- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ράλλυ Σαρδηνίας: O Lappi ηγείται με ένα κλάσμα του δευτερολέπτου
Mια από τις πιο απαιτητικές και σκληρές μέρες μέχρι στιγμής στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA
Μετά από μια από τις πιο απαιτητικές και σκληρές μέρες μέχρι στιγμής στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA, όπου τα πληρώματα αγωνίστηκαν σε πάνω από 140 χλμ χωμάτινων διαδρομών σε μεταβλητές καιρικές συνθήκες, η απόλυτη μονομαχία ήταν μεταξύ Esapekka Lappi (Hyundai i20) και Sebastien Ogier (Toyota Yaris). Στο τέλος της ημέρας τους χώριζε μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Ο Ogier, αγωνιζόμενος στο τέταρτο ράλλυτου φέτος, με ένα Toyota GR Yaris, ηγείτο του πρωινού σκέλους με 16,3 δευτερόλεπτα πριν το μεσημεριανό σέρβις, έχοντας περάσει τον Φινλανδό αντίπαλό του στο πρώτο πέρασμα του Monte Lerno, μια Ειδική Διαδρομή 49,90 χλμ.Αλλά το πλεονέκτημα του Γάλλου άρχισε να μειώνεται καθώς οι ίδιες τρεις Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) επαναλήφθηκαν στο μεσημεριανό σκέλος και ο Lappi πίεσε, διεκδικώντας τελικά το προβάδισμα στο φινάλε της ημέρας.
«Δεν χρειαζόταν να πιέσουμε περισσότερο, το ένα δέκατο είναι αρκετό!» είπε ο Lappiχαμογελώντας στον τερματισμό. «Χαίρομαι που βρίσκομαι στον τερματισμό, αυτή ήταν μία αρκετά δύσκολη Ε.Δ. και είχαμε επίσης ένα αργό κλατάρισμα στο πίσω μέρος, οπότε αυτό άρχισε να ενοχλεί λίγο. Αλλά είμαστε εδώ, όλα είναι εντάξει και ανυπομονούμε για αύριο».
Παρά το γεγονός ότι αγωνίστηκε με ένα χειρόφρενο που υπολειτουργούσε, ο Thierry Neuville (Hyundaii20) πάλεψε αλλά κατάφερε να κατακτήσει την 3η θέση στην γενική κατάταξη. Ο Βέλγος βρίσκεται αυτή τη στιγμή 18,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier, ενώ ο Kalle Rovanperä (ToyotaYaris) βρίσκεται στην 4η θέση, 27,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville και 46,1 πίσω από τον Lappi.
Ο Rovanperä ήταν στην 7η θέση πριν την τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, αλλάοι βροχερές συνθήκες λειτούργησαν υπέρ του, καθότι ήταν από τους πρώτους που ξεκινούσε. Πίεσε πολύ, έκανε τον ταχύτερο χρόνο και ανέβηκε τρεις θέσεις στα 50 αυτά τιμωρητικά χιλιόμετρα.
Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 5η θέση, 1,3 δευτερόλεπτο πίσω από τον Rovanpera,ο οποίος χτύπησε σε έναν βράχο σε μια αριστερή στροφή στο πρωινό σκέλος. Το ατύχημα αυτό του κόστισε περίπου 20 δευτερόλεπτα και κράτησε τους μηχανικούς της Toyota απασχολημένους στο σέρβις.
Ένα κλατάρισμα μπροστά δεξιά προς το τέλος του Monte Lerno άφησε τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) 18,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του στην έκτη θέση συνολικά. Ο Ott Tänak της M-Sport Ford με Ford Puma βρίσκεται στην 7η θέση, έχοντας ξεπεράσει μια προβληματική αντλία νερού.
Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) ήταν το μόνο «θύμα» της Παρασκευής. Μέχρι και το τέλος του πρωινού σκέλους βρισκόταν στην 3η θέση γενικής, αλλά του επιβλήθηκε ποινή τριών λεπτών επειδή δεν μπορούσε να βάλει καμία ταχύτητα πριν από την έναρξη της 1ης Ε.Δ. του μεσημεριανού σκέλους. Παρόλο που το ζήτημα επιλύθηκε γρήγορα, ο Loubet αντιμετώπισε περαιτέρω απογοητεύσεις αργότερα μέσα στην ημέρα, όταν μπήκε το Puma του σε ένα χαντάκι της Ε.Δ. Monte Lerno.
Τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2, Sami Pajari, Adrien Fourmaux και Emil Lindholm ολοκλήρωσαν την πρώτη 10άδα, ενώ ο Dani Sordo παρέμεινε στη 12η της γενικής. Ο Ισπανός τούμπαρε το Hyundai του στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, χάνοντας περισσότερα από τρία λεπτά.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.