- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Ράλλυ Σαρδηνίας: O Neuville πρώτος μετά από μια τραγική ημέρα
Πανωλεθρία για τα περισσότερα πληρώματα
Ράλλυ Σαρδηνίας: Τι έγινε την τρίτη ημέρα του αγώνα
Ο Neuville ξεκίνησε την ημέρα πίσω από τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris) και τον Esapekka Lappi (Hyundai i20) στην τρίτη θέση - αλλά μια δυνατή βροχόπτωση στο δεύτερο πέρασμα της Ειδικής Διαδρομής (Ε.Δ.) Erula - Tula (προτελευταία της ημέρας και 7η συνολικά) προκάλεσε το απόλυτο χάος και ανέτρεψε το ράλλυ.
Ο Ogier, κυνηγώντας ένα ακόμα ρεκόρ πέμπτης ιταλικής νίκης στο Toyota GR Yaris του, μπήκε στην Ε.Δ. έχοντας ένα μικρό προβάδισμα 4,3 δευτερολέπτων. Ωστόσο, σε μια εκπληκτική ανατροπή της μοίρας, ο οδηγός με το κοκαλάκι της νυχτερίδας είδε την τύχη του να φθίνει όταν βγήκε εκτός δρόμου, μπαίνοντας σε ένα ανάχωμα μόλις 1,4 χλμ μετά την εκκίνηση.
Ο Lappi, βλέποντας το αυτοκίνητο του Ogier, αποφάσισε να «κατεβάσει ταχύτητα», και χωρίς να το καταλάβει έμεινε 23,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του Neuville, ο οποίος δεν ήξερε τι εκτυλισσόταν πίσω του. Ο Βέλγος ως εκ τούτου πήγε από την τρίτη στην πρώτη γενικής και βρίσκεται αυτή τη στιγμή 36,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lappi, και 1 λεπτό και 50 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 3ο στην κατάταξη Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) o οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με τη φθορά στα ελαστικά του.
«Είμαι ανακουφισμένος που βρίσκομαι στον τερματισμό», παραδέχτηκε ο Neuville, ο οποίος είχε την τελευταία του νίκη στο Ράλλυ Ιαπωνίας το 2022. «Ήταν μια δύσκολη μέρα, αλλά η αίσθηση γινόταν όλο και καλύτερη με το αυτοκίνητο. Μάθαμε πολλά, αυτό είναι σημαντικό, αλλά δεν είναι πάντα τέλειο και σίγουρα μπορούμε ακόμα να βελτιωθούμε.»
«Αύριο είναι μια σύντομη αλλά δύσκολη μέρα», πρόσθεσε. «Πρέπει να «παίξουμε» έξυπνα και να προσπαθήσουμε να φέρουμε το 1-2 για την ομάδα».
Η επιμονή απέδωσε καρπούς για τον Elfyn Evans, του οποίου η μέρα ήταν γεμάτη αποτυχίες και απογοητεύσεις. Το Toyota Yaris του Ουαλού υπέστη ζημιά στο ψυγείο και έχασε σχεδόν τρία λεπτά επιστρέφοντας στο σέρβις. Λίγο αργότερα μέσα στην ημέρα, το αυτοκίνητο του Evans έχασε στιγμιαία την ισχύ του περνώντας από μια τεράστια «λακκούβα» με νερό. Τελείωσε την ημέρα στην 4η θέση, 5 λεπτά και 36 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville.
Ο Ott Tänak (Ford Puma) και ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) δεν ήταν τόσο τυχεροί όσο ο Evans, και αναγκάστηκαν να αποσυρθούν από τον αγώνα στο πρωινό κιόλας σκέλος με μηχανικά προβλήματα. 5ος γενικής τελείωσε την ημέρα ο Dani Sordo (Hyundai i20), και την υπόλοιπη δεκάδα συμπλήρωσαν πληρώματα της κατηγορίας WRC2. Αύριο, Κυριακή, απομένουν 4 Ε.Δ. και αναμένουμε να δούμε αν θα υπάρξουν κι άλλες απώλειες στον σκληρό αυτό αγώνα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.