- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Volkswagen Amarok: Το premium lifestyle pickup τελευταίας τεχνολογίας
Ένα πολυ χρηστικό όχημα με τα πιο μοντέρνα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ελέγχου
Volkswagen Amarok:Η δεύτερη γενιά του μοντέλου που προσδιορίζεται ως ένα σύγχρονο premium lifestyle pickup
Τι είναι
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου που προσδιορίζεται από την VW ως ένα σύγχρονο premium lifestyle pickup.
Το νέο Amarok διατίθεται ως τετράθυρο Pickup με διπλή καμπίνα (Double Cab).
Με μια ματιά
Το Amarok λανσάρεται ως πολυ χρηστικό όχημα με τα πιο μοντέρνα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ελέγχου.
Με ισχυρή ροπή και αποδοτικούς κινητήρες: Ένας τετρακύλινδρος turbo diesel (TDI), και ένας εξακύλινδρος TDI.
Τετρακίνηση 4Motion για όλους τους δρόμους με εξατομικευμένα ρυθμιζόμενα drive modes και φορτίο έλξης έως 3.500 kg.
Πληρέστατος όσο και πλούσιος βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις.
Διαθέσιμο σε δύο κορυφαίες εκδόσεις Premium Lifestyle: Pan Americana (έντονα Off road χαρακτήρας) και Aventura (με ιδιαίτερο σχεδιασμό) με μοναδικό μπροστινό τμήμα.
Γνωριμία
Το νέο Amarok είναι ένα αυτοκίνητο-εργαλείο μελετημένο από την καμπίνα μέχρι τον χώρο φόρτωσης, που χαρακτηρίζεται από τους καθαρούς σχεδιαστικούς τόνους του DNA της μάρκας και του μοντέλου όπως σύγχρονος χαρακτήρας, υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία, με τους οποίους ενισχύεται περισσότερο το εντυπωσιακό premium image.
Χάρη στα αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης, το νέο Amarok καταφέρνει να σημειώνει έναν εξαιρετικά υψηλό βαθμό εξωτερικής διαφοροποίησης, καταθέτοντας έτσι μια σαφή δήλωση μοναδικότητας στην κατηγορία.
Διαθέσιμο με ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες Turbo και σύστημα τετρακίνησης 4Motion.
Ανάλογα με τον εξοπλισμό, περισσότερα από 25 συστήματα υποβοήθησης, οθόνη με διαγώνιο οθόνης και 12,3 ίντσες, ένας πρακτικός συνδυασμός ψηφιακών και αναλογικών χειριστηρίων και υψηλής ποιότητας υλικά αντιπροσωπεύουν ξεκάθαρη εξέλιξη σε σχέση με τον προκάτοχο, με όγκο πωλήσεων πάνω από 830.000 οχήματα.
Επίσης το καινούργιο Amarok προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού. Αυτές είναι οι σειρές Life και Style, καθώς και οι κορυφαίες εκδόσεις Pan Americana (έντονα Offroad χαρακτήρας) και Aventura (με ιδιαίτερο σχεδιασμό).
Το εσωτερικό δεν είναι παρά ένα πολυτελές αντίστοιχο ενός premium SUV.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται από την έκδοση Life ένα Digital Cockpit σε μέγεθος 12,3 ιντσών (ψηφιακά όργανα με διαγώνιο 31,24 εκ.).
Επίσης στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων υπάρχει ένα υπερσύγχρονο σύστημα Infotainment με κατακόρυφα τοποθετημένη οθόνη αφής 12 ιντσών (πλάτος 16,1 cm, ύψος 25,8 cm).
Τα Amarok Pan Americana και Amarok Aventura μετατρέπονται επίσης με ένα αποκλειστικό ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας της Harman Kardon με οκτώ ηχεία συμπεριλαμβανομένου Subwoofer και μουσική απόδοση 640 Watt, σε τετρακίνητη αίθουσα συναυλιών.
Πολυεργαλείο για επαγγελματίες
Χάρη στο ωφέλιμο φορτίο έως 1,19 τόνους, 3,5 τόνους φορτίο έλξης και σε ένα ακόμα καλύτερα μελετημένο χώρο φόρτωσης, το νέο Amarok στη δουλειά και στον ελεύθερο χρόνο ανταπεξέρχεται με επιτυχία σε όλες τις πιθανές αποστολές.
Με τα νέα συστήματα κίνησης, υποβοήθησης και ελέγχου, την τυπική αντοχή ενός Pickup και το Cargobox που μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολύπλευρα, το σχεδιασμένο χαρισματικά Amarok δεύτερης γενιάς είναι ένα Premium Lifestyle υπερσύγχρονο πολυεργαλείο.
Η ευρυχωρία είναι επίσης εμφανής στο πίσω μέρος του διπλοκάμπινου, στον χώρο φόρτωσης. Ακριβώς όπως και για το προηγούμενο μοντέλο, η επιφάνεια φόρτωσης μεταξύ των θόλων τροχών με 1.227 mm προσφέρει επαρκή χώρο για μια ευρωπαλέτα που φορτώνεται εγκάρσια ή κατά μήκος.
Το μήκος του με κλειστό πίσω καπό είναι 1.624 mm. Το φορτίο προσδένεται μέσω σταθερών κρίκων στην επιφάνεια φόρτωσης και στα πλαϊνά του χώρου αυτού. Επίσης το μέγιστο ύψος του παραπέτου φόρτωσης έχει αυξηθεί ανάλογα με τον εξοπλισμό έως 21 mm και τώρα είναι 529 mm.
Στον δρόμο
Το νέο Amarok σχεδιάστηκε από τη Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα για να πηγαίνει παντού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι βασικά εξοπλισμένο με τετρακίνηση αντί για καθαρή πίσω κίνηση.
Για το Amarok νέας γενιάς χρησιμοποιούνται δυο πετρελαιοκινητήρες Turbo TDI με τέσσερις και έξι κυλίνδρους.
Από πλευράς ισχύος και απόδοσης ο 4-κύλινδρος με υπερπλήρωση Bi-Turbo αποδίδει 205 ίππους, ενώ ο νέος κορυφαίος TDI είναι ένας V6κινητήρας που αποδίδει 240 ίππους.
Αμφότερα τα σύνολα διατίθενται με ένα νέο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η έντονη αύξηση του μεταξόνιου είχε ως αποτέλεσμα μείωση των προβόλων του αμαξώματος. Εξαιτίας αυτού προκύπτουν πιο σφιχτές αναλογίες και βελτιωμένη ικανότητα χρήσης εκτός δρόμου καθώς οι γωνίες κλίσης του Amarok αυξήθηκαν σε έως 30 μοίρες (μπροστά) και 26 μοίρες (πίσω).
Κοστίζει
Οι τιμές της γκάμας του Volkswagen Amarok αρχίζουν από τις 48.200 ευρώ για την έκδοση 2.0 TDI 205PS 4Motion Life 10-SPD AUTO.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.