- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Ράλλυ Πορτογαλίας: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ ηγείται με 11,9 δευτερόλεπτα
Ο Rovanpera εκτός αγώνα μετά από ατύχημα
WRC - Ράλλυ Πορτογαλίας 2024: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ προηγείται στη 2η μέρα του αγώνα με 11,9 δευτερόλεπτα
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota Yaris) τελείωσε την ημέρα στην 1η θέση με 11,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai i20) και σχεδόν ένα λεπτό διαφορά από τον 3ο Thierry Neuville (Hyundai i2). Εάν ο Ogier κερδίσει αύριο, Κυριακή, θα είναι η 6η του νίκη στο Ράλλυ Πορτογαλίας.
Το πρωινό του Σαββάτου έγινε δραματικό στην 2η κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας όταν ο χθεσινός ηγέτης Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) εκτίμησε εσφαλμένα μια δεξιά στροφή στην Ε.Δ. Montim, χτύπησε ένα δέντρο και αποσύρθηκε από τον αγώνα. Στην αμέσως επόμενη Ε.Δ. 37,24 χιλιομέτρων, Amarante, o Takamoto Katsuta υπέστη ζημιά στην πίσω αριστερή ανάρτηση και σταμάτησε.
Ως εκ τούτου, η ομάδα της Toyota αποδεκατίστηκε και ο Ogier είναι αυτή τη στιγμή η μόνη ευκαιρία της ομάδας για μια θέση στο βάθρο καθότι το 4ο Yaris του Elfyn Evans τερμάτισε την ημέρα στην 6η θέση, 3,5 λεπτά πίσω από τον Ogier.
Ο Ott Tänak από την άλλη κυριάρχησε στην Ε.Δ. Amarante, και ξεπέρασε τον Ogier κατά 3,6 δευτερόλεπτα, αλλά η ζημιά στο πίσω ελαστικό του στην Ε.Δ. Paredes επέτρεψε στον Γάλλο Ogier να ανακτήσει τον έλεγχο και να αναπτύξει προβάδισμα 13,6 δευτερολέπτων πριν από το μεσημεριανό σέρβις.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Dani Sordo (Hyundai i20) και στην 5η ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) με μόνο 7,3 δευτερόλεπτα διαφορά, κάτι που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα την Κυριακή. Τις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας διεκδίκησαν πληρώματα της κατηγορίας WRC2 στην οποία ηγείται ο Jan Solans (Toyota GR Yaris Rally2).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.