Νέο Citroën C3: Αλλάζοντας τη σχεδίαση και κατασκευή των ευρωπαϊκών μοντέλων της κατηγορίας Β
Το θέμα δεν είναι απλώς να κατασκευάζεις ωραία αυτοκίνητα. Το θέμα είναι να κοιτάς στα «παλάτια» της κληρονομιάς σου, να ανοίγεις τις πόρτες τους και να προσφέρεις τις καινοτομίες και την προσέγγισή σου στην αυτοκίνηση, απλόχερα στο αγοραστικό κοινό. Αυτό έκανε η Citroën με το εντελώς νέο C3, αφού το διαφοροποίησε αισθητικά, του έδωσε προσωπικότητα και τεχνολογίες και το εξόπλισε με διαφορετικά κινητήρια σύνολα, ώστε να μπορεί να το αποκτήσει οποιοσδήποτε θέλει, χωρίς εκπτώσεις και συμβιβασμούς.
Νέο Citroën C3: Οι τρεις επιλογές
Ο υποψήφιος αγοραστής έχει στη διάθεσή του τρεις διαφορετικές επιλογές, η καθεμιά με τη δική της τεχνολογική προσέγγιση. Ως πρώτη επιλογή, το νέο Citroën C3 προσφέρεται με τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1.2 Turbo, με ισχύ 100 ίππων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Μαζί με τη βενζινοκίνητη 1.2 Turbo, 100 ίππων έκδοση, το νέο C3 προσφέρεται για πρώτη φορά με υβριδικό κινητήριο σύστημα που αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση, καθώς επιτρέπει έως και 50% αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης εντός των αστικών κέντρων. Βασισμένη στη Hybrid 48V τεχνολογία, αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 100 ίππων, νέας γενιάς, σχεδιασμένο ειδικά για να συνδυάζεται με αυτό το υβριδικό σύστημα, καθώς και με ένα νέο εξηλεκτρισμένο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ë-Motor 21 kW, που παράγεται στη Γαλλία.
Τέλος, το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο ë-C3 –με τον κινητήρα των 113 ίππων και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων– φέρνει την επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση, γκρεμίζοντας το κατεστημένο σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση και την κατασκευή των ευρωπαϊκών μοντέλων της κατηγορίας Β. Η σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά (BEV), πλατφόρμα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 44 kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) για να προσφέρει έως και 326 χλμ. αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο βάσει WLTP, ενώ η δυνατότητα ταχείας φόρτισης επιτυγχάνει επαναφόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας σε μόλις 26 λεπτά.
Νέο Citroën C3: Zen εσωτερικό
Το εμπρός τμήμα της καμπίνας των επιβατών έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι απλό, ζεστό και εργονομικό, προκειμένου να προσφέρει μια αίσθηση ηρεμίας και γαλήνης, για αυτό και η Citroën το ονομάζει C-Zen Lounge Concept. Αυτό επιτυγχάνεται πρωτίστως μέσω ενός μινιμαλιστικά σχεδιασμένου ταμπλό, το οποίο εκτείνεται οριζόντια και είναι διαιρεμένο σε δύο διακριτά επίπεδα, ενώ η απουσία ενός παραδοσιακού πίνακα οργάνων είναι μια πραγματική καινοτομία για το άνω τμήμα του ταμπλό.
Το νέο C3, μήκους 4,01 μ., έχει απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 20 εκ. – κάτι το οποίο διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο από το όχημα, προσφέροντας μια πιο άνετη οδήγηση, ειδικά στα ανώμαλα οδοστρώματα τα οποία συναντώνται συχνά κατά την οδήγηση σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον.
Ο χώρος αποσκευών είναι γενναιόδωρος, φτάνοντας στα 328 λίτρα, η χωρητικότητα του οποίου μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω χάρη στην προσαρμοστικότητα του πίσω καθίσματος, το οποίο αναδιπλώνεται σε διάταξη 60/40.
Νέο Citroën C3: Άνεση και πρακτικότητα
Το νέο C3 δεν θα μπορούσε παρά να εμπεριέχει όλη την τεχνογνωσία που διαθέτει η Citroën εδώ και χρόνια. Εν προκειμένω, για πρώτη φορά, το νέο C3 υιοθετεί την ανάρτηση Advanced Comfort προοδευτικής απόσβεσης (Progressive Hydraulic Cushions), η οποία αποτελεί και αποκλειστικότητα της μάρκας, όπως και τα καθίσματα Advanced Comfort με επιπρόσθετο αφρώδες υλικό, άλλη μια μοναδική καινοτομία της Citroën.
Φυσικά το νέο C3 ως τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο προσφέρει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και συνολικής ασφάλειας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έξυπνες προτάσεις από ειδικούς που θα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη
To Ακρόπολις συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό
Είναι τα πράγματα στον κόσμο του αυτοκινήτου όπως τα παρουσιάζει η σύγχρονη «απλοϊκή» εκδοχή του marketing; Είναι κάτι σαν «λευκή συσκευή», ας πούμε;
Η Audi ξαναθυμίζει τα sedan μοντέλα με τον εντυπωσιακό διάδοχο της οικογένειας Α5
Το Pyrrole Red υπήρξε μια σύγχρονη, φωτεινή κόκκινη χρωστική ουσία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.