- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ο Kalle Rovanpera στην 1η θέση με 2 λεπτά διαφορά
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Όλα όσα έγιναν την τρίτη ημέρα του αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Μέσα στην πιο γεμάτη και αναπάντεχη μέρα αυτής της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA μέχρι στιγμής, η οποία χαρακτηρίστηκε από συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες που κυμαίνονταν από ξηρές και «σκονισμένες» έως υγρές και λασπωμένες, ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) ήταν ένα από τα λίγα πληρώματα που απόλαυσαν μια «καθαρή» διαδρομή. Μεγάλωσε το προβάδισμά του σε 2 λεπτά και 8,2 δευτερόλεπτα καθώς πολλά πληρώματα, συμπεριλαμβανομένων των Thierry Neuville (Hyundai i20), Elfyn Evans (Toyota Yaris) και Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) αντιμετώπισαν σημαντικές δυσκολίες.
Αν και χθες ο Rovanpera έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) της ημέρας, σήμερα, Σάββατο, υιοθέτησε μια πιο συντηρητική προσέγγιση στις Ε.Δ. κοντά στη λίμνη Elmenteita, που βρίσκεται νότια της βάσης του ράλι, Naivasha. Όταν ξεκίνησε η ημέρα ήταν στην 1η θέση με τους ομόσταυλούς του Evans και Katsuta να βρίσκονται στη 2η και 3η αντίστοιχα, αλλά και οι δύο έμειναν πίσω αφού είχαν κλαταρίσματα στο πρωινό σκέλος (Ο Evans στην 1η κιόλας Ε.Δ. της ημέρας, και ο Katsuta στην 3η).
Ο Thierry Neuville υπήρξε μετά από αυτό η πιο άμεση απειλή του Rovanperä, αλλά η ελπίδες του για μια θέση στο βάθρο εξανεμίστηκαν αφού το Hyundai i20 N του αντιμετώπισε πρόβλημα στο σύστημα καυσίμου κατά τη διάρκεια της πρώτης Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους, Soysambu, και έπεσε στην 5η θέση γενικής. Ο Neuville έχασε πάνω από 2,5 λεπτά καθώς το πρόβλημα συνεχίστηκε και στις δυο επόμενες Ε.Δ., κάτι που έδωσε την ευκαιρία στον Katsuta να διεκδικήσει ξανά τη δεύτερη θέση μπροστά από τον Adrien Fourmaux (Ford Puma).
O Rovanperä διεκδικεί 18 βαθμούς το Σάββατο, υπό την προϋπόθεση ότι ολοκληρώσει όλες τις Ε.Δ. της Κυριακής. Ο Katsuta θα λάβει 15 βαθμούς ενώ ο Fourmaux, ο οποίος τελείωσε 3 λεπτά και 13, δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera, παίρνει 13.
Ο Fourmaux κατάφερε προς τιμήν του να «επιβιώσει» από την αποκόλληση του μπροστινού αριστερού ελαστικού στην τελευταία Ε.Δ. και τώρα βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο για να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση του στην πρώτη τριάδα σε δυο διαδοχικά ράλι μετά το παρθενικό του βάθρο στη Σουηδία. Βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 3η θέση, με πάνω από 2 λεπτά διαφορά από τον 4ο στην κατάταξη Elfyn Evans.
Στην 6η θέση βρίσκεται ο Gus Greensmith (Skoda Fabia RS Rally2), και στην 7η ο Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2), ενώ στην 7η είναι ο Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia RS Rally2). Και τα τρεις αυτοί οδηγοί βρίσκονται στην κατηγορία Rally, και είναι μπροστά από τον Jourdan Serderidis (Ford Puma Rally1) και τον Ott Tänak (Hyundai i20), οι οποίοι ξεκίνησαν ξανά μετά την εγκατάλειψή τους την Παρασκευή.
Ο Tänak αντιμετώπισε περαιτέρω προβλήματα, τα οποία περιελάμβαναν έναν χαλαρό πείρο στο καπό του, δυσλειτουργία της ενδοεπικοινωνίας και υπερβολική σκόνη μέσα στο Hyundai του, αλλά παραμένει πολύ κοντά από τους δύο οδηγούς που βρίσκονται μπροστά του.
Το φινάλε της Κυριακής περιλαμβάνει τρεις Ε.Δ. που επαναλαμβάνονται και καλύπτουν και τις δύο πλευρές της λίμνης Naivasha.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.