Ράλι Κεντρικής Ευρώπης: Ο Evans χάνει για 3η φορά την ευκαιρία να κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών
Ο Rovanera κατεβάζει ρυθμούς μετά την έξοδο του Evans


Ράλι Κεντρικής Ευρώπης: Τι έγινε την 3η ημέρα – Η κατάταξη στην κατηγορία WRC2
Ενώ ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) ξεκίνησε την ημέρα με ένα προβάδισμα μισού λεπτού, το γεγονός ότι η σειρά εκκίνησης άλλαξε σήμερα και έμπαινε τελευταίος στις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) επηρέασε τις επιδόσεις του και αύξησε τον βαθμό δυσκολίας. Ως αποτέλεσμα, στην 2η Ε.Δ. της ημέρας είχε ένα σπινιάρισμα σε ένα ιδιαίτερα ολισθηρό κομμάτι και έχασε έτσι λίγα δευτερόλεπτα.

Στην αμέσως επόμενη Ε.Δ., την 3η της ημέρας και τελευταία του πρωινού σκέλους, ο ομόσταυλός του Elfyn Evans, με τον οποίο συναγωνίζεται για το πρωτάθλημα οδηγών, βγήκε εκτός σε μια δεξιά στροφή και έπεσε σε έναν αχυρώνα. Το ατύχημα του Evans συνέβη λίγα λεπτά πριν μπει ο Rovanpera στην Ε.Δ. και έτσι ο Φινλανδός αποφάσισε να μην πάρει απολύτως κανένα ρίσκο, και να οδηγήσει συντηρητικά, επιτρέποντας ουσιαστικά στον Thierry Neuville (Hyundai i20) να περάσει μπροστά.

Η έξοδος του Evans σημαίνει σίγουρη νίκη για τον Rovanpera, εκτός βέβαια απροόπτου. «Ήξερα ότι ο Elfyn είχε βγει εκτός, οπότε γιατί να ρισκάρω πια κάτι;» είπε ο Rovanperä μόλις έφτασε στον τερματισμό της Ε.Δ. «Είναι πραγματικά κρίμα για την Elfyn και τον Scott (Martin, συνοδηγός). Έδωσαν μια καλή μάχη και θα ήταν πολύ δύσκολο για εμάς να συνεχίσουμε να πιέζουμε. Το να είσαι το τελευταίο αυτοκίνητο στο δρόμο ήταν πραγματικά δύσκολο. Τώρα ο στόχος είναι λίγο διαφορετικός και απλά θα προσπαθήσουμε να τελειώσουμε με κάποιους καλούς βαθμούς», πρόσθεσε. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη 2η θέση, 26,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville.

Ο Ott Tänak (Ford Puma) ανέβηκε στην τρίτη θέση όταν βγήκε ο Evans, και θα ήταν πιο κοντά στον Rovanpera εάν δεν είχε βγει εκτός δρόμου στην τελευταία Ε.Δ. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Neuville, ο οποίος είναι αυτή τη στιγμή 1ος, και 1 λεπτό και 22 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera. Τριάντα δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, στην 4η θέση βρίσκεται ο Sébastien Ogier (Toyota Yaris), ο οποίος πέρασε τον ομόσταυλό του Takamoto Katsuta, καθώς ο Ιάπωνας οδηγός δεν μπόρεσε να αισθανθεί άνετα σήμερα στο Yaris του.
Στην 6η, 7η και 8η θέση βρίσκονται στο τέλος του Σαββάτου οι Teemu Suninen (Hyundai i20), Gregoire Munster (Ford Puma) και Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) αντίστοιχα.
Στην κατηγορία WRC2 ο Emil Lindholm (Hyundai i20 N Rally2) βρίσκεται στην 1η θέση, με τον Nicolas Ciamin (Skoda Fabia RS Rally2) και τον Erik Cais (Skoda Fabia RS Rally2) να βρίσκονται στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
197 ίπποι με την κορυφαία ποιότητα και αξιοπιστία της MG
Τις εντυπώσεις –τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά– κερδίζει το νέο πλήρως ψηφιακό cockpit με το νέο σύστημα infotainment
Το νέο Volkswagen Tiguan έχει ευρύχωρο εσωτερικό και είναι ιδανικό για οικογενειακές περιπέτειες
O Πιάστρι φεύγει μπροστά, ο Φερστάπεν οδηγεί «δύσκολο» διθέσιο και η ορατή απουσία του αεροδυναμιστή Άντριαν Νιούι από τη Red Bull
Εκεί που ψάχναμε να βρούμε λύσεις για να «βγάλουμε» από τα κέντρα τα τεράστια SUV, τώρα διαφημίζουμε τα ίδια θηριώδη σε μέγεθος και βάρος αυτοκίνητα ως λύση για την αστική μετακίνηση…
Τα Mille Miglia δεν είναι απλά ένας αγώνας. Είναι μια εμπειρία ζωής. Είναι μια συλλεκτική εμπειρία.
Τα φώτα ημέρας έχουν το σχήμα του ελληνικού γράμματος «Σ», τα παράθυρα είναι σε σχήμα φύλλου ελιάς και η σιλουέτα του αναπαριστά τις καμπύλες του δελφινιού
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Nέα σχεδίαση τόσο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, με κάθε έκδοση να προσφέρει μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση.
Ένας αγώνας με πολλή ιστορία μπαίνει για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τους χώρους του, το εργονομικά σχεδιασμένο εσωτερικό και την προσοχή στη λεπτομέρεια
Mια αποτελεσματική, πρακτική, προσιτή και οικολογική λύση για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης αλλά και για ξέγνοιαστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων
Ψυχογραφία ενός beautiful loser και η νικηφόρα τριάδα Πιάστρι, Φερστάπεν, Λεκλέρ
Το αυτοκίνητο που αναμένεται να δημιουργήσει εκ νέου ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως στην αγορά αυτοκινήτων της κατηγορίας B
Ίδιο ξεχωριστό στιλ, νέα εμπειρία ηλεκτροκίνησης
Η κυριαρχία της McLaren συνεχίστηκε
Δεν απευθύνεται σε όσους δεν έχουν ανησυχίες, αλλά σε εκείνους που αμφισβητούν τα πάντα και τελικά αποφασίζουν να προχωρήσουν
Το τεχνολογικά εξελιγμένο πλαίσιο της νέας Χ2 εξασφαλίζει αρμονική ισορροπία μεταξύ της σπορ, ευέλικτης συμπεριφοράς από τη μία πλευρά και της άνεσης για μεγάλες αποστάσεις από την άλλη.
Η DS Automobiles συνεχίζει την πορεία προς τον «εξηλεκτρισμό»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.