- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Nέο DS 3: «Η δύναμη της αποπλάνησης» έχει μεγάλη ιστορία πίσω της
Κι όμως έκανε το ντεμπούτο στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι!
Nέο DS 3: Το εσωτερικό, το εξωτερικό και τρία διαφορετικά είδη συστήματος του μοντέλου
Και να ’μαι στο Παρίσι και σουλατσάρω στο 6e Arrondissement (έκτο Αροντισμάν παρακαλώ), και δη στο εθιστικό Saint Germain, μία ωδή στο καλλιτεχνικό και πολιτιστικό μου υπόβαθρο, και εκεί στη Rue Bonaparte, χαζολογώντας στις βιτρίνες, απολαμβάνω εξαίσια macaron. Να σας πω εδώ ότι στην τσάντα μου έχω ένα ακόμα μακρόστενο κουτάκι με macaron, αλλά και ένα σακουλάκι επίσης με το εθνικό γλύκισμα της χώρας στη δεξιά μου τσέπη. Όπως θα έχετε καταλάβει μπορώ να κάνω ακόμα και άσκοπα αυτό το ταξίδι στη Γαλλία με μόνο κίνητρο να τροφοδοτώ με την εξαιρετική κρέμα και τη χρωματιστή αμυγδαλόπαστα των macaron τους γευστικούς μου κάλυκες.
Πριν με μισήσετε, ας το σοβαρέψω λίγο. Στο Παρίσι πήγα για την Εβδομάδα Μόδας και χωρίς να το καταλάβω, βρέθηκα να κάθομαι στην τρίτη σειρά ενός ιδιαίτερου και παράξενου ντεφιλέ… Αναφέρομαι στο επίσημο λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου DS 3.
Και μην αναρωτηθείτε τι δουλειά έχει αυτοκίνητο στα catwalk, γιατί θα σας μέμφω ολημερίς παρακαλώ. Διότι αν δεν κάνει το κοινωνικό του ντεμπούτο ένα μοντέλο της DS στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, ποιος θα το κάνει.
Παρίσι, είπα να σας βάλω στο κλίμα λέγοντας ότι το νέο DS 3 κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Poissy, βορειοδυτικά του Παρισιού, δίπλα σε κάποιο από τα chicane του Σηκουάνα, με πληθώρα επιλογών κινητήρων, όπως αμιγώς ηλεκτρική, βενζίνη και diesel. Οι θερμικοί κινητήρες, καθώς ο νέος ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας συναρμολογούνται επίσης στη Γαλλία.
Apprenons a le connaitre
Ας το γνωρίσουμε λοιπόν! Πιστό στο πρωτοποριακό και ανατρεπτικό ύφος της μάρκας, το DS 3 σου κλείνει το μάτι με αέρα ανανέωσης! Οι οπτικές αλλαγές επικεντρώνονται στον μπροστινό προφυλακτήρα, με το DS 3 να αποκτά την υπογραφή LED DRL DS Wings, ενώ στο πίσω μέρος η αλλαγή είναι η νέα λακαρισμένη μαύρη λωρίδα γύρω από τα πίσω φώτα.
Το νέο DS 3 διαθέτει εσωτερικό που αντλεί έμπνευση από τη γαλλική τεχνογνωσία στην πολυτέλεια για να δώσει ζωή σε μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα στην καμπίνα. Εν προκειμένω, τα υλικά επιλέχθηκαν με στόχο να προσφέρουν ένα φινίρισμα που χαρακτηρίζεται από αριστεία, καινοτομία και βιωσιμότητα. Λεπτομέρειες όπως οι ραφές «μαργαριτάρι» ή τα ανάγλυφα ένθετα Clous de Paris δείχνουν τη μοναδικότητα των κόκπιτ της DS Automobiles.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές επικεντρώνονται στο νέο infotainment DS IRIS, με δώδεκα τετράγωνα widgets στην οθόνη αφής 10,3’’, ασύρματο κατοπτρισμό smartphone και προηγμένη αναγνώριση φωνής που υποστηρίζει τουλάχιστον 40 γλώσσες, ενώ η νέα οθόνη συνδυάζεται με διαμορφώσιμο ψηφιακό ταμπλό οργάνων 7’’ και head-up display.
Από την εφαρμογή MyDS, ο κάτοχος χρησιμοποιεί λειτουργίες τηλεχειρισμού και το προαιρετικό ηχοσύστημα 515 Watt Focal Electra διαθέτει δώδεκα ηχεία, για μια κορυφαία εμπειρία ήχου.
Οι σχεδιαστές της DS πρόσθεσαν ένα νέο τιμόνι με διαφορετική ρύθμιση για τα ενσωματωμένα χειριστήρια και, και, και… εδώ σας έχω! Τα εμπρός καθίσματα μπορούν να είναι θερμαινόμενα, ηλεκτρικά και μασάζ! Στο δε πορτμπαγκάζ 350 λίτρα περιμένουν τα ψώνια σας και τις καπελιέρες…
Εξοπλισμένο στάνταρ με κάμερα πίσω από το παρμπρίζ του, το νέο DS 3 περιλαμβάνει ως στάνταρ όλα τα κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδήγησης υψηλού επιπέδου.
Ολοκληρώνοντας, η νέα DS 3 διατίθεται σε πέντε εκδόσεις, η βασική Bastille, η σπορ Performance Line και Performance Line+, η Rivoli μεσαίων προδιαγραφών και η ναυαρχίδα Opera.
Sur la route
Όπως ο προκάτοχός του που παρουσιάστηκε το 2018, το νέο DS 3 προσφέρεται με τρία διαφορετικά είδη συστήματος μετάδοσης κίνησης: ηλεκτρικό, βενζινοκίνητο και diesel. Στον δρόμο, λοιπόν, μπορούμε να τα απολαύσουμε με τον βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων PureTech 100 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή τον βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων Puretech 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 σχέσεων, ή με τον Diesel 1.5 λίτρων BlueHDi 130 ίππων με αυτόματο ΕΑΤ8 σχέσεων.
Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο DS 3 E-Tense εξοπλίζεται πλέον με εντελώς νέο ηλεκτροκινητήρα 400 Volt, μειωτήρα και μπαταρία 54 kWh, απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm, όντας κατά 20 ίππους ισχυρότερος από τον προηγούμενης γενιάς.
Η ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία (54 kWh από 50 kWh) σε συνδυασμό με μικρές βελτιώσεις στην απόδοση και την αεροδυναμική έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένη αυτονομία έως 404 χλμ. στον μικτό κύκλο WLTP και έως 575 χλμ. στην κίνηση στην πόλη, με κατανάλωση 12,6 kWh/100 χλμ.
Και όλα αυτά δεν έγιναν τυχαία. Όλη η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από τη συμμετοχή της DS Automobiles στη Formula-E, χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του νέου DS 3 E-Tense.
Portefeuille
Ένα εύρος τιμών καλύπτει τη σειρά των εκδόσεων κινητήρων και εξοπλισμού με αρχική τιμή για το νέο DS 3 τις 29.900 ευρώ για την έκδοση 1.2 100 ίππων Bastille. Παράλληλα παρέχονται 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. ●
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.