- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλλυ Φινλανδίας: Ο Elfyn Evans στην πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό
Αποδεκατισμένες οι ομάδες
WRC - Ράλλυ Φινλανδίας: Ο Elfyn Evans διατηρεί την πρώτη θέση μετά την τρίτη μέρα του αγώνα
Σήμερα, Σάββατο 5 Αυγούστου, ήταν μια ομολογουμένως παράξενη ημέρα στον κόσμο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στην 3η ημέρα αγώνα του Secto Rally Finland. Οκτώ Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) διεξήχθησαν με αποδεκατισμένες ομάδες και λίγα πληρώματα. Χωρίς την παρουσία των Ott Tanak (Ford Puma), Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), και Esapekka Lappi (Hyundai i20) που βγήκαν εκτός αγώνα χθες, και με τον Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) να τρέχει μεν αλλά να είναι ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού στην 58η και τελευταία θέση, ο αγώνας φαίνεται κατ’ ελάχιστον περίεργος.
Πέντε αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας WRC βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα γενικής, εκ των οποίων ο ένας είναι ο επικεφαλής ομάδας της Toyota Gazoo Racing, Jari-Mati Latvala (στην 5η θέση), και ο άλλος είναι ο Teemu Suninen (Hyundai i20) στην 4η θέση, ο οποίος μπήκε στην ομάδα εμβόλιμα μετά τον χαμό του Craig Breen.
Τις τρεις πρώτες θέσεις κατέχουν ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 3η θέση σχεδόν ένα λεπτό και 28 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή, ο Thierry Neuville (Hyundai i20) στη 2η με 32,1 δευτερόλεπτα από τον 1ο γενικής Elfyn Evans (Toyota Yaris).
O Evans έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε επτά από τις οκτώ Ε.Δ. του Σαββάτου και μετέτρεψε τα 6,9 δευτερόλεπτα διαφορά που είχε στην αρχή της ημέρας από τον Neuville σε 32,1. Οι βροχοπτώσεις νωρίς το πρωί ήταν υπέρ του Ουαλού και, ενώ ο Neuville πάλευε με τα ελαστικά του στις υγρές αυτές συνθήκες, ο Evans διέπρεψε. Επέδειξε επίσης καλές επιδόσεις στο απογευματινό σκέλος όπου το έδαφος είχε αρχίσει να στεγνώνει αλλά είχε ταυτόχρονα γίνει και πιο «βρώμικο».
Με τον Kalle Rovanperä να είναι εκτός λόγω του ατυχήματός του την Παρασκευή, η νίκη σε αυτόν τον ένατο γύρο του WRC είναι απαραίτητη για τον Evans - αυτή τη στιγμή είναι 2ος γενικής στο πρωτάθλημα οδηγών - για να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες του για έναν τίτλο (για πολλοστή φορά). Ήταν ενθουσιασμένος με την απόδοσή του σε μια απαιτητική μέρα που συμπεριλάμβανε περισσότερο από τα μισά αγωνιστικά χιλιόμετρα του ράλλυ.
«Προφανώς είναι μια ωραία θέση να βρίσκεσαι, αλλά φυσικά υπάρχουν ακόμα και άλλες Ε.Δ. που έρχονται αύριο», είπε ο Evans. «Τώρα εστιάζουμε σε αυτό τώρα και θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε να κάνουμε το ίδιο».
Παρόλο που ο Neuville δυσκολεύτηκε να φτιάξει το set-up του i20 του ώστε να ανταποκρίνεται σωστά στις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες, ο Βέλγος ήταν σταθερά πιο γρήγορος από τα υπόλοιπα πληρώματα.
Ο Oliver Solberg δεν έχει εγγραφεί για να κερδίσει πόντους στην κατηγορία WRC2 αυτή την εβδομάδα, αλλά ανέβηκε στην 6η θέση συνολικά σε ένα Fabia RS Rally2. Στην κατηγορία αυτή 1ος είναι ο Sami Pajari (Skoda Fabia RS Rally2), 2ος ο Adrien Fourmaux (Ford Fiesta Rally2), και 3ος ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally2).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.