- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλλυ Σαφάρι Κένυα - Ημέρα 2η: Ο Sebastien Ogier στην 1η θέση με προβάδισμα 22,8 δευτερολέπτων
«Ήταν μια καλή μέρα» είπε ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής
Ράλλυ Σαφάρι Κένυα: Τι έγινε τη δεύτερη ημέρα του αγώνα
O Sebastien Ogier (Toyota Yaris) κατείχε την 1η θέση στη γενική κατάταξη καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σήμερα, και παρόλο που στην 3η Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, πριν το μεσημεριανό σέρβις, ο ομόσταυλός του, Kalle Rovanpera, έφτασε σε απόσταση αναπνοής 2,5 δευτερολέπτων καθότι ο Ogier αντιμετώπισε πρόβλημα στο υβριδικό του σύστημα, στο μεσημεριανό σκέλος ο Γάλλος κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά παίρνοντας μεγάλο ρίσκο και κουβαλώντας μόνο ένα επιπλέον ελαστικό έχοντας έτσι λιγότερο βάρος, και να τους αφήσει όλους πίσω του. Μετά από 6 σκληρές Ε.Δ., ο Ogier βρισκόταν στην πρώτη θέση με 22,8 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Kalle Rovanpera, και 43,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Elfyn Evans (Toyota Yaris), κάτι που προσέφερε στην Toyota Gazoo Racing to 1-2-3.
«Ήταν μια καλή μέρα. Εκτός από το υβριδικό ζήτημα σήμερα το πρωί, είχαμε μια τέλεια μέρα, ώστε να είμαστε χαρούμενοι», είπε ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
Ο αρχηγός του πρωταθλήματος Rovanperä αντιμετώπισε ένα πρόβλημα υποστροφής, ιδιαίτερα στο μεσημεριανό σκέλος, και δυσκολεύτηκε από το γεγονός ότι έπρεπε να «ανοίγει» το δρόμο όλη μέρα μπαίνοντας πρώτος στις Ε.Δ.
Ο Thierry Neuville (Hyundai i20) κατείχε την 4η θέση για το μεγαλύτερο μέρος της Παρασκευής αλλά βγήκε εκτός αγώνα στην προτελευταία Ε.Δ. όταν κατέστρεψε την μπροστινή αριστερή ανάρτηση στο i20 του. Ο ομόσταυλός του Esapekka Lappi πήρε τη θέση του και βρίσκεται τώρα στην 4η θέση προσπερνώντας τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) ο οποίος βρίσκεται στην 5η γενικής. Ο Katsuta αντιμετώπισε πρόβλημα μετά τη 2η Ε.Δ. της ημέρας και έβαλε τα γάντια του στην απλή διαδρομή για να αντικαταστήσει έναν κατεστραμμένο βραχίονα τιμονιού στο Toyota του.
Στην 6η θέση βρίσκεται ο Dani Sordo (Hyundai i20), μόλις 9,0 δευτερόλεπτα πίσω από τον Katsuta, ο οποίος είχε ένα δραματικό φινάλε στην ημέρα του καθότι «πήρε» μαζί του ένα κλαδί δέντρου και υπέστη ζημιά στα ελαστικά του.
Οι οδηγοί της M-Sport Ford Ott Tänak και Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) είχαν μια πολύ άσχημη ημέρα την οποία σίγουρα θα θέλουν να ξεχάσουν. Και οι δύο έμειναν αρκετά λεπτά πίσω από το προβάδισμα στην έβδομη και στην όγδοη θέση γενικής μετά από κλαταρίσματα και αλλαγές τροχών μέσα σε Ε.Δ. Το μόνο καλό για την ομάδα της M-Sport Ford ήταν ότι ο Grégoire Munster (Ford Fiesta Rally2) υπήρξε ταχύτερος στην κατηγορία WRC2, και άφησε τον Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia Rally2 evo) στη 2η θέση.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.