Νέα Mercedes A-Class: Διαβατήριο στην πολυτέλεια
Aπαράμιλλη αισθητική και προσαρμογή στα νέα δεδομένα της εποχής μας
Νέα Mercedes A-Class: Η αισθητική του, οι κορυφαίες τεχνολογίες και ο αναβαθμισμένος εξοπλισμός του
Όταν ένα από τα πρώτα ανοιξιάτικα απογευματινά στην Αθήνα. Η ώρα είχε αλλάξει και το φως δεν έδειχνε ιδιαίτερη διάθεση να «πέσει»… Στο τιμόνι της ανανεωμένης A-Class, στο τέλος της Βασιλίσσης Σοφίας, πριν το Σύνταγμα, στο φανάρι της Αμαλίας, το βλέμμα μου χάθηκε στον σπάνιο πίνακα ζωγραφικής που δημιουργούσαν τα αχνά σύννεφα στον ορίζοντα. Βοηθούσε και το Desert in your eyes των Monsieur Minimal που έπαιζε στο σύστημα πολυμέσων του infotainment και, αλήθεια σας λέω, ήταν από τις ελάχιστες φορές που ήθελα να παγώσει ο χρόνος. Να μην ανάψει κανένα φανάρι, να μη χρειαστεί να βγω από τη Mercedes μου, να μείνω εκεί να απολαμβάνω την κομματάρα από το σύστημα ήχου Surround Burmester με τα ηχεία υψηλής απόδοσης να προσφέρουν κορυφαίο ήχο που έφερνε στα αυτιά μου τις μουσικάρες των παραγωγών του Athens Voice Radio 102,5.
Αυτό ήθελα… Μέχρι που με επανέφερε στην πραγματικότητα ένα διαφημιστικό μήνυμα που μίλαγε «για εμένα»… για το αυτοκίνητό μου δηλαδή: «Η νέα Mercedes A-Class έχει τέσσερις τροχούς. Και εδώ σταματάνε οι ομοιότητες με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Ποιο εύκολα τη συγκρίνεις με ένα έργο τέχνης…» και το μήνυμα συνέχισε να λέει και άλλα, αλλά δεν χρειαζόταν να τα ακούσω. Γιατί τα είχα. Τα ζούσα. Τα απολάμβανα. Ήμουν μέσα σε μία τέτοια Mercedes!
Προσπερνώντας τις επιθυμίες μου η «πραγματικότητα άναψε το φανάρι», αλλά αντί να στρίψω στην Πανεπιστημίου για να πάω στο γραφείο, έβγαλα φλας αριστερά και γκάζωσα για τη Λεωφόρο Συγγρού. Ήξερα πού θα πήγαινα. Στην παραλιακή. Η αθηναϊκή ριβιέρα, που τόσο δεδομένη την θεωρούμε, μπορεί costa-costa να σε πάει «αλλού». Και όταν έχεις την τύχη να οδηγάς ένα τόσο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο όπως η νέα A-Class Hatchback που συνδυάζει τον εξαιρετικό σπορ χαρακτήρα με την πολυτελή άνεση και τον δυναμισμό, δύσκολα προσπερνάς τις ευκαιρίες.
Ανανέωση καφέ στη Βάρκιζα, δροσερό νερό, ήχο στο φουλ και γραμμή για το επιβλητικό Σούνιο. Γιατί τόσο μακριά; Δεν είναι μακριά. Κοντά είναι. Δίπλα. Γιατί στο κόκπιτ της νέας A-Class τίποτα δεν σε κάνει να βαριέσαι και να θεωρείς ότι ο προορισμός είναι μακριά. Γιατί η εσωτερική αρχιτεκτονική, η οποία είναι μοναδική στην κατηγορία, δημιουργεί μία πολυτελή ατμόσφαιρα που όταν πέσει το φως θυμίζει τον νυχτερινό φωτισμό ενός φουτουριστικού κτιρίου. Γιατί όταν ευδαιμονείς σε μία τόσο τέλεια ηχομονωμένη καμπίνα και απολαμβάνεις την εντυπωσιακής ποιότητας κύλιση, το Σούνιο θα ήθελες να είναι τρεις φορές μακρύτερα. Να μη χορτάσεις…
Γιατί διάλεξα τη Mercedes A-Class; Για πολλά. Πάρα πολλά. Που δεν χωράνε εδώ. Αλλά τι νόημα έχει να χαθώ στους δαιδάλους εκατοντάδων λέξεων, όταν μπορώ να βγάλω από μέσα μου ό,τι με οδήγησε σε αυτή την επιλογή;
Ξεκινάω από την έμφαση στην πολυτέλεια που πρεσβεύει διαχρονικά η Mercedes-Benz. Το κρατάμε αυτό γιατί είναι «διαβατήριο» για τον δικό μου κόσμο της αυτοκίνησης. Κοντά σε αυτό οι κορυφαίες τεχνολογίες, συνδεσιμότητα, ψηφιακό περιβάλλον, απαράμιλλη αισθητική αλλά και προσαρμογή στα νέα δεδομένα της εποχής μας. Αναφέρομαι στην πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα των βενζινοκινητήρων στο σύνολό της που περιλαμβάνει 4-κύλινδρα σύνολα που διατίθενται αποκλειστικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DCT 7 ή 8 ταχυτήτων.
Τα οποία, ήπια υβριδικά, είναι εξοπλισμένα με πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, ενώ η Plug-In Hybrid έκδοση μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά από 75 - 86 χλμ. Επίσης σύνολα βενζίνης, πετρελαίου, δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις που διατίθενται αποκλειστικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DCT 7 ή 8 ταχυτήτων.
Στέκομαι και στον σημαντικά αναβαθμισμένο εξοπλισμό, στην τεράστια παλέτα συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, όπως και στην κορυφαίας ευκρίνειας ανεξάρτητη διπλή οθόνη του βασικού εξοπλισμού, που βρίσκεται στο επίκεντρο με τη μεγάλη οθόνη οδηγού 10,25 ιντσών και τη δεύτερη μεγάλη οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών που μοιάζουν να αιωρούνται. Μάλιστα, στη δεύτερη, η τελευταία γενιά του MBUX προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και μπορεί να «μαθαίνει».
Το όνειρό μου; Να αξιωθώ να αποκτήσω τον «έρωτα της ασφάλτου», την AMG με τον 2-λιτρο βενζινοκινητήρα των 421 ίππων!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
O Ogier στη 2η θέση με μόνο 1 δευτερόλεπτο διαφορά
Ο 24χρονος Βελγο-Βρετανός έκανε την έκπληξη στη Φλόριντα
Ο Σένα, για τους φίλους «Μπέκο», έκανε ό,τι κάνουν όλοι οι πρωταθλητές, αλλά λίγο περισσότερο: πίεζε τον εαυτό του πέρα από τα όρια, μετατόπιζε διαρκώς το σημείο θραύσης
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο και SUV για ταξίδια
Μια ανάλυση του αγώνα, συμπεριλαμβανομένης μιας προσεγγίσεως στη λύση του «αινίγματος» του Λεκλέρ
O Ogier επιστρέφει δυναμικά και ο Neuville χάνει μια πολυπόθητη νίκη την τελευταία στιγμή αλλά παραμένει μπροστά στο πρωτάθλημα οδηγών
Ο Neuville χάνει το ράλι στην 2η Ε.Δ. της ημέρας
Ο Elfyn Evans στη 2η θέση 4,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville
Ο Sebastien Ogier στην 3η θέση με 6,6 δευτερόλεπτα διαφορά
Ένα ελκυστικό προϊόν, για ανθρώπους που επιθυμούν τα πρακτικά στοιχεία ενός SUV σε μία πιο σύγχρονη έκφραση
Ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι διαθέσιμος στο δίκτυο φορτιστών incharge της nrg
Η επικράτηση της αυστριακής ομάδας ήταν ολοκληρωτική
Με τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης προσωπικού στιλ και περισσότερους χώρους
«Εξασκηθήκαμε σε ένα από τα πιο δύσκολα εδάφη εδώ στην Κένυα»
3.000 οχήματα της limited edition του IONIQ 5 Project 45 εξαντλήθηκαν εντός 24 ωρών, καθώς η ζήτηση ήταν 3 φορές μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.
Ο Adrien Fourmaux κερδίζει το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του
O Adrien Fourmaux διεκδικεί το 2ο βάθρο της καριέρας του
Η Toyota κάνει το 1-2-3 μετά την πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ένα μοντέλο που δεν «κάνει εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.