Hyundai i20 N Rally1 ήταν σε καλό δρόμο για ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του, αφού ήταν δεύτερος για το μεγαλύτερο μέρος του τριημέρου, αλλά έπεσε στο τέλος στην 4η θέση.
Την 5η θέση πήρε ο Οτ Τάνακ (Hyundai i20), μόλις 2,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φουρμό, ενώ ο δύο φορές πρωταθλητής Κάλε Ροβανπέρα το μόνο που κατάφερε να διεκδικήσει ήταν η 6η θέση, αφού ένα κλατάρισμα το Σάββατο κατέστρεψε τις ελπίδες του για νίκη. Ο Φινλανδός βρίσκεται στη 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών με 191, ενώ ο Οζιέ βρίσκεται στην 3η με 189. Στην 1η θέση του πρωταθλήματος παραμένει ο Έλφιν Έβανς με 198 βαθμούς.
Στην 7η θέση τελείωσε τον αγώνα ο Σάμι Παγιάρι (Toyota Yaris), ενώ τις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας συμπλήρωσαν πληρώματα της κατηγορίας WRC2: Όλιβερ Σόλμπεργκ στην 8η με Toyota GR Yaris Rally2, Γιόχαν Ροσέλ στην 9η με Citroen C3 Rally2, και Νίκολαι Γκριάζιν στη 10η με Skoda Fabia RS Rally2.
Το WRC παραμένει στη Νότια Αμερική και για τον επόμενο αγώνα, το Ράλι Χιλής, στις 11-14 Σεπτεμβρίου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.