- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Magarigawa Club: Χλιδή στο γκάζι!
Η πιο μοναδική και υπερπολυτελής πίστα αγωνιστικής οδήγησης στον κόσμο βρίσκεται 100 χιλιόμετρα έξω από το Τόκιο
Magarigawa Club: Η πιο υπερπολυτελής αγωνιστική πίστα στον κόσμο για να οδηγήσεις το supercar σου
Εκατό χιλιόμετρα νότια του Τόκιο, ψηλά στην ορεινή περιοχή της επαρχίας Chiba, βρίσκεται το Magarigawa Club. Τι είναι; Ένα μοναδικό, απαράμιλλης ποιότητας και χαρακτηριστικών ιδιωτικό κλαμπ οδήγησης, το οποίο άνοιξε το 2023, και σχεδιάστηκε από τη γνωστή ομάδα σχεδιασμού πίστας Formula 1 «Tilke Engineers and Architects», των οποίων κάποια αξιοσημείωτα δημιουργήματα περιλαμβάνουν το Yas Marina Circuit στη Σιγκαπούρη και το Bahrain International Circuit.
Η ίδια η πίστα είναι ένα θαύμα μηχανικής και σχεδίασης, με 22 απαιτητικές στροφές που παρέχουν μια συναρπαστική αλλά προσβάσιμη εμπειρία οδήγησης τόσο για έμπειρους αγωνιστές όσο και για νεοφερμένους στη σκηνή των supercars. Με μήκος 3,5 χιλιομέτρων, είναι συμβιωτικά ενσωματωμένη στην υπάρχουσα τοπογραφία, η οποία είναι γεμάτη λόφους και κοιλάδες προσφέροντας μια μοναδική οδηγική εμπειρία σε ένα συναρπαστικό περιβάλλον. Η πίστα διαθέτει τεχνικά απαιτητικά τμήματα μεσαίας ταχύτητας, καθώς και δύο ευθείες υψηλής ταχύτητας με μέγιστο μήκος 800 μέτρων. Μια μέγιστη άνοδος 20% και μια μέγιστη κατηφόρα 16% συμπληρώνουν τα χαρακτηριστικά της πίστας, με συνολικά 22 στροφές, καθιστώντας την πραγματικά εξαιρετική. Τα υπερσύγχρονα χαρακτηριστικά ασφαλείας παρέχουν βέλτιστη προστασία εντός και εκτός πίστας επιτρέποντας στα μέλη να επικεντρωθούν στην όμορφη αγωνιστική εμπειρία.
Ωστόσο, οφείλει να γίνει σαφές ότι η Magarigawa δεν είναι racingtrack, αλλά περισσότερο ένας χώρος δοκιμών τόσο για τους οδηγούς όσο και για τα αυτοκίνητά τους και περιγράφεται ως οδική διαδρομή (road course). Το τεχνικό ανηφορικό τμήμα προς τις εγκαταστάσεις της λέσχης είναι στενό και περίπλοκο, με λίγες ευκαιρίες για προσπέρασμα. Θα μπορούσε κάποιος να αγωνιστεί εκεί, αλλά οι επιλογές είναι περιορισμένες. Αυτό που πραγματικά προσφέρει είναι η ευκαιρία για μάθηση, τόσο του εαυτού σου ως οδηγού όσο και του αυτοκινήτου σου. Οι ευθείες προσφέρουν την ευκαιρία να «τερματίσεις» ακόμα και τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα και οι ζώνες απότομου φρεναρίσματος (heavy braking zones) μια ευκαιρία να φέρεις τα φρένα στο όριο. Δηλαδή είναι ένα θεματικό πάρκο για ενήλικες, αφιερωμένο στην ιπποδύναμη και την απόλαυσή της. Και η όλη τοποθεσία αντανακλά τον ήχο με τον καλύτερο τρόπο.
Το έργο χρηματοδοτήθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του club, έναν Ιάπωνα δισεκατομμυριούχο και λάτρη της οδήγησης, ο οποίος πάντα έψαχνε ένα μέρος για να οδηγήσει τα supercars του, αλλά ταυτόχρονα και ένα όπου θα μπορούσε να φέρει την οικογένειά του. Έτσι, το Magarigawa Club χτίστηκε με τέσσερις ευρύχωρες βίλες που βλέπουν στην πίστα και ένα κεντρικό clubhouse το οποίο είναι χτισμένο σε επίπεδα και συμπεριλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία onsens (παραδοσιακές ιαπωνικές εγκαταστάσεις λουτρών με θερμές πηγές), μια πισίνα υπερχείλισης με θέα, ένα γυμναστήριο, στούντιο γιόγκα, μονοπάτια πεζοπορίας, βρεφικό σταθμό γεμάτο βιβλία, παιχνίδια και αυτοκινητάκια Baby Bugatti για παιδιά, κήπους Zen, εστιατόρια, cigar bars, μια ηχομονωμένη αίθουσα καραόκε, ακόμη και ένα πάρκο σκύλων.
Η ίδρυση του Magarigawa Club οδηγήθηκε από την επιθυμία να δημιουργηθεί ένας χώρος όπου ένας δισεκατομμυριούχος θα μπορούσε να μοιραστεί με την οικογένειά του το πάθος του για αγώνες, σε ένα περιβάλλον μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα και τα παράπονα των γειτόνων.
Το Magarigawa Club προσφέρει επίσης μαθήματα οδήγησης από τον νικητή του Le Mans το 1995, Masanori Sekiya, και τα μέλη ενθαρρύνονται να φέρουν τα πολύτιμα αυτοκίνητά τους και να τα αφήσουν στη φροντίδα των επαγγελματιών μηχανικών του club, που θα αποθηκεύουν τα supercars σε ένα ελεγχόμενο γκαράζ και θα κάνουν τους ελέγχους συντήρησης πριν και μετά τις βόλτες τους στην πίστα.
Το κόστος; Η λέσχη –που έχει ήδη 50 μέλη– αναφέρει ότι οι συνδρομές είναι διαθέσιμες στο κοινό με ετήσιες χρεώσεις που ξεκινούν από 230.000 δολάρια… Πού υπογράφουμε παρακαλώ;
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.