Νέα Mercedes A-Class: Διαβατήριο στην πολυτέλεια
Aπαράμιλλη αισθητική και προσαρμογή στα νέα δεδομένα της εποχής μας
Νέα Mercedes A-Class: Η αισθητική του, οι κορυφαίες τεχνολογίες και ο αναβαθμισμένος εξοπλισμός του
Όταν ένα από τα πρώτα ανοιξιάτικα απογευματινά στην Αθήνα. Η ώρα είχε αλλάξει και το φως δεν έδειχνε ιδιαίτερη διάθεση να «πέσει»… Στο τιμόνι της ανανεωμένης A-Class, στο τέλος της Βασιλίσσης Σοφίας, πριν το Σύνταγμα, στο φανάρι της Αμαλίας, το βλέμμα μου χάθηκε στον σπάνιο πίνακα ζωγραφικής που δημιουργούσαν τα αχνά σύννεφα στον ορίζοντα. Βοηθούσε και το Desert in your eyes των Monsieur Minimal που έπαιζε στο σύστημα πολυμέσων του infotainment και, αλήθεια σας λέω, ήταν από τις ελάχιστες φορές που ήθελα να παγώσει ο χρόνος. Να μην ανάψει κανένα φανάρι, να μη χρειαστεί να βγω από τη Mercedes μου, να μείνω εκεί να απολαμβάνω την κομματάρα από το σύστημα ήχου Surround Burmester με τα ηχεία υψηλής απόδοσης να προσφέρουν κορυφαίο ήχο που έφερνε στα αυτιά μου τις μουσικάρες των παραγωγών του Athens Voice Radio 102,5.
Αυτό ήθελα… Μέχρι που με επανέφερε στην πραγματικότητα ένα διαφημιστικό μήνυμα που μίλαγε «για εμένα»… για το αυτοκίνητό μου δηλαδή: «Η νέα Mercedes A-Class έχει τέσσερις τροχούς. Και εδώ σταματάνε οι ομοιότητες με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Ποιο εύκολα τη συγκρίνεις με ένα έργο τέχνης…» και το μήνυμα συνέχισε να λέει και άλλα, αλλά δεν χρειαζόταν να τα ακούσω. Γιατί τα είχα. Τα ζούσα. Τα απολάμβανα. Ήμουν μέσα σε μία τέτοια Mercedes!
Προσπερνώντας τις επιθυμίες μου η «πραγματικότητα άναψε το φανάρι», αλλά αντί να στρίψω στην Πανεπιστημίου για να πάω στο γραφείο, έβγαλα φλας αριστερά και γκάζωσα για τη Λεωφόρο Συγγρού. Ήξερα πού θα πήγαινα. Στην παραλιακή. Η αθηναϊκή ριβιέρα, που τόσο δεδομένη την θεωρούμε, μπορεί costa-costa να σε πάει «αλλού». Και όταν έχεις την τύχη να οδηγάς ένα τόσο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο όπως η νέα A-Class Hatchback που συνδυάζει τον εξαιρετικό σπορ χαρακτήρα με την πολυτελή άνεση και τον δυναμισμό, δύσκολα προσπερνάς τις ευκαιρίες.
Ανανέωση καφέ στη Βάρκιζα, δροσερό νερό, ήχο στο φουλ και γραμμή για το επιβλητικό Σούνιο. Γιατί τόσο μακριά; Δεν είναι μακριά. Κοντά είναι. Δίπλα. Γιατί στο κόκπιτ της νέας A-Class τίποτα δεν σε κάνει να βαριέσαι και να θεωρείς ότι ο προορισμός είναι μακριά. Γιατί η εσωτερική αρχιτεκτονική, η οποία είναι μοναδική στην κατηγορία, δημιουργεί μία πολυτελή ατμόσφαιρα που όταν πέσει το φως θυμίζει τον νυχτερινό φωτισμό ενός φουτουριστικού κτιρίου. Γιατί όταν ευδαιμονείς σε μία τόσο τέλεια ηχομονωμένη καμπίνα και απολαμβάνεις την εντυπωσιακής ποιότητας κύλιση, το Σούνιο θα ήθελες να είναι τρεις φορές μακρύτερα. Να μη χορτάσεις…
Γιατί διάλεξα τη Mercedes A-Class; Για πολλά. Πάρα πολλά. Που δεν χωράνε εδώ. Αλλά τι νόημα έχει να χαθώ στους δαιδάλους εκατοντάδων λέξεων, όταν μπορώ να βγάλω από μέσα μου ό,τι με οδήγησε σε αυτή την επιλογή;
Ξεκινάω από την έμφαση στην πολυτέλεια που πρεσβεύει διαχρονικά η Mercedes-Benz. Το κρατάμε αυτό γιατί είναι «διαβατήριο» για τον δικό μου κόσμο της αυτοκίνησης. Κοντά σε αυτό οι κορυφαίες τεχνολογίες, συνδεσιμότητα, ψηφιακό περιβάλλον, απαράμιλλη αισθητική αλλά και προσαρμογή στα νέα δεδομένα της εποχής μας. Αναφέρομαι στην πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα των βενζινοκινητήρων στο σύνολό της που περιλαμβάνει 4-κύλινδρα σύνολα που διατίθενται αποκλειστικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DCT 7 ή 8 ταχυτήτων.
Τα οποία, ήπια υβριδικά, είναι εξοπλισμένα με πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, ενώ η Plug-In Hybrid έκδοση μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά από 75 - 86 χλμ. Επίσης σύνολα βενζίνης, πετρελαίου, δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις που διατίθενται αποκλειστικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DCT 7 ή 8 ταχυτήτων.
Στέκομαι και στον σημαντικά αναβαθμισμένο εξοπλισμό, στην τεράστια παλέτα συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, όπως και στην κορυφαίας ευκρίνειας ανεξάρτητη διπλή οθόνη του βασικού εξοπλισμού, που βρίσκεται στο επίκεντρο με τη μεγάλη οθόνη οδηγού 10,25 ιντσών και τη δεύτερη μεγάλη οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών που μοιάζουν να αιωρούνται. Μάλιστα, στη δεύτερη, η τελευταία γενιά του MBUX προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και μπορεί να «μαθαίνει».
Το όνειρό μου; Να αξιωθώ να αποκτήσω τον «έρωτα της ασφάλτου», την AMG με τον 2-λιτρο βενζινοκινητήρα των 421 ίππων!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.