- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Χιλής: Ο Ott Tanak στην πρώτη θέση
Καταστροφική μέρα για Esapekka Lappi και Pierre-Louis Loubet
WRC - Ράλλυ Χιλής - 1η Μέρα: Προβάδισμα για τον Ott Tanak - Καταστροφική μέρα για Esapekka Lappi και Pierre-Louis Loubet
Ο οδηγός της M-Sport Ford με Ford Puma, Ott Tänak, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας στο Pulperia, αλλά στην αμέσως επόμενη αντιμετώπισε προβλήματα που προκλήθηκαν από μια βαριά προσγείωση μετά από ένα άλμα, και βρέθηκε στην τρίτη θέση με τον συνοδηγό του Martin Järveoja, για τον οποίο ανησύχησε. Η πρόσκρουση προκάλεσε επίσης μικρές ζημιές στην ανάρτηση και απώλεια της υβριδικής μονάδας.
Παρ’ όλα αυτά, η στρατηγική προσέγγιση του Tänak στο επαναλαμβανόμενο απογευματινό σκέλος τον βοήθησε να διεκδικήσει ξανά την πρώτη θέση. Σε ήπιες ανοιξιάτικες συνθήκες, ήταν ο μόνος οδηγός (από τους πρώτους) που επέλεξε αποκλειστικά μαλακά ελαστικά Pirelli. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 πήρε το προβάδισμα από τον Teemu Suninen (Hyundaii20) στην προτελευταία Ε.Δ. και επέκτεινε τη διαφορά του από τον Suninen στα 4,2 δευτερόλεπτα.«Η πρώτη και η τελευταία Ε.Δ. σήμερα ήταν εξαιρετικά δύσκολες», είπε ο Tänak, του οποίου η τελευταία νίκη στο WRC ήταν στο Ράλι Σουηδίας τον Φεβρουάριο.
Οι Ε.Δ της Χιλής δεν ήταν ευνοϊκές για τους τρεις οδηγούς που «κυνηγάνε» αυτή τη στιγμή τον τίτλο του πρωταθλητή οδηγών, Kalle Rovanperä (Toyota Yaris), Elfyn Evans (ToyotaYaris) και Thierry Neuville (Hyundai i20). Και οι τρεις ανέφεραν εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης σε αυτές τις loose surface συνθήκες, αλλά ήταν ο Evans που τα πήγε καλύτερα, ολοκληρώνοντας την ημέρα 8,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Suninen στην τρίτη θέση.
Ο Rovanperä, ο οποίος κάνει «σκούπα» ανοίγοντας τον δρόμο, βρισκόταν στην 4η θέση, πίσω από τον Evans μέχρι την τελευταία Ε.Δ. της ημέρας όπου έχασε για λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου (halfspin) και έπεσε στην πέμπτη θέση συνολικά, τελειώνοντας τη μέρα 11,0 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville της Hyundai, ο οποίος βρίσκεται 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans.
Η πρώτη αυτή μέρα στη Χιλή υπήρξε ιδιαίτερα καταστροφική για τον Esapekka Lappi (Hyundai i20) και τον Pierre-Louis Loubet (Ford Puma). Ο Lappi «ρόλαρε» στην 1η κιόλας Ε.Δ. της ημέρας, λίγα εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό της, και ο Loubet στην 3η Ε.Δ., σε σημείο που είναι απίθανο να ξεκινήσουν ξανά το Σάββατο.
Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) τελείωσε την ημέρα στην 6η θέση, 52,8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον πρωτοεμφανιζόμενο της M-Sport Ford, Grégoire Munster, του οποίου ο συνοδηγός Louis Louka πέρασε το πρωινό σκέλος του αγώνα διαβάζοντας σημειώσεις από το κινητό του τηλέφωνο αφού κατά λάθος άφησε τις έντυπες σημειώσεις του στο δωμάτιο του ξενοδοχείου.
Ο Sami Pajari (Skoda Fabia RS Rally 2) ήταν όγδοος γενικής και ηγήθηκε της κατηγορίας WRC2 με 13,3 δευτερόλεπτα από τον Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally 2), ενώ ο Alberto Heller ολοκλήρωσε το top 10 σε ένα Puma.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.