Πώς γίνεται η σωστή τοποθέτηση των αντιολισθητικών αλυσίδων στις ρόδες του αυτοκινήτου
Η διαδικασία που πρέπει να κάνουν οι οδηγοί - Ποιο είναι το πρόστιμο


Πώς γίνεται η σωστή τοποθέτηση των αντιολισθητικών αλυσίδων στις ρόδες του αυτοκινήτου - Η διαδικασία που πρέπει να κάνουν οι οδηγοί - Ποιο είναι το πρόστιμο
Η κακοκαιρία έχει φέρει χιόνια στη Βόρεια και την Κεντρική Ελλάδα, με τους οδηγούς να πρέπει σε κάποιες εθνικές οδούς να είναι έτοιμοι να βάλουν τις αντιολισθητικές αλυσίδες στις ρόδες των αυτοκινήτων τους.
Ο Χρήστος Γιαννούκας, σύμβουλος οδικής ασφάλειας, εξήγησε τον σωστό τρόπο για να τοποθετήσουμε τις αντιολισθητικές αλυσίδες χιονιού.
Αναλυτικά, ο ίδιος χρησιμοποίησε συμβατικές αλυσίδες, που δεν ήταν μπλεγμένες και είπε: «Κρατάω με το δεξί μου χέρι το κίτρινο χρώμα, που είναι ο οδηγός της αλυσίδας. Από μπροστά προς τα πίσω, πίσω από τον τροχό όπως βλέπουμε, περνάω την αλυσίδα από πίσω. Στη συνέχεια, πιάνω τις δύο άκρες στα συρματόσχοινα, τα ενώνω, δηλαδή τα ασφαλίζω, και όπως τα έχω ενώσει, έρχομαι και ασφαλίζω τα σημεία ένωσης, στην εγκοπή, στο κόκκινο χρώμα» και πρόσθεσε:
«Σπρώχνω προς τα πίσω το συρματόσχοινο, έτσι ώστε η αλυσίδα να αγκαλιάσει τον τροχό. Σφίγγω καλά, να μην ακουμπάει η καστάνια στο ελαστικό για να μην το φθείρει. Περνάω μέσα από τον κρίκο τον προεγκατήρα και αντιδιαμετρικά ασφαλίζω. Στη συνέχεια, κινούμε το αυτοκίνητο για 20-30 μέτρα, τραβάμε καλά και μαζεύουμε τα μπόσικα που λέμε».
Ποιο είναι το πρόστιμο για τις αλυσίδες
Υπενθυμίζεται, ότι κάθε χρόνο, από τον Οκτώβριο μέχρι τον Απρίλιο, κάθε όχημα θα πρέπει να εφοδιασμένο με χιονοαλυσίδες, ή κουβέρτες κ.λπ. Σε αντίθετη περίπτωση, σε περίπτωση ελέγχου, προβλέπεται πρόστιμο.
Συγκεκριμένα, προβλέπεται η τήρηση αντιολισθητικών αλυσίδων ή άλλων μέσων (χιονοαλυσίδες, κουβέρτες, κλπ) είναι υποχρεωτική μόνο όταν και εφόσον εκδοθούν αποφάσεις από τις αρμόδιες Αρχές (Αστυνομικές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις Τροχαίας, Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας), που προβλέπει ότι οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες επιβάλλουν ετοιμότητα από τους οδηγούς.
Οι οδηγοί θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το πρόστιμο είναι 80 ευρώ. Ειδικότερα, όπως ορίζεται σε ΦΕΚ, το πρόστιμο είναι 80 ευρώ και αν το όχημα δεν είναι εφοδιασμένο με τις ζώνες ασφαλείας που προβλέπονται, το πρόστιμο είναι 200 ευρώ.
Σε ποια σημεία της Αχαΐας και της Κορινθίας είναι απαραίτητες οι αλυσίδες λόγω των χιονοπτώσεων
Προβλήματα σε σημεία του ορεινού οδικού δικτύου της Αχαΐας και της Κορινθίας έχουν προκαλέσει οι χιονοπτώσεις, με αποτέλεσμα να είναι απαραίτητη η χρήση των αντιολισθητικών αλυσίδων, για την κίνηση των οχημάτων.
Στην Αχαΐα
Οι αντιολισθητικές αλυσίδες είναι αναγκαίες στις παρακάτω περιοχές:
*Στην επαρχιακή οδό Καλαβρύτων - Διακοπτού, μέσω της μονής Μεγάλου Σπηλαίου
*Στην επαρχιακή οδό Καλαβρύτων - Πατρών, μέσω Χαλανδρίτσας
*Στην επαρχιακή οδό Καλαβρύτων - Κλειτορίας, μέσω Λουσών και Πριόλιθου
*Στην επαρχιακή οδό Καλαβρύτων - Αιγίου, μέσω Φτέρης
*Στην επαρχιακή οδό Καλαβρύτων - Χιονοδρομικού Κέντρου
*Στην διαδημοτική οδό που συνδέει την Ζαρούχλα Αχαΐας με τον Φενεό Κορινθίας.
Στην Κορινθία
Η χρήση των αντιολισθητικών αλυσίδων είναι απαραίτητες στις εξής περιοχές:
*Στην επαρχιακή οδό Γκούρας - Δερβενίου, από το 1Ο έως το 21ο χιλιόμετρο
*Στην επαρχιακή οδό Γκούρας - Κιάτου, από το 1ο έως το 18ο χιλιόμετρο
*Στην επαρχιακή οδό Γκούρας - Λυκούρια, από το 1ο έως το 19ο χιλιόμετρο
*Στην επαρχιακή οδό Γκούρας - Λεβιδίου, από το 1ο έως το 21ο χιλιόμετρο
*Στην επαρχιακή οδό Ξυλοκάστρου - Τρικάλων από το 27,1ο χιλιόμετρο και άνω.
Mόνο με χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων η κυκλοφορία των οχημάτων στην παλιά Εθνική οδό Αθηνών - Θηβών
Μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων πραγματοποιείται η κυκλοφορία των οχημάτων στην παλιά Εθνική οδό Αθηνών- Θηβών από το ύψος της διασταύρωσης των Βιλίων, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την ΕΛΑΣ.
Παράλληλα υπενθυμίζεται ότι παραμένει σε ισχύ η διακοπή κυκλοφορίας για τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Takamoto Katsuta χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Evans, Katsuta και Tanak στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Πωλήθηκε έναντι 46 εκατ. ευρώ
Καταλαβαίνουμε γιατί είναι best seller
Οι συνθήκες του αγώνα, οι Ειδικές Διαδρομές, η νίκη του Sebastien Ogier και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Μοντέρνα σχεδίαση εξωτερικά, πρωτότυπες εσωτερικά επιλογές σε επίπεδο αισθητικής, κορυφαίες τεχνολογίες και ισχύ που ξεπερνά τα 200 ίππους
Οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris Rally1, ο Ogier εξασφάλισε μια σημαντική νίκη
Στη 2η θέση ο Elfyn Evans – Τρίτος ο Adrien Fourmaux
Αφετηρία στην εμβληματική πλατεία Καζίνο του Μονακό
Μια ισορροπημένη πρόταση που συνδυάζει οικονομία καυσίμου, επιδόσεις και πρακτικότητα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.