- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ράλι Κένταυρος: Δεύτεροι στην κατηγορία Ν οι Κόρακας-Κότσαλης με το Mitsubishi Lancer Evo στα χρώματα της ATHENS VOICE
Το πλήρωμα συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα της κατηγορίας
Η ATHENS VOICE στο Ράλι Κένταυρος - Κώστας Κόρακας και Γιώργος Κότσαλης βρέθηκαν στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας Ν και στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης
Το Πρωτάθλημα Ράλι Ασφάλτου ξεκίνησε και η ATHENS VOICE ήταν «παρούσα» στον πρώτο γύρο του θεσμού, το κραταιό Ράλι Κένταυρος που διεξήχθη σε ιστορικές Ειδικές Διαδρομές του Πηλίου. Εκεί το πλήρωμα Κώστας Κόρακας-Γιώργος Κότσαλης ξεπέρασαν εαυτούς και δυσκολίες και στο τέλος βρέθηκαν στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας Ν και στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης.
Πριν τον αγώνα «ο νόμος του Μέρφυ» επισκέφτηκε τη συμμετοχή και τη «φιλοδώρησε» με μία αλληλουχία προβλημάτων που κάποια από αυτά, πιστά στον «νόμο» αυτό, έκαναν την παρουσία τους και στη διάρκεια του αγώνα, για να ξεπεραστούν όμως με επιτυχία στη συνέχεια.
Ωστόσο, η έλλειψη ελαστικών για τις βρόχινες συνθήκες της δεύτερης ημέρας περιόρισε τον ρυθμό των Κόρακα-Κότσαλη στο δεύτερο σκέλος του αγώνα με αποτέλεσμα να τερματίσουν στην έβδομη θέση, μακριά από τις πραγματικές δυνατότητές τους.
Παρ’ όλα αυτά, το πλήρωμα συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση του βάθρου.
Το αυτοκίνητο, ένα Mitsubishi Lancer Evo R4GR, πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, είχε την τεχνική φροντίδα και εξέλιξη της SV Motorsport, η αξιέπαινη δουλειά της οποίας αποδείχθηκε όταν οι μηχανικοί της ξενύχτισαν πριν τον αγώνα για εκτεταμένη επισκευή του κινητήρα, ώστε η συμμετοχή να βρεθεί στην αφετηρία του αγώνα.
Ο οδηγός της KORAKAS Racing, μέλος της Αγωνιστικής Ομάδας Πολυτεχνείου, Κώστας Κόρακας ανέφερε σχετικά με την έκβαση του αγώνα: «Είναι προφανές ότι για τις δυνατότητες του συνδυασμού πληρώματος αυτοκινήτου, αλλά και γενικότερα όλης της ομάδας, δεν μπορεί να είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, μια και σε επίπεδο χρόνων στις Ειδικές διαδρομές δείξαμε ότι μπορούσαμε να είμαστε στο βάθρο των τριών πρώτων της γενικής κατάταξης. Ωστόσο μία αλληλουχία προβλημάτων, γνωστή συχνά στην εξέλιξη των αγώνων, μας στέρησε το κάτι παραπάνω».
Το αυτοκίνητο συντηρεί στις αγωνιστικές του εμφανίσεις η SV Motorsport του Σπύρου Βασιλείου, ενώ την προσπάθεια της συμμετοχής στήριξαν η Shift Gearboxes, τα Πρότυπα Ιατρικά Εργαστήρια LIFE CHECK, η φανοποιεία Δελησάββας και η ATHENS VOICE σε επίπεδο επικοινωνίας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.