- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ράλλυ Κροατίας: O Evans μπροστά με διαφορά
Ο Neuville χάνει την πρώτη θέση μετά από ατύχημα
Ράλλυ Κροατίας – 2η ημέρα: Οι Ειδικές Διαδρομές και η κατάταξη του αγώνα
Στο ξεκίνημα της ημέρας ο Thierry Neuville (Hyundai i20) είχε ένα προβάδισμα σε σχέση με τον Elfyn Evans (Toyota Yaris) 5,7 δευτερολέπτων, αλλά στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας κατάφερε να διπλασιάσει τη διαφορά μεταξύ τους στα 10,5 δευτερόλεπτα. Όμως, στην 3η Ε.Δ. του πρωινού σκέλους ο Βέλγος είχε ένα ατύχημα όταν έχασε τον έλεγχο του Hyundai i20 N σε μια δεξιά στροφή, χτύπησε πάνω σε ένα δέντρο και βγήκε εκτός αγώνα.
Ο Έβανς «κληρονόμησε» την πρώτη θέση ως αποτέλεσμα, αλλά δεν έχει την πολυτέλεια να χαλαρώσει καθότι ο 3ος στην κατάταξη Ott Tanak (Ford Puma), ο οποίος ανέβηκε στη 2η μετά την αποχώρηση του Neuville, βρισκόταν μόνο 12 δευτερόλεπτα πίσω του, αλλά δυστυχώς στις 2 τελευταίες Ε.Δ. της ημέρας ο Εσθονός αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα το οποίο του κόστισε αρκετό χρόνο και τελείωσε την ημέρα 25,4 δευτερόλεπτα πίσω.
Ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) ανέβηκε στην 3η θέση της γενικής, αν και ο Φινλανδός ήταν δυσαρεστημένος με τις πρωινές του επιδόσεις. Η έλλειψη πρόσφυσης επηρέασε την αυτοπεποίθησή του και έχασε έδαφος από τους δύο πρώτους, ολοκληρώνοντας το πρωινό σκέλος 22,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak, και το τέλος της ημέρας 30 δευτερόλεπτα πίσω.
Ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris) ήταν πέμπτος αλλά τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες μετά από ακρόαση το βράδυ της Παρασκευής στη βάση του ράλι στο Ζάγκρεμπ.
Η απόφαση των αγωνοδίκων ανέφερε ότι ο Ogier και ο συνοδηγός Vincent Landais δεν είχαν δέσει σωστά τις ζώνες ασφαλείας τους ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε κίνηση μετά από αλλαγή ελαστικού στην 2η Ε.Δ., Stojdraga-Hartje 1. Ο Ogier εξήγησε ότι, αφού άλλαξε λάστιχο, έδεσε τις ζώνες ασφαλείας του και άρχισε να οδηγεί αργά μέχρι να τις σφίξει σωστά. Τότε είχε ζητήσει επιβεβαίωση από τον συνοδηγό Landais για το αν ήταν έτοιμος και αν μπορούσαν να ξεκινήσουν την οδήγηση.
Εξήγησε επίσης ότι αφού άρχισαν να οδηγούν πιο γρήγορα, οι ζώνες ασφαλείας δέθηκαν, αλλά παραδέχτηκε ότι προσπαθούσε να τοποθετήσει τη συσκευή FHR του μέχρι το τέλος της Ε.Δ. Πρόσθεσε ότι δεν γνώριζε ότι ο Landais δεν είχε τοποθετήσει τη συσκευή FHR του ούτε ότι είχε δέσει λανθασμένα τις ζώνες ασφαλείας, καθώς ο Landais είχε επιβεβαιώσει ότι ήταν έτοιμος να συνεχίσει. Ο Landais ζήτησε συγγνώμη για αυτό το σφάλμα. Η ποινή έριξε τον Ogier στην έβδομη θέση γενικής μετά τον Takamoto Katsuta και τον Pierre-Louis Loubet, αλλά μέχρι το τέλος της ημέρας είχε καταφέρει να ανέβει ξανά στην 4η θέση, σχεδόν 1 λεπτό πίσω από τον Lappi.
Ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) βρισκόταν πάνω από ένα λεπτό πιο πίσω με το Puma του, αλλά δέχτηκε αυξανόμενη πίεση από τους οδηγούς της Toyota Sébastien Ogier, Takamoto Katsuta και Kalle Rovanperä - όλοι τους ήταν λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα πίσω. O Loubet βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 7η θέση, ο Katsuta (Toyota Yaris) στην 6η, και ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) στην 5η.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.