- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ραλλυ Κροατίας: Ηγείται ο Thierry Neuville
Ο Sebastien Ogier ταχύτερος στις 4 από τις 8 Ειδικές Διαδρομές
WRC Ράλλυ Κροατίας 2023: Προβάδισμα του Thierry Neuville την πρώτη μέρα του αγώνα.
Το πρωινό σκέλος της πρώτης μέρας του Ράλλυ Κροατίας είχε λίγο δράμα και μια μικρή ανατροπή. Έχοντας περάσει τον Thierry Neuville (Hyundai i20) κατά 2,6 δευτερόλεπτα στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) ο ηγέτης του πρωταθλήματος στη βαθμολογία Sébastien Ogier (Toyota Yaris) φαινόταν έτοιμος να πάρει ένα καλό προβάδισμα εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την καθαρή επιφάνεια του δρόμου που προσέφερε η πρώτη θέση εκκίνησης.
Όμως, ο Γάλλος χτύπησε σε μια λακκούβα στη 2η Ε.Δ., Stojdraga - Hartje, και σταμάτησε για να αλλάξει λάστιχο, το οποίο του κόστισε περίπου 1,5 λεπτό και βρέθηκε από την πρώτη στην 8η θέση. Ο ομόσταυλός του, Kalle Rovanperä, ο οποίος κέρδισε το Ράλλυ Κροατίας το 2022, αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα και έπεσε από την 4η στη 15η θέση χάνοντας σχεδόν 2,5 λεπτά.
Η απώλεια χρόνου του Ogier έβαλε τον Neuville στην κορυφή και, παρόλο που ένιωθε ότι το set-up του Hyundai i20 N παρεμπόδιζε την πρόοδο, ο Βέλγος ξεπέρασε τον 2ο στην κατάταξη Elfyn Evans (ToyotaYaris) σε όλες εκτός από μία Ε.Δ.
«Είναι δύσκολο», είπε ο Neuville. «Δοκιμάζουμε διάφορα set-up συνεχώς, αλλά δεν μπορώ να βρω το σωστό. Μοιάζει πολύ με το Μόντε Κάρλο όπου το σασί κινείται πολύ και κάνει το αυτοκίνητο πολύ νευρικό. Όταν είναι λίγο πιο γρήγορο, δυσκολεύομαι να ελέγξω το αυτοκίνητο».
Στο τέλος του πρωινού σκέλους ο Ott Tänak της M-Sport Ford με Ford Puma ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα μόλις 6,1 δευτερόλεπτα πιο πίσω από τον Neuville, παρόλο που αντιμετώπισε ένα πρόβλημα που σχετίζεται με το τιμόνι, το οποίο ξεκίνησε στη 1η Ε.Δ. Λίγα δευτερόλεπτα του κόστισε επίσης ένα μικρό «στολάρισμα» που είχε λίγα εκατοντάδες μέτρα μετά την εκκίνηση το πρωί.
Το μεσημεριανό σκέλος υπήρξε σχετικά ήπιο, χωρίς εκπλήξεις. Τόσο ο Neuville όσο και ο Evans κράτησαν την 1η και 2η θέση αντίστοιχα όλη την ημέρα. Ο Tanak προς στιγμήν έχασε την 3η θέση στο βάθρο στην 6η Ε.Δ., αλλά στην αμέσως επόμενη την διεκδίκησε ξανά και στο τέλος της ημέρας είχε αφήσει τον Lappi 3,4 δευτερόλεπτα πίσω στην 4η θέση. Στην 5η θέση βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Ogier, στην 6η ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), στην 7η το δεύτερο Ford Pumaτου Pierre-Louis Loubet, και στην 8η ο Kalle Rovanpera.
Στην κατηγορία WRC2, ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) βρίσκεται στην 1η θέση, ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2) στη 2η, και ο Nicolas Ciamin (Volkswagen Polo GTIR5) στην 3η.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.