Ράλλυ Χιλής: O Ott Tanak παίρνει το αίμα του πίσω
58,3 δευτερόλεπτα χωρίζουν τον Tanak από τον δεύτερο Teemu Suninen


WRC - Ράλλυ Χιλής - 2η Μέρα: Προβάδισμα για τον Ott Tanak με 58,3 δευτερόλεπτα - Τα highlights του αγώνα
Ο Ott Tänak, ο οποίος οδηγεί ένα Ford Puma Rally 1 για τη βρετανική ομάδα M-Sport Ford, ξεκίνησε το Σάββατο, τη δεύτερη ημέρα του αγώνα, με ένα μικρό πλεονέκτημα 4,2 δευτερολέπτων έναντι του Teemu Suninen της Hyundai Motorsport (Hyundai i20), αλλά τελείωσε με 58,3 δευτερόλεπτα προβάδισμα σε μια ημέρα που προβλημάτισε και δυσκόλεψε τους διεκδικητές του τίτλου πρωταθλήματος οδηγών, Kalle Rovanperä και Elfyn Evans (Toyota Yaris).

Σε αντίθεση με την Παρασκευή, οι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) του Σαββάτου ήταν μεγαλύτερες, και πολύ πιο απαιτητικές από της Παρασκευής. Και ενώ οι αντίπαλοι του Tänak επέλεξαν μαλακά ελαστικά Pirelli για τον πρωινό σκέλος, η απόφαση του Εσθονού να πάρει μαζί του τέσσερα σκληρά ελαστικά έκανε τεράστια διαφορά.
Φτάνοντας στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους πριν το σέρβις με φθαρμένα ελαστικά, οι Suninen, Evans και Rovanperä είχαν ήδη χάσει αρκετό πολύτιμο χρόνο λόγω της λανθασμένης αυτής επιλογής. Ο Tänak, του οποίου η τα ελαστικά είχαν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, εκμεταλλεύτηκε πλήρως το πλεονέκτημά του και επέκτεινε το προβάδισμά του στα 47,8 δευτερόλεπτα μέχρι το μεσημεριανό σέρβις.

Η διατήρηση των ελαστικών παρέμεινε βασικός παράγοντας στον επαναλαμβανόμενο απογευματινό σκέλος, αλλά, έχοντας ήδη κάνει την τεράστια αυτή προσπάθεια το πρωί, ο Tänak και ο συνοδηγός Martin Järveoja κατάφεραν να διατηρήσουν το προβάδισμά τους έναντι του Suninen. Εάν οι Εσθονοί νικήσουν την Κυριακή, θα έχουν πετύχει ένα ρεκόρ νίκης 100% στη Χιλή, καθότι είναι ένα ράλλυ που έχει διεξαχθεί μόνο μια φορά στο παρελθόν, το 2019, και η νίκη άνηκε και τότε στον Tanak.
«Ήταν μια εξαιρετικά καλή μέρα», παραδέχτηκε ο Tänak. «Δούλεψε υπέρ μας και, στις κακές Ε.Δ., είχαμε το πλεονέκτημα να μειώσουμε ταχύτητα, αλλά, όταν χρειαζόταν, καταφέραμε να επιταχύνουμε. Δεν έχει τελειώσει ακόμα, οπότε πρέπει να το συνεχίσουμε αύριο».

Ο Neuville είχε ένα αργό κλατάρισμα (slow puncture) στην 1η Ε.Δ. της ημέρας, αλλά κατάφερε να περάσει τον Evans στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, δίνοντας το 2-3 στην Hyundai. Αυτή τη στιγμή ο Neuville βρίσκεται 13,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Suninen στην 3η θέση, και εάν η κατάταξη παραμείνει ως έχει, η Toyota Gazoo Racing δεν θα μπορέσει να κερδίσει το πρωτάθλημα των κατασκευαστών την Κυριακή.
Για τον Rovanperä, ο οποίος τελείωσε τη μέρα 39,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans στην πέμπτη θέση συνολικά, η αναμονή για έναν δεύτερο πρωτάθλημα οδηγών είναι επίσης πιθανό να συνεχιστεί. Ο Φινλανδός γίνεται 23 την Κυριακή και είχε προβάδισμα 33 πόντων μπαίνοντας σε αυτόν τον 11ο αγώνα της φετινής σεζόν, αλλά χρειάζεται 28 πόντους περισσότερους από τον ομόσταυλό του Evans για να κερδίσει τον τίτλο στη Χιλή, με δύο ακόμα ράλλυ να απομένουν.

Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) αντιμετώπισε προβλήματα με τα ελαστικά του στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, και παρέμεινε 6ος στην γενική κατάταξη. Πίσω του ήταν ο ηγέτης του WRC2, Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally 2), ο οποίος, μαζί με τον Gus Greensmith (Skoda Fabia RS Rally 2), πέρασαν τον Sami Pajari (Skoda Fabia RS Rally2 ) στην τελευταία Ε.Δ., καθώς ο Φινλανδός πάλευε με τη φθορά των ελαστικών. Ο Grégoire Munster (Ford Puma) έχασε επτά λεπτά όταν σταμάτησε για να αλλάξει δύο ελαστικά στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας. Η απώλεια χρόνου επέτρεψε στον Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) να συμπληρώσει το top 10.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το νέο μοντέλο της Subaru συνδυάζει την παράδοση της εταιρείας με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικής κίνησης
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.