- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Γιατί οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν σε σταματούν για έλεγχο;
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Αυτοκίνητο: Γιατί το αγγίζουν οι αστυνομικοί όταν σταματούν για έλεγχο - Η αστυνομική πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ο αστυνομικός σταματά ένα αυτοκίνητο για έλεγχο και αγγίζει την παλάμη του δεξιού του χεριού πάνω στο πορτμπαγκάζ: Είναι μία εικόνα που συναντάμε σε ταινίες, βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έξω στους δρόμους.
Η συνήθεια αυτή ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, αλλά πια συμβαίνει παντού, συμπεριλαμβανομένων των ευρωπαϊκών κρατών. Γιατί όμως οι αστυνομικοί προχωρούν στην εν λόγω κίνηση πάνω στα αυτοκίνητα; Η απάντηση έχει δοθεί από κάποιους βετεράνους αστυνομικούς.
Όταν ο αστυνομικός αγγίζει με την παλάμη του το αυτοκίνητο: Μα γιατί το κάνει;
Όπως επισημαίνουν, με αυτό τον τρόπο οι αστυνομικοί αφήνουν τα δακτυλικά τους αποτυπώματα στο αυτοκίνητο, κάτι το οποίο ενδέχεται να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε περίπτωση ενός επεισοδίου με τον οδηγό ή άλλον επιβάτη του ακινητοποιημένου οχήματος.
Στην περίπτωση που δεχθούν επίθεση και ο δράστης διαφύγει με το όχημά του από το σημείο, τα δακτυλικά αποτυπώματα θα βοηθήσουν στην ταυτοποίησή του.
Το άγγιγμα δεν γίνεται σε οποιοδήποτε σημείο του χώρου αποσκευών, αλλά σε ένα προκαθορισμένο, ώστε να καταστεί ευκολότερο των έργο εκείνων που θα αναλάβουν την διερεύνηση του συμβάντος.
Οι αστυνομικοί υποστηρίζουν ότι το άγγιγμα του καπό εξυπηρετεί και έναν ακόμη λόγο: Πρόκειμένου να βεβαιωθούν ότι το πορτμπαγκάζ είναι κλειστό, και επομένως δεν κινδυνεύουν να πέσουν θύματα επίθεσης ενός ατόμου που -όσο ακραίο και αν ακούγεται- βρίσκεται εντός αυτού.
Μερικές φορές, μάλιστα, ο αστυνομικός πραγματοποιεί διπλό έλεγχο ασφαλείας αγγίζοντας με το χέρι του την οροφή του αυτοκινήτου ή την πόρτα όταν πλησιάζει για να μιλήσει με τον οδηγό.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.